Telenet opzeggen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Drossie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 aug 2008, 22:34
Provider

Wij hebben sinds een hele tijd Belgacom TV en willen daarom onze Telenet analoge tv opzeggen.
Ik stuurde op 22/12 een aangetekende brief om telenet vanaf 1/1/9 op te zeggen.
De brief is aangekomen op 23/12. Ik heb sindsdien nog niets van Telenet gehoord ivm opzegging.
Wat ik begin 2009 wel kreeg, was een factuur voor 2009, wat ik uiteraard niet betaald heb.
Vandaag kreeg ik daarvan reeds een rappel. Ik heb via mail om uiteg gevraagd, maar kreeg nog geen antwoord.

Is dit normaal? Gaan ze procederen tegen ons als wij blijven weigeren om te betalen (wij hebben immers reeds opgezegd)
Als wij gewoon niet betalen gaan ze ons abonnement toch ook vanzelf stoppen, of niet?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

Je hebt geen 30 dagen vooropzeg gegeven aan Telenet dus Telenet is gerechtigd je 2009 aan te rekenen , je had dan tenlaatste 30/11/2008 je brief moeten laten aankomen , ervoor mag ook

Zoals in zovele zaken moet je eerst betalen alvorens eventueel later gecrediteerd te worden (je bent dus schuldig tot tegendeel bewezen is , omgekeerde van belgisch recht :D)

In jouw geval vrees ik dus dat je 2009 zal moeten betalen indien je jaarcontract steeds van 01/01 tot 31/12 loopt ....

Indien je niet betaald gaan ze je op de preventel lijst zetten (lijst der wanbetalers) en dan moet je , net zoals ik , onder de vriendin haar naam belgacom in huis nemen want belgacom is ook aangesloten bij preventel ....

Nu ben ik wel van de lijst geschrapt omdat telenet dan toch fout zat maar u weze gewaarschuwd
The eternal and true pessimist :D
Drossie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 aug 2008, 22:34
Provider

a3ke schreef:Je hebt geen 30 dagen vooropzeg gegeven aan Telenet dus Telenet is gerechtigd je 2009 aan te rekenen

Zoals in zovele zaken moet je eerst betalen alvorens eventueel later gecrediteerd te worden (je bent dus schuldig tot tegendeel bewezen is , omgekeerde van belgisch recht :D)

In jouw geval vrees ik dus dat je 2009 zal moeten betalen indien je jaarcontract steeds van 01/01 tot 31/12 loopt ....

Hmmm, ik had ondertussen ook al zoiets gelezen van die maand...
Moet ik dan OPNIEUW een aangetekende brief verzenden om vanaf 1/3 ons contract te stoppen? Das toch echt ridicuul?
Ze laten mij ook niet weten dat ik de termijn niet respecteerde he, ze laten NIETS weten...
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Als je al meer dan een jaar analoge kabel hebt bij Telenet kan je elke maand opzeggen (zie onderstaand artikel).
Ik zou gewoon eens bellen met de klantendienst.
Mijn ervaring met emails naar de klantendienst is dat ze wel beantwoord worden maar vrij laat, telefonisch word je bijna altijd onmiddellijk geholpen.
10.1.2. Indien De Klant 1 maand voor het verstrijken van de minimumperiode mits een aangetekend schrijven het Basispakket niet heeft opgezegd, wordt dit Basispakket automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Vanaf dat moment kan de Klant te allen tijde via een aangetekend schrijven het Basispakket beëindigen mits het naleven van een opzegtermijn van minstens 1 maand. In geval van beëindiging mits naleving van een opzegtermijn van minstens 1 maand zal, indien de Klant de gewenste datum van afsluiting niet meldt, deze afsluiting ingaan op de eerste dag van de maand na de kennisgeving. De reeds gestorte auteursrechten en desgevallend abonnementsgelden worden terugbetaald pro rata temporis. Bedragen onder de 5 euro kunnen niet automatisch worden teruggestort, maar worden op verzoek van de Klant manueel teruggestort.
Algemene Voorwaarden Telenet Televisie (Standaard en Digital TV)
Drossie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 aug 2008, 22:34
Provider

