Disconnects ...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Dommel heeft hier (zone 03), nadat het enkele maanden perfect liep, weer last van heel veel disonnects sinds gisteren (10feb). Nog iemand hier last van?
baxxie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2007, 12:58

Mijn adsl signaal is weggevallen 10 minuutjes geleden. (zone 016,minckelerstraat)
Ben ik de enige die hier last van heeft of is er een algemeen probleem?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

vannacht(bij dagelijkse herverbinding), verbond het internet ook niet automatisch. Heb dan vanochtend moeten die trage router restarten, wat al 2 minuten duurt lol, en na enkele seconden had ik terug verbinding. Vind dit wel nie echt kunnen dat zelfs dat niet goed verloopt...
baxxie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2007, 12:58

Ik zit hier momenteel met het probleem dat zelfs het lampje van het adsl signaal niet brandt, op de modem zelf. Op de hoek van de straat zijn ze blijkbaar de straat aan het open leggen heb ik net gezien. Hopelijk ligt het probleem niet daaraan.
polram
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 feb 2009, 11:30

Ik heb exact hetzelfde, op de zelfde dag begonnen. Dommel steekt het op Belgacom zij moeten het maar oplossen. Ik vermoed dat er op dat moment iets moet zijn gebeurd? Ik zie via mijn trace dat ik vanaf toen plots op Berchem 3 zit daarvoor Berchem 2, zou dat er iets mee te maken hebben? Surf nu op 2Mbps met constant hersynchroniseren, daarvoor altijd 4Mbps stabiel. Woon ook zone 03.
Gra
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:04

geen problemen hier zone 03
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

eergisteren volledig uitgelegen: dommel.be was toen trouwens ook niet bereikbaar vanaf een andere isp ( duurde echter maar even ), deze ochtend echter ook geen internet meer. 's avonds was dit weer ok

zone 052 hier
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”