Met dank aan eisbaerke/hoaxer om mij via Facebook te melden dat er "iets" veranderd is aan de Telemeter, en aan mijn "anonieme bron" voor de details.
Ik heb GEEN bevestiging dus tot op heden is deze info totaal onbetrouwbaar!!!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Met ExpressNet+ bedoeld men dan de ExpressNetXL ??? want de + bestaat niet, ofwel gewone expressnet ofwel ExpressNetXL.
Als de upstream van ExpressNetXL zou verhogen van 512 naar 768 zou dat heel mooi zijn !!!
Patje schreef:Met ExpressNet+ bedoeld men dan de ExpressNetXL ???
Dat is de grote stommiteit van de Shakes... nu heeft tweede reeksen internet producten (in zovere dat sommige mensen misschien zelfs nog een Mono hebben) naast elkaar waarvan de naam zeer gelijkaardig is, maar de inhoud totaal niet.
Patje schreef:Met ExpressNet+ bedoeld men dan de ExpressNetXL ???
Nee volgens mij is Expressnet+ een oud abonnementstarief dat nu niet meer verkocht wordt maar nog wel door een aantal klanten wordt gebruikt. Ik dacht dat de bedoeling van Expressnet+ was om meer PC's te kunnen aansluiten dan Expressnet.
Denk dat het gewoon voor alle Expressnet klanten gaat zijn of het nu gewone of + of XL is, upstream van 512 naar 768
maar blijft nog even afwachten .....
Edit : al een aantal klanten zagen hun telemeter gisteren van 20GB gaan naar 25GB( vandaag )
(vroeg sinterklaas geschenk voor die mensen) KLIK
Laatst gewijzigd door Patje 23 nov 2008, 19:22, in totaal 1 gewijzigd.
Mijn telemetertjes stond gisteren op 49%, vandaag op 39
Bij men vriendin het zelfde. 20 gig was voldoende, 25 gig is al relaxt. Het gaat goed bij telenet en ben daar niet kwaad om
tettenlover schreef:Ik zou toch graag eens willen weten wie die "anonieme" bron is...
Curiousity killed the cat
Er moet wel iets van waar zijn aangezien al een aantal klanten meer volume gekregen hebben, van die snelheid zal er ook wel iets van aan zijn.
Er werd op het zita forum door een moderator bevestigd dat er dit weekend werd gesleuteld aan de abonnementen van telenet, maar men straks komt met de officiele info.
Dus men zou hier uit kunnen opmaken :
alle turbo's van 20 naar 25 Mbit download
alle ExpressNet van 15 naar 20 Mbit download
alle ExpressNet upload van 512 naar 768
waarschijnlijk te maken met de Vdsl specificaties van Belgacom die worden gelanceerd
Patje schreef:Dus men zou hier uit kunnen opmaken :
alle turbo's van 20 naar 25 Mbit download
alle ExpressNet van 15 naar 20 Mbit download
alle ExpressNet upload van 512 naar 768
waarschijnlijk te maken met de Vdsl specificaties van Belgacom die worden gelanceerd
Neen
ExpressNet PLUS , dat is nog een oud product dat destijds is afgeschaft. 54 EUR/maand.
Het is vooral de oude abo's die ze aanpassen, spijtig genoeg
turbo is geen oud abo en toch veranderen ze het ook ...
Lord Utopia schreef:Neen
ExpressNet PLUS , dat is nog een oud product dat destijds is afgeschaft. 54 EUR/maand.
Het is vooral de oude abo's die ze aanpassen, spijtig genoeg
Zou raar zijn dat de andere ExpressNet klanten dan uit de boot gaan vallen, ExpressNet XL kost ook meer dan 54 € ....
Mja is nu nog veel speculeren maar we zullen moeten wachten op het nieuws
tettenlover schreef:Ik zou toch graag eens willen weten wie die "anonieme" bron is...
Sorry, ik bescherm mijn bronnen.
Het feit dat ik mijn bron moet beschermen, zou al een indicatie moeten zijn.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Ik heb het ook per email (uur geleden) ontvangen van Telenet zelf in een mailing van hun.
Beste klant,
Als Telenet-klant ervaart u allicht elke dag hoe snel en comfortabel u surft via Telenet. Om u voortdurend dit comfort te laten ervaren, blijven wij voor u in onze producten investeren. Zo verhogen wij opnieuw uw downloadsnelheid.
Meer surfen voor dezelfde prijs.
Wat verandert er concreet? Voor u als Telenet TurboNet-klanten verhoogt de downloadsnelheid van 20 Mbps naar 25 Mbps. Een heuse boost in uw surfervaring dus.
Alles wordt automatisch aangepast. U hoeft dus zelf niets te doen en surft gewoon meer voor dezelfde prijs. Eenvoudiger kan niet.
Als Telenet-klant ervaart u allicht elke dag hoe snel en comfortabel u surft via Telenet. Om u voortdurend dit comfort te laten ervaren, blijven wij voor u in onze producten investeren. Zo verhogen wij opnieuw uw downloadsnelheid.
Zolang die limieten bestaan is er van comfortabel surfen helemaal geen sprake . Of betekent comfortabel het eindeloos op de meter kijken ? .
Ze zullen waarschijnlijk bedoelen dat nu hun volume blokjes nog comfortabeler en sneller langs de kassa passeren .
dopke schreef:Zolang die limieten bestaan is er van comfortabel surfen helemaal geen sprake . Of betekent comfortabel het eindeloos op de meter kijken ? .
Ik kijk nooit op m'n meter... maar ik heb dan ook niet die drang om alles te downloaden.
Er zijn nog andere dingen in de wereld dan de langste hebben hoor
unexpected schreef:Turbonet gaat dan wel naar 25Mbps, maar je blijft wel op 60GB steken en krijgt niet de 100GB die wel in een shake zit als ik het goed begrijp?
Zou nogal een inkomstenverlies zijn voor Telenet, al die klanten die speciaal overstappen naar Turbonet XL aan 75 EUR voor 100 GB...