Een nieuwe mailbox aanmaken...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Yanman.be
Member
Member

Ik probeer daarnet een nieuwe mailbox aan te maken, maar ik vind nergens waar dit kan.

Scarlet heeft de interface vernieuwd, maar de help pagina's verwijzen nog altijd naar de oude:

Code: Selecteer alles

Een nieuwe e-mailbox aanmaken:

Surf naar mijn.scarlet.be en klik op het tabblad 'Diensten'.
Onder de rubriek 'Beheer uw e-mail instellingen''Beheer uw E-mail'. De volgende pagina toont een overzicht van al uw e-mailadressen per e-mailbox.
Klik op 'Mailbox toevoegen' onderaan dit overzicht.
Hier moet u een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen.
Uw gebruikersnaam moet minimaal 3 en maximaal 8 karakters bevatten en moet met twee letters beginnen (letters en cijfers, geen hoofdletters toegestaan). Een gebruikersnaam met alleen cijfers is niet toegestaan.
Uw wachtwoord moet uit 6, 7 of 8 karakters bestaan, waarvan de eerste twee letters moeten zijn. Een wachtwoord met alléén cijfers of alléén letters is niet toegestaan.
Let op hoofdletters en kleine letters bij de gebruikersnaam en het wachtwoord.
De e-mailbox is aangemaakt, hoe u er een e-mailadres aan koppelt leest u hieronder.
Ik zie enkel een tabblad "mijn e-mail" waar ik enkel aliassen kan toevoegen aan mijn mailbox, maar dus geen nieuwe kan aanmaken ( ik heb nochtans recht op 5 mailboxen ).
Ik kan mijn mailbox verwijderen ( wat ik uiteraard niet zal doen )
Iemand een idee hoe het wel moet?
cygeus
Starter Plus
Starter Plus

Yanman.be schreef:Ik probeer daarnet een nieuwe mailbox aan te maken, maar ik vind nergens waar dit kan.

Scarlet heeft de interface vernieuwd, maar de help pagina's verwijzen nog altijd naar de oude:

Code: Selecteer alles

Een nieuwe e-mailbox aanmaken:

Surf naar mijn.scarlet.be en klik op het tabblad 'Diensten'.
Onder de rubriek 'Beheer uw e-mail instellingen''Beheer uw E-mail'. De volgende pagina toont een overzicht van al uw e-mailadressen per e-mailbox.
Klik op 'Mailbox toevoegen' onderaan dit overzicht.
Hier moet u een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen.
Uw gebruikersnaam moet minimaal 3 en maximaal 8 karakters bevatten en moet met twee letters beginnen (letters en cijfers, geen hoofdletters toegestaan). Een gebruikersnaam met alleen cijfers is niet toegestaan.
Uw wachtwoord moet uit 6, 7 of 8 karakters bestaan, waarvan de eerste twee letters moeten zijn. Een wachtwoord met alléén cijfers of alléén letters is niet toegestaan.
Let op hoofdletters en kleine letters bij de gebruikersnaam en het wachtwoord.
De e-mailbox is aangemaakt, hoe u er een e-mailadres aan koppelt leest u hieronder.
Ik zie enkel een tabblad "mijn e-mail" waar ik enkel aliassen kan toevoegen aan mijn mailbox, maar dus geen nieuwe kan aanmaken ( ik heb nochtans recht op 5 mailboxen ).
Ik kan mijn mailbox verwijderen ( wat ik uiteraard niet zal doen )
Iemand een idee hoe het wel moet?
Bij mij staat er toch wel degelijk een label "Mailbox toevoegen" en daarnaast een knopje "Activeren" in de tab "Mijn e-mail".
Yanman.be
Member
Member

Check bijlage...
Bijlagen
bewijs.jpg
(23.8 KiB) 57 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”