Probleem is dat ik in mijn brief de opzegtermijn van 1 maand niet respecteerde...
Ik schreef op 22.12 dat mijn abonnement op 31.12 gestopt mocht worden.
Beschouwen ze mijn brief nu gewoon als ongeldig en laten ze dan helemaal niets van zich horen?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Drossie schreef:Ik stuurde op 22/12 een aangetekende brief om telenet vanaf 1/1/9 op te zeggen.
Drossie schreef:Ik schreef op 22.12 dat mijn abonnement op 31.12 gestopt mocht worden.
Aangezien je een datum hebt opgegeven zal je abonnement mijns inziens vervallen op 31 januari of 1 februari (opgegeven datum + 1 maand).
Maar nog eens waarom bel je niet eens? Kan je gelijk controleren hoe het zit met de betaling.
Ik verwacht dat je eerst het volledige jaar zal moeten betalen en dat je dan 11 maanden terugbetaald krijgt.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

Ik verwacht ook zoiets want de vorige eigenares heeft ons dacht ik ook zo eens iets verteld dat ze dan 4 maand ofzo terugkreeg omdat ze de lijn liet afsluiten (zodat wij nieuwe klant promoties en voorwaarden zouden kunnen hebben :))

Dus indien je niet meer in je eerste jaar zit zou ik gewoon snel een nieuwe brief sturen met eventueel vermelding van je eerdere vergissing (maand vooropzeg) , zo sta je veiliger
The eternal and true pessimist :D
scifo72
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009, 17:23
Provider

Is het normaal dat mijn internet en telefonie abbonnement actief blijft in de 30 dagen opzegperiode, of is dit een teken dat men mijn aangetekende brief niet ontvangen of nog niet verwerkt heeft? :?
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

scifo72 schreef:Is het normaal dat mijn internet en telefonie abbonnement actief blijft in de 30 dagen opzegperiode, of is dit een teken dat men mijn aangetekende brief niet ontvangen of nog niet verwerkt heeft? :?
in die 30 dagen opzegtijd is het natuurlijk normaal dat alles blijft werken.
Zo hoort het nu eenmaal.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 maa 2008, 00:34
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:
Provider

scifo72 schreef:Is het normaal dat mijn internet en telefonie abbonnement actief blijft in de 30 dagen opzegperiode, of is dit een teken dat men mijn aangetekende brief niet ontvangen of nog niet verwerkt heeft? :?
Als je jouw ontslag indient moet je toch ook de opzegperiode blijven werken.
Afbeelding
scifo72
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009, 17:23
Provider

Op papier wel ja, in de praktijk loop je dan gewoon wat aan te modderen. :wink:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

vandaag analoge tv opzeggen - ik vrees dat ik ook nog een factuur zal mogen betalen begin mei, en dan bang afwachten of ik dat geld nog terug zie.... ik heb de activatie van BTV afgewacht om op te zeggen, was achteraf gezien niet nodig geweest

ps: ik vond mijn klantennr niet meer, en heb drie keer moeten bellen naar telenet voor ik iemand aan de lijn kreeg die het me kon geven, problemen met de computer :roll:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

zoals gevreesd vandaag factuur telenet kabel tv van €172,80 :bang:
even telenet gecontacteerd - opzegbrief zou aangekomen zijn op 20/04 - dus vanaf dan is één maand opzeg beginnen lopen
het teveel betaalde bedrag zou ik pas na de deactivatie terug krijgen, zal dit goed in de gaten moeten houden, telenet kennende
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Ik wens je veel succes met het terugvorderen van teveel betaald geld.
Ik kreeg ook een aantal belofte dat ik gewoon moest betalen. Na de afsluiting (was toen nog een aantal dagen) zou de afrekening en terugbetaling volgen.

Ja, watte
Het heeft toen nog een 1/2 jaar geduurd en meerdere telefoontjes en mailtjes later, voor ik het teveel betaald bedrag terug gestort kreeg. Die hun administratie ligt overhoop.

