Aan 12Mbps gaat het goed vooruit!

Bij Belgacom is dat telkens op de eerste van de maand. Als je vroeger op smalband zat dan moest je wel na enkele uren herconnecteren. Bovendien ging vroeger het volume van een sessie die begon in de vorige maand maar eindigde in de volgende maand ook op rekening van die volgende maand. Geen idee hoe dat tegenwoordig zit.Xplod schreef:Heeft er iemand een idee op welke tijdstippen de tellers eigenlijk worden ge-updated
Dat bedoelde ik niet .... ik bedoelde de refreshing ..... ieder uur, iedere 10min ..... minuut ....gunny schreef:Bij Belgacom is dat telkens op de eerste van de maand. Als je vroeger op smalband zat dan moest je wel na enkele uren herconnecteren. Bovendien ging vroeger het volume van een sessie die begon in de vorige maand maar eindigde in de volgende maand ook op rekening van die volgende maand. Geen idee hoe dat tegenwoordig zit.Xplod schreef:Heeft er iemand een idee op welke tijdstippen de tellers eigenlijk worden ge-updated
OK, dat gaan we volgende keer eens uitproberen: net voor de limiet bereikt is reconnecten en dan op 4 uur zoveel mogelijk proberen te downloaden.Willy1 schreef:Als de laatste een andere kleur heeft is dat de huidige verbinding.
Die 15h is niet zoals bij de andere de begintijd.
Maar wel het tijdstip dat die 24 uur bereikt is. Update elke 4h
Om 19h zal dat 28 uur zijn enz. tot 36 uur
Simpel .... maken dat je tegen donderdag, de laatste dag van de maand dus .... rond 19u tegen de 60Gb download aanzit (in het geval van een adsl+ abbo) .... daar heb je wel een maand de tijd voor ... modem restarten en dan gedurende 4 uren zo véél mogelijk binnenhalen, in mijn geval aan ong. 2100KB/sec. ... goed voor zo'n extra 15Gb (Vdsl2 met belgacomTV uit !)Zeuske schreef:Zotte mensen 85 GB op 3 dagen moeten jullie eens zeggen hoe jullie dat doen
Ik zit aan 85 nuXplod schreef:Simpel .... maken dat je tegen donderdag, de laatste dag van de maand dus .... rond 19u tegen de 60Gb download aanzit (in het geval van een adsl+ abbo) .... daar heb je wel een maand de tijd voor ... modem restarten en dan gedurende 4 uren zo véél mogelijk binnenhalen, in mijn geval aan ong. 2100KB/sec. ... goed voor zo'n extra 15Gb (Vdsl2 met belgacomTV uit !)Zeuske schreef:Zotte mensen 85 GB op 3 dagen moeten jullie eens zeggen hoe jullie dat doen
Ergens rond 23u kom je dan wel op smallband but what the **** ..... een half uurtje later, na opnieuw resetten van de modem, kan je aan een verse 60Gb beginnen @ fullspeed
Zeuske schreef:Heb ik vdsl2Maglor schreef:Adsl Plus abonnement = 18 mbps download.stomme modem weg die bbox2 :' maar ja