Hallo,
Misschien hebben jullie het al gemerkt maar de laatste 2 uur zijn de usersites van Skynet niet meer bereikbaar(hier toch).
Geen aankondiging op de skynetstatuspage.
Greetz
Weetgraag
PS: doet me aan iets denken in een ver verleden!!!!
Users.skynet Down
Inderdaad Weetgraag,
Terug traag met momenten bij users.skynet, had ik ook gemerkt in de loop van de avond, nu hier even mijn website aangeklikt en het functioneert terug.
(wel niet zo snel als dat naar gewoonte 's morgens is)
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het aantal bezoekers bij users...skynet... of is daar werkelijk een probleem met die server (s)
Terug traag met momenten bij users.skynet, had ik ook gemerkt in de loop van de avond, nu hier even mijn website aangeklikt en het functioneert terug.
(wel niet zo snel als dat naar gewoonte 's morgens is)
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het aantal bezoekers bij users...skynet... of is daar werkelijk een probleem met die server (s)
Het gebeurt af en toe eens dat het hier traag gaat met de userpages van skynet. Is alleszins niet de eerste keer dat ik mensen erover bezig hoor. Enfin, nu (00.30u)gaat het weer behoorlijk vlotjes.
Greetz
Greetz
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Niet te vergeten dat dit ook een weerslag heeft op onze speedtest, maar momenteel lijkt alles vlot te gaan, maar dat is misschien ook niet verwonderlijk gezien het uur .