outlook express en berichtregels

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
stefke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Hoi, ik heb een paar berichtregels gemaakt. Normaal kan men die ook verwijderen, behalve de laatste daar kan ik niet meer aan. Is er een bestand dat ik kan verwijderen dat alle berichtregels weg zijn. Alle voorgaande berichten wijzigen verwijderen geen probleem, de laatste kan ik niks mee doen. Behalve dat de regel werkt. Ik werk met outlook express onder win xp pro
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Heb snel even testje gedaan: paar rules aangemaakt in OE en dan verwijderd.

Ik zou zeggen ga naar Tools > Message Rules > Mail > klik op cancel om in het 'beheer' scherm te komen. Klik de regel aan die je weg wilt en klik op verwijderen.

Indien dat niet lukt, kan je eens specifieren, wat die regel exact doet? Zitten er fouten in de regel ofzo? Verwijst hij naar mappen die niet meer bestaan ofzo??
I love it when a plan comes together!
stefke
Pro Member
Pro Member

de regel is gewoon grijs. ik heb een van persoon x doorsturen naar persoon z regeltje gemaakt. Zal ergens foutje gemaakt hebben. Begrijp het ook niet, ik kan kopieren van de regel maar wijzigen of verwijderen noppes. omhoog of omlaag staan ook grijs. Maar de regel voert wel het commando uit. en dat is wat ik niet meer wil dedomme. Ben nu geen leek in die regeltjes :roll: :roll:

stomme murphy loopt bij mij deze week rond. Niks dan problemen met pc's en printers. 't is mijn week niet. :evil: :evil: :evil:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Zeker dat de regel geselecteerd is? Probeer hem dan eerst uit te zetten alvorens te wissen of lukt dat ook niet?

Controleer eens of de adreskaartjes waarnaar je verwijst in die regel nog aanwezig zijn in outlook ofzo... maw of hij alles nog kan vinden...

Maak ook eens een nieuwe regel aan.. en kijk wat dat geeft.. maw: kan je dan de oude wissen? Kan je deze nieuwe wissen? Wat geeft dit... kzou zeggen beetje experimenteren :)
stefke
Pro Member
Pro Member

Nieuwe aangemaakt, verwijderen geen probleem, heb al vanalles geprobeert daarmee, laatste poging op userbase vragen als ge zelf niks meer weet, dan weet er mischien iemand anders een oplossing.

Ik zou willen weten waar bestandje staat van die berichtregelkens.

userbase = meerdere slimme (allé da peinz ikke toch :-D )mensen ikke nu alleen te dom zijn :wink:
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Kijk eens of je hier iets vindt:

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{**LANGE NUMMER**}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Rules

**LANGE NUMMER** is dus bij iedereen anders he ;)

5.0 kan hoogstwaarschijnlijk wel een andere versie zijn ... dit is de versie die standaard in XP zit.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmmn, C-Phest is hier al in het registry bezig.

Er staan files onder: :\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

En in de andere map van Applic Data een niveau hoger.. maar ik weet niet of je daar mee iets gaat bereiken.. files daar wissen is meestal niet zo'n goed idee :).

Vind daar op het eerste gezicht ook niet direct iets terug van rules...
stefke
Pro Member
Pro Member

maar diene slimme C-Phest had wel gelijk. 't is weer in orde

Gewoon bericht regelken verwijderen in registry, weten we ook al weer.

thankx
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”