Te koop wegens vervangen door een Philips Wake-Up Light: een Revo Blik WiFi internet (klok)radio. Leuk ding, maar dus momenteel één klokradio te veel op het nachtkastje...
Volledige details: http://www.revo.co.uk/digital-radio/revo-blik-wifi.php
Grote(re) foto alhier: http://www.revo.co.uk/images/gallery/bl ... ngle01.jpg
Het is een witte uitvoering en hij is ongeveer 6 maand oud, in perfecte staat. Ik heb hem via iBood gekocht, maar de huidige winkelwaarde is 119€.
Mag nu weg voor de helft, zijnde 60€ (minimum- & meeneemprijs).
Kan afgehaald worden te Bornem, of wordt verzonden (na betaling) op kosten én risico van de koper. Kan eventueel persoonlijk gebracht worden indien niet te ver verwijderd van de route Bornem - Wilrijk. Verder kan ook, mits km-vergoeding. Zowel bij afhaling als bij brengen kan het toestel getest worden indien gewenst.
[Te Koop] Revo Blik WiFi
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
Is de geluidskwaliteit acceptabel om aan een versterker aan te sluiten, en kan je gemakkelijk door een grote music library zoeken?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven: geen van deze beide opties heb ik uitgeprobeerd. Hier heeft hij nl. echt dienst gedaan als wekker op het nachtkastje i.c.m. exotische internetradio's...cybersurfr schreef:Is de geluidskwaliteit acceptabel om aan een versterker aan te sluiten, en kan je gemakkelijk door een grote music library zoeken?
Het enige wat ik je kan vertellen - uit ervaring dan - is dat de klok niet erg juist loopt.
ooh. shiny.
-
- Pro Member
OK, dan bied ik 50 euro + verzendingskosten.
Indien ok kan je me mailen op 'nickname'@gmail
Indien ok kan je me mailen op 'nickname'@gmail
-
- Pro Member
final offer: 60 euro verzending inbegrepen
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Pas op, uit de sticky met gedragsregels:
Gelieve de gedragsregels te respecteren!3. Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan, enkel via het forum. Indien hetzelfde object of dezelfde objecten ook op een andere locatie buiten het forum worden aangeboden, mag de thread up to date gehouden worden met de boden op de andere locatie (oppassen als je dit met "ups" verricht !). Indien bovenstaande van toepassing is, moet dit ook in de openingspost vermeld worden (bij voorkeur ook waar).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken