Hey,
Ik heb hier 2 werkende maar gebruikt Firebox II's liggen.
Ikzelf ben er niets mee, dus als ik iemand een plezier kan doen...
Groeten
[Te Koop] Watchguard Firebox II
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
ja dan neem ik die andere ook wel als het gratis is
geen richtprijs en assumptie dant gratis is (plezier doen...)
maar ik wacht even met de correcte TAG [Te Geef] te zetten , normaal is ook alles weg dus mjah
geen richtprijs en assumptie dant gratis is (plezier doen...)
maar ik wacht even met de correcte TAG [Te Geef] te zetten , normaal is ook alles weg dus mjah
The eternal and true pessimist
Argon, ik heb je een tijdje geleden een PB gestuurd. Je bent ondertussen al op het forum geweest maar je hebt het bericht niet gelezen of je hebt geen interesse. Kan je hier dan aangeven of die boxen weg zijn of niet.Argon schreef:Hey,
Jup, ik zal zo snel mogelijk (ik denk dat dit voor het weekend zal zijn) foto's nemen van de 2 Fireboxen alsook de specs posten en de prijs
Greetz
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Bon, mods: tijd voor een revisie van de te koop procedure. Vanaf nu staat er een einddatum bij, een minimumprijs, de nodige details etcetera, of het gaat niet door.
En aan Argon: juridisch is je post bindend, als ik je er aan hou dan moet jij nu op zoek naar 2 watchguards. Echt proper zaken doen kun je het niet noemen.
En aan Argon: juridisch is je post bindend, als ik je er aan hou dan moet jij nu op zoek naar 2 watchguards. Echt proper zaken doen kun je het niet noemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Verdere discussies graag in Pm verderzetten , topic gaat op vraag van de TS toe
Sidenote : misschien wel een idee om een richtlijn bij de tekoop/gezocht regels bij te zetten dat verwijst naar een einddatum
Ik bespreek dit even met de crew
Sidenote : misschien wel een idee om een richtlijn bij de tekoop/gezocht regels bij te zetten dat verwijst naar een einddatum
Ik bespreek dit even met de crew
The eternal and true pessimist