50 euro=
1) internet: unlimited 4Mb (gratis modem)
+
2) mobiel: 85 minuten gsm'n of 150 sms'n; onbeperkt naar eigen vaste lijn
+
3) vast: onbeperkt naar vast; onbeperkt naar eigen gsm
optie(family call)=
voor 5 euro bovenop een familielid T2mobiel abonnement kan je onbeperkt naar elkaars mobiel of het vaste nummer bellen
http://www.tele2.be/nl/trio/
Triple play T2; TRIO
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik ben er zelf niet zo'n fan van..
Voor hetzelfde geld kan je:
Met T2AllIn + een Base (postpaid10) abonnement 5 minuten langer bellen naar BASE + 50 minuten naar alle andere netwerken.
Het zou voordelig kunnen zijn voor mensen die +-85 minuten mobiel bellen naar diverse netwerken (10eur/85min= +-11,7cent/min)
Voor hetzelfde geld kan je:
Met T2AllIn + een Base (postpaid10) abonnement 5 minuten langer bellen naar BASE + 50 minuten naar alle andere netwerken.
Het zou voordelig kunnen zijn voor mensen die +-85 minuten mobiel bellen naar diverse netwerken (10eur/85min= +-11,7cent/min)
Wat ik eigenlijk niet goed begrijp is dat bellen met het trio-vast naar Base het duurst is, bellen naar Proximus en Mobistar is goedkoper.
Dit terwijl Tele2 en Base tot dezelfde moedermaatschappij behoren. Namelijk KPN.
gewoon onbegrijpelijk en voor verbetering vatbaar.
Dit terwijl Tele2 en Base tot dezelfde moedermaatschappij behoren. Namelijk KPN.
gewoon onbegrijpelijk en voor verbetering vatbaar.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waar ik mij aan hekel, is vooral het feit dat ze nog dal- en piekuren gebruiken. Mensen willen ook overzichtelijke tarieven, gemakkelijk om mee te rekenen. Waarom kunnen ze niet zoals Proximus en Mobistar doen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Er is nu ook te zien dat Tele2 zijn vluggere internet lijn (12 MBPS) terug aanbied,dit samen met vaste tel. aan 39,9€, (onbeperkt + 10€)
Na het eerste jaar word dit 49,9€ (onbeperkt bellen plus 10€). Beiden dus ook met internet zonder limieten.
Zouden de problemen met snel internet nu opgelost zijn bij Tele2???
Na het eerste jaar word dit 49,9€ (onbeperkt bellen plus 10€). Beiden dus ook met internet zonder limieten.
Zouden de problemen met snel internet nu opgelost zijn bij Tele2???
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
in lokale krant staat hier bon van 50 € bij aankoop van één Tele2 Trio abonnement van 49,90 €
exclusief geldig bij Allo Telecom (geldig van 01/12/08 tot 31/12/08)
Actievoorwaarden in de deelnemende ALLO telecom-winkels
@LordUtopia: nu ben ik ALLO telecom/Tele2 reseller, aan U om het verdict uit te spreken
exclusief geldig bij Allo Telecom (geldig van 01/12/08 tot 31/12/08)
Actievoorwaarden in de deelnemende ALLO telecom-winkels
@LordUtopia: nu ben ik ALLO telecom/Tele2 reseller, aan U om het verdict uit te spreken

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waarover zaag jij eigenlijk Satsurfer? :")
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
toen ik post over belgian-telecom deedLord Utopia schreef:Waarover zaag jij eigenlijk Satsurfer? :")
OPFRISSING?

"Och Got, het ligt er vingerdik op dat je er toch wel veel baat bij hebt he.
Jou bericht is net dát te goed opgemaakt. Wacht, jij gaat mij nu vertellen dat BT wél de 18 Mbps gaat garanderen?
Lul ergens anders satsurfer "
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 8&start=60
-
- Member
Als ik van tele2allin overschakel op tele2 trio hang ik dan terug vast aan een jaar contract. Betaal nu 39.90+10+2.5 = 52.40 euro
omdat ik onbeperkt nationaal en nummer herkenning erbij heb genomen. Zou voor mij dus een gratis GSM abonnement met
85 belminuten en 150 gatis SMS´jes betekenen.
omdat ik onbeperkt nationaal en nummer herkenning erbij heb genomen. Zou voor mij dus een gratis GSM abonnement met
85 belminuten en 150 gatis SMS´jes betekenen.