geen tele2-forum?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Er zijn wat problemen na de recentelijke migratie van het forum. Als hij er vroeger was, zal hij vroeg of laat wel terugkomen (als je begrijpt wat ik bedoel). De beheerders zijn volop bezig met de problemen op te lossen.
Even geduld dus !
MEON !!!!!!! ????????????
Even geduld dus !
MEON !!!!!!! ????????????
Laatst gewijzigd door Uzzi 26 nov 2008, 13:38, in totaal 1 gewijzigd.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Niet waar, bij Tik kan je ook terecht: http://tik.be/forum
Maar serieus nu: er is een klein "oepsje" gebeurd waardoor een aantal fora buiten beeld staan.
De UB-crew zal dat wel verbeteren, maar die mensen zitten nu ook op hun werk.
Maar serieus nu: er is een klein "oepsje" gebeurd waardoor een aantal fora buiten beeld staan.
De UB-crew zal dat wel verbeteren, maar die mensen zitten nu ook op hun werk.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Is het nu echt nodig om misbruik te maken van de situatie om wat te komen spammen voor Tik? Dit is al de 2e thread waarin je mensen naar het Tik forum probeert te lokken omdat hier een paar probleempjes zijn met het forum. Op die manier leden proberen werven vind ik enorm laag.
Is men bij Tik echt zo hopeloos dat alle middelen goed zijn om toch maar leden bij te krijgen? Want met dit gespam laat je het wel zo uitschijnen.
Is men bij Tik echt zo hopeloos dat alle middelen goed zijn om toch maar leden bij te krijgen? Want met dit gespam laat je het wel zo uitschijnen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
De permissies zijn precies gehutseklutst. Enkel moderators en admins hadden nog toegang tot het Tele2-forum.
Da's nu denk ik in orde gebracht, nee?
(yay, ik ben spamking van dit forum 10000+ berichten! )
Da's nu denk ik in orde gebracht, nee?
(yay, ik ben spamking van dit forum 10000+ berichten! )
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Beste KK, je begrijpt het helemaal verkeerd. Wat jij ziet als spam, is niet meer dan een vriendelijk plaagstootje.KK schreef:Is het nu echt nodig om misbruik te maken van de situatie om wat te komen spammen voor Tik? Dit is al de 2e thread waarin je mensen naar het Tik forum probeert te lokken omdat hier een paar probleempjes zijn met het forum. Op die manier leden proberen werven vind ik enorm laag.
Userbase en Tik hebben de beste verstandhouding, en iemand als jij gaat dat niet kapot krijgen.
Ik denk dat er niemand is die jouw sabotagepogingen kan waarderen.
Ondertussen wisselen UB en Tik informatie uit over de werking van phpbb3. Zelfs met het actuele probleem wordt er actief mee gezocht naar een oplossing. Gelukkig heeft meon zelf al een gedeeltelijke oplossing gevonden. De rest is niet meer dan een kwestie van een rustige opkuis.
@meon: ik stel voor dat je vanavond eens rustig alle permissies van alle fora overloopt, en probeer alles te vereenvoudigen.
Je hebt al gezegd dat een multisite niet evident is, maar probeer toch eens of je een dev-omgeving kan maken, bijvoorbeeld een dev.userbase.be, waar je dan uiteraard een wachtwoord op zet (htaccess). Je kan voor je dev-omgeving een export van de database van de huidige productie-omgeving gebruiken.
Wij doen aanpassingen altijd eerst in dev en daarna pas in prod. Geen qa, sorry.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
We hebben wel degelijk O(T/A)P, maar ik was er niet van uitgegaan dat wijzigingen die vanuit de applicatie zélf kunnen zo erg fout konden gaan... Althans niet in software die ondertussen al zijn nodige pluimen verdiend heeft...
Ik kan toch moeilijk ook een bericht-post eerst gaan testen op onze test-omgeving ... (een forum in volgorde verplaatsen is database-technisch niet gevaarlijker).
De permissies nalopen is in phpBB3 wel veel minder overzichtelijk als bij phpBB2 moet ik zeggen. Zal wel aan het feit liggen dat je nu geen category/forum-indeling meer hebt, maar een onbeperkte tree van subfora ...
Ik kan toch moeilijk ook een bericht-post eerst gaan testen op onze test-omgeving ... (een forum in volgorde verplaatsen is database-technisch niet gevaarlijker).
De permissies nalopen is in phpBB3 wel veel minder overzichtelijk als bij phpBB2 moet ik zeggen. Zal wel aan het feit liggen dat je nu geen category/forum-indeling meer hebt, maar een onbeperkte tree van subfora ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Hmmmpf, een 'vriendelijk plaagstootje' doe je één keer. Wanneer je het telkens opnieuw doet, begint het op de mensen hun zenuwen te werken. KK daarenboven beschuldigen van sabotagepogingen vind ik persoonlijk wel grof uit de hoek komen.localhost schreef:Beste KK, je begrijpt het helemaal verkeerd. Wat jij ziet als spam, is niet meer dan een vriendelijk plaagstootje.
Userbase en Tik hebben de beste verstandhouding, en iemand als jij gaat dat niet kapot krijgen.
Ik denk dat er niemand is die jouw sabotagepogingen kan waarderen.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
KK is al eerder onbeleefd geweest tegen mij, terwijl ik altijd beleefd geweest ben tegen hem.
Ik heb eerder al overwogen om hem te nomineren voor de probleemgevallen-thread, maar ik wou niet stoken.
Misschien moet ik mijn mening herzien.
Ik heb eerder al overwogen om hem te nomineren voor de probleemgevallen-thread, maar ik wou niet stoken.
Misschien moet ik mijn mening herzien.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Gaat dat al?Dfrog schreef:Hey gasten, als het zo hoog zit, block elkaar da he
Ik maak me geen zorgen om localhost's verdoken dreigementen hoor (mij nomineren voor de probleemgevallen thread, mijn posts rapporteren omdat ik het woord 'achterbaks' gebruik in PM, ...). Ik heb er ook geen problemen mee om hier op het forum hetzelfde te zeggen als hetgeen ik in PM tegen localhost heb gezegd, namelijk dat ik het achterbaks vind om misbruik te maken van de situatie door volk naar Tik te proberen lokken, omdat het hier even fout loopt op het forum.
Het is en blijft een vorm van reclame, en dit dan proberen goedpraten door het een 'vriendelijk plaagstootje' te noemen slaat totaal nergens op. Bij ons zeggen ze 'Al lachend zegt ne zot zijn mening'.
Sommige mensen denken blijkbaar dat ze zich alles mogen permitteren, als ze zich achteraf maar excuseren of hun uitspraken op één of andere manier proberen goedpraten.
Anyway, voor mij is deze discussie ten einde, er zijn belangrijker dingen in het leven
Het is en blijft een vorm van reclame, en dit dan proberen goedpraten door het een 'vriendelijk plaagstootje' te noemen slaat totaal nergens op. Bij ons zeggen ze 'Al lachend zegt ne zot zijn mening'.
Sommige mensen denken blijkbaar dat ze zich alles mogen permitteren, als ze zich achteraf maar excuseren of hun uitspraken op één of andere manier proberen goedpraten.
Anyway, voor mij is deze discussie ten einde, er zijn belangrijker dingen in het leven