speed boost naar 1 MB ?

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
B166IR
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Ik had ongeveer 2 weken bij mijn tele2 gekozen voor 1 mb speed boost, ik dacht het het 1 MB per second ging zijn.... dus vandaag is het geactiveerd nu is alles super traag want het is niet 1 MB per second maar 100 kb / sec
kunnen ze bij tele2 dat niet duidelijk maken dat het 100 kb sec is en niet 1 MB / sec ?

of ben ik gewoon dom dat ik van 4 mb naar 1 mb ben gegaan ? want had eerst een snelheid van ongeveer 450 kb / sec en ik dacht als ik voor 1 mb kies dat het 1 mb / sec zou zijn maar dat is het niet in iedergeval...

*zucht*

nu ik heb ik dus terug gekozen voor 4 mb optie bij tele2, gaat dit nu terug 2 weken duren om te activeren ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

ehm. Je hebt jezelf naar 1 Mb (= megabit, niet megabyte) laten omzetten me dunkt :|
Gebruiken ze ergens in hun communicatie de 1 MB (hoofdletter B = byte) of 1 Mb (onderkastletter b = bit) ?
//edit: net eens ingelogd op "Mijn Tele2" en er staat inderdaad 4 MB bij de upgrade-optie. In de afbeelding staat 4Mb. Da's behoorlijk misleidend!
Als je daar activatiekosten voor moet betalen zou ik die zéker terugvorderen omwille van misleidende informatie. Maar ik vrees wel dat je een OYO (= one year obligation) aan je broek hebt, voor mocht dat een probleem zijn ...
//nog ne edit: die plek voor de upgrade te kiezen is trouwens de enige plek waar ik 4 MB zie staan, voor de rest schrijven ze wél het correcte "4 Mb". Of 1 Mb, natuurlijk.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”