Kan er iemand een link of de voorwaarden posten van de huidige Telenetactie? Je kan er momenteel digiboxen en -corders aankopen geloof ik (radiospots), maar ik vind nergens concrete info op hun website.
tx
Info promo TN Digicorders ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Wat wil je precies weten?
De digiboxen en digicorders kan je kopen zonder abonnement (zie ook Computer Checkpoint - Telenet Center).
Is mijns inziens alleen nuttig voor mensen die reeds een abonnement hebben en een extra decoder willen.
De digiboxen en digicorders kan je kopen zonder abonnement (zie ook Computer Checkpoint - Telenet Center).
Is mijns inziens alleen nuttig voor mensen die reeds een abonnement hebben en een extra decoder willen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het zijn trouwens enkel SD modellen (dus geen HDTV versies).
Veel kans dat je ook nog 50 euro "afperskost" aan je been hebt.
Veel kans dat je ook nog 50 euro "afperskost" aan je been hebt.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
We hebben geen tel/internet van Telenet. De bedoeling is om geen huur te betalen, maar wel digitaal te kijken (en idd afperskost te betalen). Dit is toch mogelijk hopelijk?Astralon schreef:Wat wil je precies weten?
Kan je trouwens dat laten installeren, zonder dat je een utp vrij hebt hiervoor? Kan je dat achteraf zelf aansluiten op de modem? (potje moet nog gekapt worden)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wanneer je tracht je smartcard te laten activeren zal men vermoedelijk ook een afspraak willen plannen om de modem te komen installeren. Als je dit echt blijft weigeren geeft men uiteindelijk wel toe, maar als je dan toch 50 euro moet betalen... tja, dan kan je hem ook beter laten plaatsen. Je kan natuurlijk altijd gaan argumenteren tegen Telenet dat een Selfstarter ook gratis is, als is die combinatie met een gekochte decoder niet mogelijk denk ik (check eens).Dfrog schreef:We hebben geen tel/internet van Telenet. De bedoeling is om geen huur te betalen, maar wel digitaal te kijken (en idd afperskost te betalen). Dit is toch mogelijk hopelijk?
Als je een UTP kabel tijdelijk (je belooft dan maar dat je die nog zal inwerken) dwars door je huis kan leggen mag dit normaal geen probleem zijn. Op die manier kan de modem getest worden, en uiteindelijk kan je die kabel gewoon weg doen als je de dingen niet gebruikt die het netwerk nodig hebben.Dfrog schreef:Kan je trouwens dat laten installeren, zonder dat je een utp vrij hebt hiervoor? Kan je dat achteraf zelf aansluiten op de modem? (potje moet nog gekapt worden)
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik heb ook nog een vraag ivm Promo packs dat je bij de aanschaf van je abbo erbij krijgt.
Ik heb pas een Funkyshake genomen en dus een maand gratis Prime.
Wat wil nu: 2 kameraden hebben 2 maand geleden dit ook genomen:
1e kameraad is prime gewoon stopgezet, betaalt niets en heeft dus 1 maand gratis gekregen
2e kameraad is prime ook gestopt, maar iets later dan een maand. Hij heeft wel factuur gekregen om prime te betalen en had zogezegd een abbo. Hij moest opzeggen voor de gratis maand gedaan was.
Ik net naar Telenet gebeld en kreeg dit antwoord:
U hebt nu een TRAIL versie lopen van prime. Die verloopt automatisch na een maand en moet niets doen. Je kan daarna nog een maand gratis prime proberen, maar die moet je wel voor het einde van die maand opzeggen.
Klopt dit?
Ervaringen?
Charlotte?
Ik heb pas een Funkyshake genomen en dus een maand gratis Prime.
Wat wil nu: 2 kameraden hebben 2 maand geleden dit ook genomen:
1e kameraad is prime gewoon stopgezet, betaalt niets en heeft dus 1 maand gratis gekregen
2e kameraad is prime ook gestopt, maar iets later dan een maand. Hij heeft wel factuur gekregen om prime te betalen en had zogezegd een abbo. Hij moest opzeggen voor de gratis maand gedaan was.
Ik net naar Telenet gebeld en kreeg dit antwoord:
U hebt nu een TRAIL versie lopen van prime. Die verloopt automatisch na een maand en moet niets doen. Je kan daarna nog een maand gratis prime proberen, maar die moet je wel voor het einde van die maand opzeggen.
Klopt dit?
Ervaringen?
Charlotte?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
ALTIJD opzeggen voor het einde van de maand !!!
Dus op tijd email naar klantenservice met de vraag om PRIME op te zeggen en dit per email te bevestigen.
Indien je binnen de 2 dagen geen reactie krijgt dan naar de klantendienst bellen.
Dus op tijd email naar klantenservice met de vraag om PRIME op te zeggen en dit per email te bevestigen.
Indien je binnen de 2 dagen geen reactie krijgt dan naar de klantendienst bellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Wat ik nog weet van de trail is dat dat bij mij 14 dagen was , 14 dagen alles gratis en verliep automatisch zonder kennisgeving
Als je dan daarbovenop nog eens een gratis maand prime krijgt (met zo automatische verlenging tot een jaarcontractgedoe) en je bent zeker van voorgaand scenario moet je gewoon voor het eind van die maand gratis (zaols astralon aangeeft) met bewijs van ontvangst ,je prime opzeggen
Als je dan daarbovenop nog eens een gratis maand prime krijgt (met zo automatische verlenging tot een jaarcontractgedoe) en je bent zeker van voorgaand scenario moet je gewoon voor het eind van die maand gratis (zaols astralon aangeeft) met bewijs van ontvangst ,je prime opzeggen
The eternal and true pessimist