heb een probleem met Windows Mediaplayer > komt geen noot muziek meer uit.
geen Donna live audio-stream of ook geen cd via de drive kan worden beluisterd.
Volgens het scherm werkt alles maar je hoort niets. De windows-geluiden (afmelden-opstarten-foutberichten) werken wel dus met de luidsprekers is niets mis.
Heb al de mediaplayer (9.0 onder Windows 2000) opnieuw geinstalleerd en het stuurprogramma van de audiodriver verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.
zou het kunnen te maken hebben met het installeren van de isp-tool via deze site ?? (ik denk het niet maar het is het enige wat ik onlangs heb gewijzigd of bijgevoegd)
Iemand enig idee ??
mediaplayer out
nog wat bijkomende info : wanneer ik naar de site van Donna ga hoor ik hun intro-geluid van Donna ...
live audio stream lukt niet
live audio stream lukt niet
Anonymous schreef:probleem is opgelost > knoppeke dempen was ingedrukt
Had het zelfde na de installatie van Norton Security & Antivirus 2004, de knop dempen diende bij mij ook even aangeklikt te worden, waarschijnlijk is probleempje bij uw player ook ontstaan na install van Norton
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Lol, die oplossing lag zó erg voor de hand dat ik daar nog niet eens aan gedacht zou hebbenAnonymous schreef:probleem is opgelost > knoppeke dempen was ingedrukt
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
meon schreef:Lol, die oplossing lag zó erg voor de hand dat ik daar nog niet eens aan gedacht zou hebben
Ik wel... maar vond ze te belachelijk om te posten
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)