Nu werk ik bijna 5 jaar op een PC voorzien van een Intel Celeron 4A 2800 MHz op een Matsonic MS9357e moederbord en een harde schijf van 40 GB.
Deze heeft altijd vrij goed gewerkt maar de laatste tijd is hij erg traag op site's zoals ebay, ik heb al een format gedaan maar dit brengt niet echt verbetering.
Nu ben ik aan het uitzien voor een nieuwe krachtigere en stabielere PC.
Eigenlijk heb ik maar een basic PC nodig maar het moet allemaal wel vlot draaien.
Deze moet enkel dienen voor e-mail, surfen en werken met pdf-files en Decadry express publishing.
Ik dacht aan de Acer Aspire M1201:
http://www.vobicom.be/CAH_Products/CAH_ ... f=07939300
Deze heeft een AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4850e 2.5 Ghz processor.
Wat denken jullie hiervan?
Goede keuze ?
Als je de code van die Acer M1201 ingeeft in Google (91.QZM7Z.H7P), vind je shops waar hij aan ~€395 staat.
Voor desktop werk is die zeker performant genoeg. Als je eentje samenstelt en laat bouwen zal je rond de €450 uitkomen, maar dan wel voor een beter systeem.
Voor desktop werk is die zeker performant genoeg. Als je eentje samenstelt en laat bouwen zal je rond de €450 uitkomen, maar dan wel voor een beter systeem.
Ik denk niet dat de prijs verkeerd is.
Ik heb onlangs ongeveer dezelfde PC in elkaar gestoken (grotere harde schijf en iets snellere processor), die kwam op 300€ maar zonder Windows erop.
Draait perfect voor wat hij dient (mail, internet, af en toe wat foto's bewerken en fotoboeken maken)
Ik heb onlangs ongeveer dezelfde PC in elkaar gestoken (grotere harde schijf en iets snellere processor), die kwam op 300€ maar zonder Windows erop.
Draait perfect voor wat hij dient (mail, internet, af en toe wat foto's bewerken en fotoboeken maken)
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Vind ik ook...TL@ schreef:Ik denk niet dat de prijs verkeerd is.

-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dank voor de reactie's!
Zelf een PC samenstellen zie ik niet zitten,dan maar liever een standard systeem.
Ik heb de Acer Apire M1201 vanavond besteld komt op 399,- al in bij Fashioncomputers (volgens mijn gevoel een koopje aangezien dat m'n huidige 5j geleden een dikke 600 euro koste...)
Helaas is de M1201 niet in stock bij de leverancier en word pas verwacht op 3 maart, op zich geen probleem omdat deze nog werkt.
Zelf een PC samenstellen zie ik niet zitten,dan maar liever een standard systeem.
Ik heb de Acer Apire M1201 vanavond besteld komt op 399,- al in bij Fashioncomputers (volgens mijn gevoel een koopje aangezien dat m'n huidige 5j geleden een dikke 600 euro koste...)
Helaas is de M1201 niet in stock bij de leverancier en word pas verwacht op 3 maart, op zich geen probleem omdat deze nog werkt.