Wachtlijst registratie wegens switch voor VOIP ????

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
testerx
Starter Plus
Starter Plus

Hallo,

Na 3 maand heeft dommel eindelijk m'n telefoonnr kunnen overnemen van Telenet + activeren na lange tijd op de activatie-wachtlijst (homeconnect)
Wie dacht dat "activeren" betekent dat de telefoonlijn actief is heeft het mis.

Ik sta nu zogezegd op een "registratie-wachtlijst" weer voor onbepaalde en ongekende duur. Ik vraag me af hoeveel wachtlijsten er nog komen
Als je belt zeggen ze altijd dat je prioritair bovenaan hun lijst staat, maar toch komt er niets van :nono:

Ze zouden mij nog moeten registreren bij de netwerkbeheerder (dit is belgacom zeker?) want deze zou nog een switch moeten plaatsen om m'n voip in orde te stellen.

Hebben nog mensen zoiets meegemaakt? Duurt dit lang en waar wordt dit switch dan geplaatst, bij dommel of bij mij thuis ofzo?
Als ik m'n telefoon aansteek hoor ik constant bezettoon, ik kan dit zelf niet fixen zeker?

Ik heb wel zo'n Siemens S450IP telefoon waarmee ik zou moeten kunnen bellen rechtstreeks via VOIP.
Maar bij VOIP Buster eens m'n accountgegevens ingevuld, en SIP registratie mislukt of geen IP komt er op het scherm.
Misschien daar nog iets verkeerd ingesteld

Thanks!
TesterX :?
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

om te kunnen bellen via dommel moet je toestel niet als voip toestel ingesteld staan, maar wel als normale telefoon.
heb er zelf ook heel lang naar gezocht...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

mijn telnr is geactiveerd na maanden en ze hebben het zelf in de siemens moeten steken dus als ik mijn siemens reset zit ik waarschijnlijk weer een paar maanden zonder telefoon
de homeconnected software werkt niet.......

heb ong elke 2weken eens gebeld en plots brandde het voip lampje (als dat brandt heb je telefoon)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Coolrunner
Member
Member

testerx schreef: Ik heb wel zo'n Siemens S450IP telefoon waarmee ik zou moeten kunnen bellen rechtstreeks via VOIP.
Maar bij VOIP Buster eens m'n accountgegevens ingevuld, en SIP registratie mislukt of geen IP komt er op het scherm.
Misschien daar nog iets verkeerd ingesteld

Thanks!
TesterX :?
Hoi heb zelf zo een siemens aangesloten op een linksys modem/router momenteel ... in het begin ook wat problemen met het aan de gang te krijgen maar werkt momenteel perfect

Dus waarschijnlijk een verkeerde instelling, zal zo snel mogelijk eens een paar screenshots maken van mijn instellingen voor je (zal ze wel hier niet posten maar zal je een pm sturen met linkje)
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

zou je dat ineens naar mijn PM inbox kunnen sturen?

thnx
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”