Wifi, vaste telefoon

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
physical-graffiti
Starter
Starter

Hello,
Weet er iemand of je op een draadloze installatie van telenet ook een PC vast kan aansluiten? Wat kost dat meer als ze komen installeren (gezien dat dat momenteel gratis is)?
Ben je verplicht om een telenet USB-adaptor te nemen voor draadloos internet, of mag dat een andere zijn? Zo ja wat raden jullie me dan aan?
Kan je via een vaste telefoonlijn van Telenet telefoneren met gebruik van een prefixnummer (in mijn geval op het moment 1666 voor Toledo, via Belgacomlijn) om goedkopere gesprekken te voeren?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

physical-graffiti schreef:Weet er iemand of je op een draadloze installatie van telenet ook een PC vast kan aansluiten?
Maar wil je die PC dan VAST aansluiten, of WIRELESS ? Beide kan trouwens.
physical-graffiti schreef:Wat kost dat meer als ze komen installeren (gezien dat dat momenteel gratis is)? Ben je verplicht om een telenet USB-adaptor te nemen voor draadloos internet, of mag dat een andere zijn?
Dacht dat TN iets van een goeie 30 euro vroeg voor een wireless USB stick... maar je hoeft het niet bij hen te kopen als je niet wil.
physical-graffiti schreef:Zo ja wat raden jullie me dan aan?
Geen... als het mogelijk is, sluit hem dan vast aan... met wireless USB sticks die ergens achteraan een PC verstopt zitten heb ik niet echt goede ervaringen.
physical-graffiti
Starter
Starter

r2504 schreef:Maar wil je die PC dan VAST aansluiten, of WIRELESS ? Beide kan trouwens.
't is de bedoeling een desktop (vast) en een laptop (wireless met USB-adaptor) aan te sluiten, dus beide. Met jouw antwoord dus OK, bedankt.

Weet je soms of het wireless gedeelte kan uitgeschakeld worden, gezien die laptop maar zeer sporadisch gebruikt wordt, en om maximaal te voorkomen dat er iemand ongewenst zich zou connecteren?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

physical-graffiti schreef:Weet je soms of het wireless gedeelte kan uitgeschakeld worden, gezien die laptop maar zeer sporadisch gebruikt wordt, en om maximaal te voorkomen dat er iemand ongewenst zich zou connecteren?
Geen idee... ergens kan je hier wel vinden wat men tegenwoordig als wireless device gebruikt en de handleiding ervan zoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”