vtm en 2be

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

Thuis kijken wij digitale tv via onze sony bravia tv met digitale tuner.
Gisteren zijn er werken door indi uitgevoert aan de digitale televisie.

Zoals gemeld door indi hebben wij ons zenderaanbod terug laten scannen.
Na het scannen zat 2be en vtm niet meer in het aanbod.

Wat kan hieraan gedaan worden?

alvast bedankt!

groetjes,

Dries
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Heb je wel hard genoeg op '3' gedrukt? :wink: Anders misschien eens bellen naar de kabelboer?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

VTM HD en 2BE staan er zelfs 2x tussen bij mij, ik zou eens opnieuw scannen.
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

meon schreef:VTM HD en 2BE staan er zelfs 2x tussen bij mij, ik zou eens opnieuw scannen.


Ik heb gisteren verscheidene keren gescand. Heb jij ook opnieuw moeten scannen?
Vanavond zal ik het nog eens proberen.
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

Maglor schreef:Heb je wel hard genoeg op '3' gedrukt? :wink: Anders misschien eens bellen naar de kabelboer?



Haha! Ja, in de EPG staat vtm en 2be er ook niet tussen. De kabelboer schuift het probleem naar sony door, wat mij raar lijkt...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb wel een "deep scan" gedaan. VTM HD zit ergens rond de 122 dacht ik.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

D2D schreef:
Maglor schreef:Haha! Ja, in de EPG staat vtm en 2be er ook niet tussen. De kabelboer schuift het probleem naar sony door, wat mij raar lijkt...


Normaal is het nochtans "Hollywood" die de schuldige is :lol:

Ik vraag me af wanneer men ze allemaal gaat coderen in de INDI gebieden ?
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

Hebben jullie ook het probleem dat wanneer je op de knop (omhoog/omlaag) van de zenders drukt dat die soms meerdere kanalen overslaat.
Bij mij gaat die van positie 2 vtm naar positie 5 tvl en slaat hij de zenders die ertussen liggen gewoon over.

MVG
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jup, maar je kan wel degelijk de nummers intypen, hij slaat ze enkel over bij het zappen ...
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

bke23 schreef:Hebben jullie ook het probleem dat wanneer je op de knop (omhoog/omlaag) van de zenders drukt dat die soms meerdere kanalen overslaat.
Bij mij gaat die van positie 2 vtm naar positie 5 tvl en slaat hij de zenders die ertussen liggen gewoon over.

MVG


Ik heb net alles inorde kunnen brengen, vtm en 2be zijn er weer... maar nu heb ik bij verscheidene zenders hetzelfde probleem zoals beschreve door bke23
urbainvg
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2008, 00:04
Locatie: Gingelom

Hallo,
Ik heb ook een SONY Bravia en bij mij is enkel VTM weg. Vtm HD staat wel in de lijst. Ik heb een volledige scan gedaan en dat hielp niet.
Vervolgens heb ik de TV volledig gereset maar met hetzelfde resultaat.
Wat mis ik?
Alvast bedankt
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

urbainvg schreef:Hallo,
Ik heb ook een SONY Bravia en bij mij is enkel VTM weg. Vtm HD staat wel in de lijst. Ik heb een volledige scan gedaan en dat hielp niet.
Vervolgens heb ik de TV volledig gereset maar met hetzelfde resultaat.
Wat mis ik?
Alvast bedankt


voor de scan heb ik alles in het scan-menu op auto gezet. dan staat hij er wel tussen na het scannen. je kan er enkel op terect doormiddel van de cijfers in te drukken, niet door te zappen of door de epg. bij zowel de snelle scan als de volledige vind hij vtm dan. succes ermee!
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb zojuist bij een kameraad met een loëwe tv gezien dat er bijna geen enkele zender digitaal meer te ontvangen is . Zegt bij alle zenders " geen abbonement " .
De telenet hel is blijkbaar losgebarsten :lol: .
Afbeelding
urbainvg
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2008, 00:04
Locatie: Gingelom

D2D schreef:
urbainvg schreef:Hallo,
Ik heb ook een SONY Bravia en bij mij is enkel VTM weg. Vtm HD staat wel in de lijst. Ik heb een volledige scan gedaan en dat hielp niet.
Vervolgens heb ik de TV volledig gereset maar met hetzelfde resultaat.
Wat mis ik?
Alvast bedankt


voor de scan heb ik alles in het scan-menu op auto gezet. dan staat hij er wel tussen na het scannen. je kan er enkel op terect doormiddel van de cijfers in te drukken, niet door te zappen of door de epg. bij zowel de snelle scan als de volledige vind hij vtm dan. succes ermee!


D2D welke cijfers dan?
Ik heb via het forum van TIK even VTM tussen gehad door een semi automatische scan maar dan miste ik andere kanalen (bummer). Maar na alles terug op auto te zetten en een volledige scan te kiezen was VTM weer weg met de wind :(.

Grtz
Urbain
D2D
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008, 15:09

urbainvg schreef:
D2D schreef:
urbainvg schreef:Hallo,
Ik heb ook een SONY Bravia en bij mij is enkel VTM weg. Vtm HD staat wel in de lijst. Ik heb een volledige scan gedaan en dat hielp niet.
Vervolgens heb ik de TV volledig gereset maar met hetzelfde resultaat.
Wat mis ik?
Alvast bedankt


voor de scan heb ik alles in het scan-menu op auto gezet. dan staat hij er wel tussen na het scannen. je kan er enkel op terect doormiddel van de cijfers in te drukken, niet door te zappen of door de epg. bij zowel de snelle scan als de volledige vind hij vtm dan. succes ermee!


D2D welke cijfers dan?
Ik heb via het forum van TIK even VTM tussen gehad door een semi automatische scan maar dan miste ik andere kanalen (bummer). Maar na alles terug op auto te zetten en een volledige scan te kiezen was VTM weer weg met de wind :(.

Grtz
Urbain


cijfers van je afstandsbediening... wel raar dat je steeds kanalen mist :s bij mij was het even zoeken maar heb ze nu allemaal terug....
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Heeft die TV misschieen een aparte 'zap-lijst' ?

Bij sommige TV's/boxes kan je namelijk instellen tussen welke zenders je wil zappen als je de omhoog/omlaag knop gebruikt. Tenminste, dat ging vroeger toch op onze ouwe MatchLine.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”