Mijn advies, de laatste factuur niet betalen en de afrekening afwachten. Daarna betaal je netjes het openstaande bedrag. Zelf al zal dit door andere leden afgeraden worden, je ziet zelf maar.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer
Provider

toen ik contact opnam met telenet om mijn integan (ale, voormalig integan) op te zeggen, zou dit niet lukken via telefoon. Er moeten documenten naar u opgestuurd worden, die je moet invullen. Het duurde wel 1,5maand voor ze mij die documenten hadden bezorgd. Zonder die documenten zou het niet gaan.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

normaal gezien had ik afgesloten moeten geweest zijn, maar signaal zit nog altijd op de kabel.... hmmm

even gebeld met telenet, zou inderdaad afgesloten zijn op 20/05, maar ik kan nog wat gratis :eek: verder kijken tot de technieker het is komen afsluiten
en van de €172,80 die ik onlangs betaalde zou ik €160 terug trekken, en dat zou de 26ste terug gestort worden....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

ok, ik heb het tegoed van telenet ontvangen, daarmee is deze opzeg weer eens probleemloos verlopen.....

't analoge tv signaal zit wel nog steeds op de lijn, blijkbaar is het deactiveren van analoge tv geen topprioriteit bij telenet :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
marijke1968
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jan 2009, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer
Provider

Xenne, voor zo ver ik weet blijft kabel nog ca. 3 maanden actief
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer
Provider

Bij ons is de kabel na 4 jaar nog altijd actief :)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

xenne schreef: 't analoge tv signaal zit wel nog steeds op de lijn, blijkbaar is het deactiveren van analoge tv geen topprioriteit bij telenet :wink:
Met een beetje geluk blijft dat signaal gewoon actief. Anders moeten ze nog iemand speciaal sturen om zo'n filter ertussen te plaatsen.
Philippe.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

dank voor de info... momenteel gebruik ik het analoge tv signaal niet meer, maar 't zou wel handig zijn moest het erop blijven zitten voor eventueel nog een bijkomende tv op aan te sluiten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer
Provider

xenne schreef:dank voor de info... momenteel gebruik ik het analoge tv signaal niet meer, maar 't zou wel handig zijn moest het erop blijven zitten voor eventueel nog een bijkomende tv op aan te sluiten
het blijft er na opzeg nog wel een paar maanden, maar als er eens een technieker in de buurt is sluit deze het af!
want als deze enkel moet komen om je af te sluiten kost het hen meer geld dan ze je analoge tv laten doorlopen.
dit is wat ze me zieden aan de telefoon en ik heb er nog een maand of 4 van kunnen genieten.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

q-tec schreef:het blijft er na opzeg nog wel een paar maanden, maar als er eens een technieker in de buurt is sluit deze het af!
want als deze enkel moet komen om je af te sluiten kost het hen meer geld dan ze je analoge tv laten doorlopen.
dit is wat ze me zieden aan de telefoon en ik heb er nog een maand of 4 van kunnen genieten.
deze info blijkt correct, er heeft hier iemand in de straat een telenet ropje/paddestoel omver gereden, blijkbaar hebben techniekers van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn televisie af te sluiten. oh soit, toch ruim 4 maanden gratis kunnen kijken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Klopt voor 100%! Pooltasks zoals afsluiten doen ze in voor hun "kalme" periodes.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer
Provider

krisken schreef:Klopt voor 100%! Pooltasks zoals afsluiten doen ze in voor hun "kalme" periodes.
't is hier al vier jaar kalm ;-)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

iceke schreef:
krisken schreef:Klopt voor 100%! Pooltasks zoals afsluiten doen ze in voor hun "kalme" periodes.
't is hier al vier jaar kalm ;-)
Geniet ervan, meer kan ik niet zeggen :p
Als je echt wilt, wil ik je in eigen persoon komen afsluiten hoor (lees : even de coax doorknippen :p)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer
Provider

