Hallo,
Ik zit nu bij telenet voor mijn internet op expresnet (25 gig per maand).
We gebruiken hier thuis 3 computers, en hoe we ook ons best doen op het einde van de maand mogen we meestal 5 of 10 gigabyte bij betalen (Minimum).
Ik begin dit kotsmoe te raken en vroeg me af of er een andere mogelijkheid is (andere kabelprovider ofzo).
En desnoods zou ik willen overstappen op een adsl provider, of is dit niet mogelijk eenmaal je met tv, internet en telefonie aangesloten bent met kabel ?
En stel dat ik dan zou overestappen op adsl, is dit dan een goeie keuze (naar snelheid toe) en kosten die aanpassingen me dan veel geld ?
Weten julie soms een oplossing ofzo of tips ?
Grts !
Telenet overstappen naar ?...
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
AH ok thx al, kheb hier al die coditel provider gevonden die al ietsje goedkoper is en meer datalimiet aanbied.
is die aan te raden ?
Maar de rest is adsl en zal wel een behoorlijk probleem vormen om over te stappen denkek.
PS. khad al de search gebruikt op dit forum voor deze topic te starten maar niets gevonden sry
is die aan te raden ?
Maar de rest is adsl en zal wel een behoorlijk probleem vormen om over te stappen denkek.
PS. khad al de search gebruikt op dit forum voor deze topic te starten maar niets gevonden sry
-
- Erelid
- Contacteer:
Al aan gedacht om gewoon een zwaarder abo te nemen bij Telenet??zebraman schreef:AH ok thx al, kheb hier al die coditel provider gevonden die al ietsje goedkoper is en meer datalimiet aanbied.
is die aan te raden ?
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zebra, waar woon je? Als je toch veel downloadt, is het misschien toch aangeraden om ADSL te nemen
Een ADSL-abonnement voor weinig geld zonder vaste lijn bij belgacom met véél volume is beschikbaar.
Een ADSL-abonnement voor weinig geld zonder vaste lijn bij belgacom met véél volume is beschikbaar.
Mja een duurder abonnement nemen zie ik toch niet zo zitten, kost me dan weeral 20 eur meer per maand en dat vind ik eigl ook niet echt een oplossing, akkoord nu betaal ik ook gemiddeld 15 eur per maand extra, maar dat is net wat ik niet meer wil .
En ja ik heb nu ook net ontdekt dat die coditel enkel in brussel beschikbaar is die was wel al een slag beter geweest maar ja...
En overstappen naar adsl zou ik wel zien zitten, maar nog steeds, zit ik in een nieuw gebouwd huis waar er enkel een aansluiting is voor kabel dus denk ik dat het wel een dikke miserie zou zijn om te veranderen van kabel naar adsl of niet?
Grts, en bedankt voor de replys
En ja ik heb nu ook net ontdekt dat die coditel enkel in brussel beschikbaar is die was wel al een slag beter geweest maar ja...
En overstappen naar adsl zou ik wel zien zitten, maar nog steeds, zit ik in een nieuw gebouwd huis waar er enkel een aansluiting is voor kabel dus denk ik dat het wel een dikke miserie zou zijn om te veranderen van kabel naar adsl of niet?
Grts, en bedankt voor de replys
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
135 euro .... http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... line_price
zonder graafwerken...
eg toen je huis geplaatst is...
kon je dat nog zelf... als je er nu een "oprit" hebt opgezet...is dat moeilijker...
tenzij je goede wachtbuis & trekkabel hebt voorzien ?
zonder graafwerken...
eg toen je huis geplaatst is...
kon je dat nog zelf... als je er nu een "oprit" hebt opgezet...is dat moeilijker...
tenzij je goede wachtbuis & trekkabel hebt voorzien ?
Hoi,
bedankt, voor een kabel door te trekken is er weinig probleem er dient enkel 1 putje gemaakt te worden om aan de wachtbuis te raken.
Maar de link die je me gaf werkt niet hier, ik vroeg me nog af, voor die 135 eur. Wordt er dan enkel maar de installatie aan de straat gedaan ?
Moet je dan zelf je kabel kopen en leggen ? of is dit inbegrepen in die prijs.
En stel dat je zelf die kabel moet kopen welke soort kabel is dit dan ?
Grts!
bedankt, voor een kabel door te trekken is er weinig probleem er dient enkel 1 putje gemaakt te worden om aan de wachtbuis te raken.
Maar de link die je me gaf werkt niet hier, ik vroeg me nog af, voor die 135 eur. Wordt er dan enkel maar de installatie aan de straat gedaan ?
Grts!
-
- Elite Poster
4 aderige telefoonkabel...zeer goedkoop...zebraman schreef:Hoi,
Grts!
gewoon zien dat er geen ratten in bijten
neen voor 135 euro komen ze hooguit in je garage er een telefoonstekker/bakje aanhangen en in de telefooncentrale aansluiten;
eventueel ook dus aan de straatkant aansluiten in telefoonbak? maar dat weet ik niet
ga anders belgacom winkel eens binnen?
-
- Starter Plus
Ik zou toch eerst en vooral eens goed checken of het wel de moeite is.
Ik ga van Dommel naar Telenet veranderen omdat ik tussen de 5 en de 7 km (afhankelijk van de bron) van de dichtstbijzijnde centrale woon en dus met een 1Mbit lijn zit...
Ik ga van Dommel naar Telenet veranderen omdat ik tussen de 5 en de 7 km (afhankelijk van de bron) van de dichtstbijzijnde centrale woon en dus met een 1Mbit lijn zit...
All People Smile In The Same Language!
-
- Elite Poster
dan kan je maar beter blijven ehSchussboelie schreef:Ik zou toch eerst en vooral eens goed checken of het wel de moeite is.
Ja thx voor al de replies eh, maar kheb nog eens heel goe nagedacht zoals dat julie zeggen.
En het moet gezegd zijn, met telenet heb ik eigenlijk bijna nog nooit problemen gehad en het gaat wel supersnel.
Ok het zijn uitzuigers en het is oneerlijk hoe duur het eigenlijk is maar alsek et zo bekijk is het een behoorlijk grote miserie om over te stappen.
Ik denk dat ik bij telenet ga blijven en Heeeeeeeeeeeeel hard hopen dat er Heel snel iets veranderd
Thx aan iedereen !
Grts
En het moet gezegd zijn, met telenet heb ik eigenlijk bijna nog nooit problemen gehad en het gaat wel supersnel.
Ok het zijn uitzuigers en het is oneerlijk hoe duur het eigenlijk is maar alsek et zo bekijk is het een behoorlijk grote miserie om over te stappen.
Ik denk dat ik bij telenet ga blijven en Heeeeeeeeeeeeel hard hopen dat er Heel snel iets veranderd
Thx aan iedereen !
Grts
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Maar hij heeft wel gelijk.zebraman schreef:Ja thx voor al de replies eh, maar kheb nog eens heel goe nagedacht zoals dat julie zeggen.
Thx aan iedereen !
Grts
Bgc mag dan x% van de bevolking dekken, slechts 10% kan surfen aan de snelheden van Telenet.
Ik blijf ook met TN omdat het lekker snel en heel stabiel is, en HOOP potverdikke dat er ofwel iets verandert aan hun prijzen (daar de shakes best nog redelijk te noemen zijn) of er een 2e speler zoals coditel over gans vlaanderen komt.