Dommel toont alle tekens van faillissement.
De dommel ridders zullen me meteen aanvallen maar dat is eenmaal het waarheid. Uit ervaring leren we en ervaring zegt me dat dommel bijna alle symptomen toont. Ik wil gewoon toekomstige klanten waarschuwen om elders te gaan zoeken naar een ISP en huidige klanten die wachten op krediet nota's hardere maatregelen te nemen voor het te laat is.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
En wat zijn die concrete tekenen van faillissement die jij meent waar te nemen?
Ik zie in de niet zo verre toekomst wel een mogelijke verkoop van Dommel, maar zeker niet omwille van faillissement. Integendeel zelfs.
Ik zie in de niet zo verre toekomst wel een mogelijke verkoop van Dommel, maar zeker niet omwille van faillissement. Integendeel zelfs.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Op basis van hun laatste balans, op 31.12.07, ziet het er niet zo goed uit maar toch ook niet superslecht. Solvabiliteit is heel laag, maar dat kan met de sector te maken hebben, liquiditeit is net OK. Er was wel degelijk een bedrijfswinst, dus dat is OK.
Dat is uiteraard slechts een foto en er zijn wel wat andere tekenen aan de wand nu, enkele maanden later. We zullen zien.
Dat is uiteraard slechts een foto en er zijn wel wat andere tekenen aan de wand nu, enkele maanden later. We zullen zien.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
En dat is een excuus om dit prachtige voorbeeld van FUD neer te schrijven?broli schreef:De dommel ridders zullen me meteen aanvallen maar dat is eenmaal het waarheid.
Als je zo iets durft te beweren mag je ook wel met enkele echte argumenten afkomen, cijfers etc.
Wat gaan cijfers je doen? Of ga je beter slapen door een mooie grafiekje?
Ik heb uit eigen ervaring gezien hoe dommel afgelopen 2 jaar ZWAAR is veranderd. En telkens wanneer we dachten dat het niet erger kon worden, en dommel terug zou keren naar wat het was, werd het een pak erger.
Het feit dat ze niets kunnen terug betalen of investeren in klanten toont aan dat ze of te wel te hoge schulden al hebben of zo weinig mogelijk proberen uit te geven voor ze kopje onder gaan. Althans leiden beiden tot het zelfde resultaat.
Je moet niet een diploma economie hebben om te verstaan dat dommel dit niet lang meer zal kunnen volhouden. Een goede voorbeeld is Abel, vervang de naam door dommel en je merkt haast het verschil meer in het periode net voor ze failliet zijn verklaard.
Ik heb uit eigen ervaring gezien hoe dommel afgelopen 2 jaar ZWAAR is veranderd. En telkens wanneer we dachten dat het niet erger kon worden, en dommel terug zou keren naar wat het was, werd het een pak erger.
Het feit dat ze niets kunnen terug betalen of investeren in klanten toont aan dat ze of te wel te hoge schulden al hebben of zo weinig mogelijk proberen uit te geven voor ze kopje onder gaan. Althans leiden beiden tot het zelfde resultaat.
Je moet niet een diploma economie hebben om te verstaan dat dommel dit niet lang meer zal kunnen volhouden. Een goede voorbeeld is Abel, vervang de naam door dommel en je merkt haast het verschil meer in het periode net voor ze failliet zijn verklaard.
Pure speculatie! Je weet niets van de strategie die dommel in het achterhoofd heeft, noch wat er aan de gang is binnen het bedrijf zelf. Laat staan de echte reden waarom ze geen creditnota's uitschrijven.broli schreef: Het feit dat ze niets kunnen terug betalen of investeren in klanten toont aan dat ze of te wel te hoge schulden al hebben of zo weinig mogelijk proberen uit te geven voor ze kopje onder gaan.
Mij doen de cijfers niets, maar ik kan hier niet toekijken hoe iemand hier wééral ongefundeerd een beetje nonsense begint te spauwen.
