bbox2 alternatief?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
ylfa
Starter Plus
Starter Plus

Is het mogelijk om mlijn bbox2 te vervangen door een andere modem/router die ook belgacomtv ondersteunt? Ik had bvb graag een fritzbox gebruikt ipv deze te moeten koppelen aan mijn bbox2 (zoals ik wel al veel gelezen heb op userbase). Maw kan je de netwerkkabels voor de tv ook aansluiten op de "gewone" lan poorten van een andere modem/router, mits natuurlijk aanpassingen van de nodige instellingen?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

vraag je eerst even af warom je een bbox2 hebt

vdsl ???

fritzbox heeft geen vdsl modem's

en ook is gebleken dat het gene zever is om achter een andere modem een frtizbox compleet werkend geinstalleerd te krijgen

en de bbox2 zal ook niet alles toelaten kwa portforwarding etc ....
The eternal and true pessimist :D
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

a3ke schreef: en ook is gebleken dat het gene zever is om achter een andere modem een frtizbox compleet werkend geinstalleerd te krijgen
Dat dacht ik ook nadat ik commentaren van anderen (en ook op andere sites) gelezen had. Maar alles heeft hier bij mij altijd als een trein gewerkt(Bbox2 (daarvoor de Aethra) + Fritzbox 7050), zowel uitgaand als inkomend (beide via VOIP).
a3ke schreef: en de bbox2 zal ook niet alles toelaten kwa portforwarding etc ....
'k Heb er geen ervaring mee, maar ik dacht wel dat dit mogelijk was.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
ylfa
Starter Plus
Starter Plus

het hoeft ook niet noodzakelijk een fritzbox te zijn (als deze inderdaad geen VDSL modems aanbieden). Topic titel was: "bbox2 alternatief?". De fritzbox heb ik zomaar als voorbeeld gevraagd, maar het had evengoed linksys of gelijk welk ander merk kunnen geweest zijn (in de veronderstelling dat deze dan wel VDSL modems hebben). Vraag is dan of het gedeelte BelgacomTV op dergelijke ander VDSL modems werkende te krijgen is.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

ylfa schreef:het hoeft ook niet noodzakelijk een fritzbox te zijn (als deze inderdaad geen VDSL modems aanbieden). Topic titel was: "bbox2 alternatief?". De fritzbox heb ik zomaar als voorbeeld gevraagd, maar het had evengoed linksys of gelijk welk ander merk kunnen geweest zijn (in de veronderstelling dat deze dan wel VDSL modems hebben). Vraag is dan of het gedeelte BelgacomTV op dergelijke ander VDSL modems werkende te krijgen is.
dan is het antwoord neen , geen alternatief mogenlijk
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”