Ga jij al die moeite doen om de sleutel te gaan vragen aan de syndicus om daarna in een donkere, natte, donkere kelder te gaan zoeken welke kabel bij welk appartement hoort ?? :lol:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

iceke schreef:Ga jij al die moeite doen om de sleutel te gaan vragen aan de syndicus om daarna in een donkere, natte, donkere kelder te gaan zoeken welke kabel bij welk appartement hoort ?? :lol:
Hoezo zoeken? Gewoon alles doorknippen. Geburen gaan wat klagen bij Telenet, techniekers komen terug langs, maken alles weer in orde. Zo blijft het werk in het land en geniet iedereen op één of andere manier van jouw de-activatie ;)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

iceke schreef:
krisken schreef:Klopt voor 100%! Pooltasks zoals afsluiten doen ze in voor hun "kalme" periodes.
't is hier al vier jaar kalm ;-)
Correctie, al vier jaar druk zal je bedoelen

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Mijn vooropzeg bij TN loopt momenteel.. einde contract is 21/11
Zopas de aanrekening binnengekregen voor gans de maand november... (is nog steeds via domiciliëring)
Het teveel betaalde wordt hopelijk nadien teruggestort ? Iemand ervaring hiermee ?
Black is the colour of my true love's hair
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

In ieder geval beginnen met je domiciliëring te annuleren. Dan ben je zeker dat je maximaal voor 9 dagen teveel betaald hebt.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

philippe_d schreef:In ieder geval beginnen met je domiciliëring te annuleren. Dan ben je zeker dat je maximaal voor 9 dagen teveel betaald hebt.
Philippe.
Akkoord tnx :wink:
Black is the colour of my true love's hair
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

krisken schreef: Hoezo zoeken? Gewoon alles doorknippen. Geburen gaan wat klagen bij Telenet, techniekers komen terug langs, maken alles weer in orde. Zo blijft het werk in het land en geniet iedereen op één of andere manier van jouw de-activatie ;)
Is dit mischien de reden,waarom ze jou bij Telenet als technieker hebben buiten geworpen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Modbreak:
Gelieve de quote knop niet te gebruiken als je antwoordt op de vorige post. zie Forumregels
Rikkyrocker schreef:
krisken schreef: Hoezo zoeken? Gewoon alles doorknippen. Geburen gaan wat klagen bij Telenet, techniekers komen terug langs, maken alles weer in orde. Zo blijft het werk in het land en geniet iedereen op één of andere manier van jouw de-activatie ;)

Is dit mischien de reden,waarom ze jou bij Telenet als technieker hebben buiten geworpen.
Nopes, integendeel : ze konden mij geen antwoord geven op bepaalde zaken en waren mijn "gezaag" en "technische zever" beu gehoord vermoed ik :D Aan de andere kant : blij dat ik er van af ben! 'k Zijn nu veel beter af!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

krisken schreef:
krisken schreef: Nopes, integendeel : ze konden mij geen antwoord geven op bepaalde zaken en waren mijn "gezaag" en "technische zever" beu gehoord vermoed ik :D Aan de andere kant : blij dat ik er van af ben! 'k Zijn nu veel beter af!
Hou u voor je best wil nanaf nu maar aan de voorwaarden,want er is geen weg terug.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 06 nov 2010, 07:42, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer
Provider

Nogal laag om iemand te bashen op een 60 dagen oude reactie die vooral grappig bedoeld was, niet ?
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

iceke schreef:Nogal laag om iemand te bashen op een 60 dagen oude reactie die vooral grappig bedoeld was, niet ?

Denk niet dat ze er bij BGC of Telenet mee kunnen lachen,in deze tijd.
Of denk je dat dit niet gebeurd.We zullen het als grap geloven.
Op forums zullen altijd + en - punten elkaar kruisen.
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Chinaski schreef: Het teveel betaalde wordt hopelijk nadien teruggestort ? Iemand ervaring hiermee ?
Ik heb veel moeite gehad met het teveel betaalde bedrag terug gestort te krijgen. zie enkel post terug http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 26#p325259
Laatst gewijzigd door rmag 06 nov 2010, 10:55, in totaal 1 gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Volgens mij is Rikkyrocker een nieuwe typetje van Chris Van den Durpel, de broer of zo van Snelle Eddy.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer
Provider

Astralon schreef:Volgens mij is Rikkyrocker een nieuwe typetje van Chris Van den Durpel, de broer of zo van Snelle Eddy.
als fan van Chris Van den Durpel zou ik U willen vragen hem niet te beledigen :lol:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”