Firefox: bladeren met de pijltjes

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik weet niet of ik iets heb aangepast met een toetsencombinatie, maar het 'scrollen met het toetsenbord' gedraagt zich heel raar bij mij (en volgens mij niet correct): ik verwacht dat als ik de pijltjes gebruik ik scroll tegen pakweg 5 regels tekst per keer dat ik druk. Met page up en down scroll ik een volledig venster en met home en end spring ik naar de boven of onderkant.

... maar dat doen ze dus niet. Pijltjes springen meteen een heel venster, home en end doen niks en page up en down zijn ook heel onvoorspelbaar. Is dat normaal of heb ik iets om zeep geholpen? :)
Firefox 3.0.5

Edit: ik merk net dat ik met de pijltjes een cursor controleer. Leuk, maar hoe zet ik dat af? :)
ogy
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer

Extra-Opties-Geavanceerd-Algemeen/ "altijd de pijltoetsen gebruiken om te navigeren binnen pagina's" uitvinken
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat is het dus. Hoe heb ik dat aangezet? Een toetsencombinatie? Want ik ben zeker niet in die opties geweest :)
dpau2820
Starter Plus
Starter Plus

meon schreef:Dat is het dus. Hoe heb ik dat aangezet? Een toetsencombinatie? Want ik ben zeker niet in die opties geweest :)
F7 :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”