To Shake Or Not To Shake...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
unexpected
Member
Member
Contacteer:
Provider

Ik heb een 2 vraagjes over de shakes:

Ik heb nu een Turbo Digipack oftewel digitale TV met aangekochte digicorder + telefonie met de optie freephone24 + turbonet internet met 60GB volume. Doe daar nog een 2de HD digicorder bij aan 8€ per maand en je komt aan een factuur van 78€ per maand.

Nu heb ik eens gekeken naar de shakes (die goedkoper zouden zijn?) en dan kom ik aan een shake van 75€ met al het bovenstaande + 5€ voor freephone belgie 24 = 80€ per maand.

De shake die hetzelfde biedt als wat ik nu heb kost dus 2€ per maand meer? Of vergis ik me hier ergens?

ps: het enige "voordeel" dat ik zie in de shake, is dat er 100GB volume bijzit ten opzichte van 60GB nu...

En ten tweede:

Ik heb sinds enkele maanden een HD Digicorder erbij die ik nu huur... als ik naar een shake overstap, valt die huur dan weg? of moet ik eerst een jaar betalen alvorens dat aangepast wordt?

Alvast bedankt!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

unexpected schreef:Ik heb nu een Turbo Digipack oftewel digitale TV met aangekochte digicorder + telefonie met de optie freephone24 + turbonet internet met 60GB volume. Doe daar nog een 2de HD digicorder bij aan 8€ per maand en je komt aan een factuur van 78€ per maand.
De shakes zijn inderdaad prijsverhogingen... het is enkel omdat de meeste mensen die vroeger ExpressNet hadden nu overstappen naar een shake met ComfortNetXL dat ze goedkoper worden.

Ik heb hetzelde probleem... ik heb nu een Digipack met telefonie en ExpressNet aan 50 euro (heb ook nog een gekochte digicorder en box maar dat maakt niet uit). Als ik nu overstap naar een shake met ExpressNetXL dan betaal ik ook twee euro meer !

Als ik natuurlijk de shake neem met ComfortNetXL dan ben ik goedkoper, maar heb ik downstream ook 3 Mbits (20%) minder, en upstream 112 Kbits (22%) minder.
StarWing
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer
Provider

Van expressnet naar comfortnet voel je niet qua speeds zulle.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”