router kopen voor draadloos scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
crazyheinz
Starter
Starter

Ik heb gelezen dat je de scarlet box kan bridgen zodat een andere router het wireless gedeelte doet. Bij sommigen lukt dit direct, ik heb het geprobeerd met een usr9111, dit ging niet. Weten jullie een model waarbij dat het sowiezo zal lukken?
aeonfast
Starter
Starter

Sorry dat ik het hier vraag, maar de scarlet box (coppertje) is toch geen router?
Monkey
Plus Member
Plus Member

inside is die router outside heeft die gewoon geen fysieke poorten maar intern is da ne router ...met dhcp server
aeonfast
Starter
Starter

Ik snap het niet helemaal :|
Monkey
Plus Member
Plus Member

scarletbox heeft dhcp server en deelt ip's uit zoals ne router ... wa meer wilde weten ? der is gewoon maar 1 ethernetpoort maar da is ne router
crazyheinz
Starter
Starter

bedankt voor de link maar ik heb die geprobeerd met mijn usr9111 routertje. Het lukte er niet mee, daarom dat ik nu vraag naar een router die bij iemand al heeft gewerkt en niet teveel trouble geeft.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

gewoon uw draadloze router in de scarlet box aansluiten, die moet niet moet niet zelfs niet in bridge staan.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
crazyheinz
Starter
Starter

gewoon aan de scarlet box aansluiten? kan me moelijk voostellen dat dit gaat lukken... Waarom bestaan er dan die scarlet guides??
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”