Ligt dit alleen aan mij of google of dommel? Ik kan Google nu al 5min niet meer bereiken terwijl alle andere websites die ik bezoek perfect werken.
Edit: Het werkt al weer. Kan liefst een homeconnecter bevestigen dat google draaide in de periode van men post aub.
Edit2 22u57: Is weer plat
Google down? Aan wie ligt dit.
Ik had een tijdje terug dat ik soms niet op google kon maar dat was dan een conflict met door igoogle... Ik kon dan wel bv. via een andere browser waar geen igoogle cookies op stonden op google ...
Als google niet werkt moet je er vanuitgaan dat het probleem bij de eindgebruiker ligt, jezelf dus
Als google niet werkt moet je er vanuitgaan dat het probleem bij de eindgebruiker ligt, jezelf dus
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik had enkele dagen ook het probleem dat Google onbereikbaar was. Pingen op hostnames van Google lukte wel. Ik veronderstel dat ze gewoon een load balancing failure hadden op bepaalde serverapparatuur. En ik gebruik ook opendns.broli schreef:En het werkt weer juist na 2de edit. Kan dit te maken hebben met dns server? ik gebruik momenteel die van opendns.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)