- Asuske
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
Nikon schreef: Pure speculatie! Je weet niets van de strategie die dommel in het achterhoofd heeft
De "strategie"die Dommel nu zou hebben,werkt zeker al niet hun voordeel,met al de miserie die al opgedoken is de laatste tijd.Als ze op dit elan blijven verder gaan,zal er van dat ééns zo
grote Dommel (toen met hun aankondiging van het goedkope cityconnect) indertijd,er nieveel meer van overblijven
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Kan je nog meer onzin in één post schrijven? Cijfers niet belangrijk? Geen investeringen? Serieus blijven he...broli schreef:Wat gaan cijfers je doen? Of ga je beter slapen door een mooie grafiekje?
een beetje serieus blijven want voor ongefundeerde roddel kan je beter De Story lezen.
als ik hier al de subfora doorlees, dan zou ik kunnen besluiten dat geen enkele ISP deugt en dat ze allemaal amper het hoofd boven water kunnen houden.
als ik hier al de subfora doorlees, dan zou ik kunnen besluiten dat geen enkele ISP deugt en dat ze allemaal amper het hoofd boven water kunnen houden.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Waren er maar meer mensen met een diploma economie, helaas...
Zonder een diploma economie zegt mijn natte vinger mij dat Bart en Sandra in 2009, ten laatste 2010, hun firma voor veel winst van de hand gaan doen om dan rustig te gaan rentenieren op de Bahama's of een ander tropisch belastingsparadijs. En het is hun gegund.
Nog iemand met wilde gokken? De persoon die met het meest wereldvreemde verzinsel over Dommel afkomt, geef ik ene.
Zonder een diploma economie zegt mijn natte vinger mij dat Bart en Sandra in 2009, ten laatste 2010, hun firma voor veel winst van de hand gaan doen om dan rustig te gaan rentenieren op de Bahama's of een ander tropisch belastingsparadijs. En het is hun gegund.
Nog iemand met wilde gokken? De persoon die met het meest wereldvreemde verzinsel over Dommel afkomt, geef ik ene.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Ongefundeerde speculatie???
Zeg hoelang zit jij wel op deze forum . Misschien moet je eens je slaapmuts uittrekken en de realiteit van vandaag is aankijken.
Feit is dat als je geen uur in je agenda reserveert je nooit van dommel zal horen. Feit is dat dommel 0.0% organisatie heeft. Feit is dat dommel haar klanten compleet verwaarloost. Feit is da dommel allang meerdere wetten heeft verbroken en iedereen doet alsof er niets aan de hand is.
Misschien moeten jullie ridders eens beter overwegen of jullie Koning en Koningin toch niet zo goed bezig zijn.
Zeg hoelang zit jij wel op deze forum . Misschien moet je eens je slaapmuts uittrekken en de realiteit van vandaag is aankijken.
Feit is dat als je geen uur in je agenda reserveert je nooit van dommel zal horen. Feit is dat dommel 0.0% organisatie heeft. Feit is dat dommel haar klanten compleet verwaarloost. Feit is da dommel allang meerdere wetten heeft verbroken en iedereen doet alsof er niets aan de hand is.
Misschien moeten jullie ridders eens beter overwegen of jullie Koning en Koningin toch niet zo goed bezig zijn.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb hun toestand laten bekijken door een advocaat in opleiding, en die gast zegt dat Dommel niet failliet gaat gaan, ze staan dan wel licht in het rood, dat wil niet zeggen dat het slecht gaat. 't Is ook een taktiek zoals Telenet ook diezelfde taktiek toepast. 'k Heb het nog allemaal opgeslagen staan in mijn msn logs.
Het enige feit is dat niemand weet in welke proportie al de klachten op dit forum staan tegenover het aantal klanten dat dommel heeft. Voor zover jij denkt is dit 90% van het aantal klanten dat hier komt klagen, voor zover ik denk is dit 10%, wie zal het zeggen?! Mischien is de helft van de dommelaars hier op het forum ook hier om te klagen en is dit die kleine minderheid, maar again, wie zal het zeggen.
Overigens zit ik hier al (lol langer dan jij) meer dan een jaar op het forum, voornamelijk de berichten te lezen over wat er aan toe gaat, en mijn god, wat een zever dat sommige mensen hier posten zeg.
Overigens zit ik hier al (lol langer dan jij) meer dan een jaar op het forum, voornamelijk de berichten te lezen over wat er aan toe gaat, en mijn god, wat een zever dat sommige mensen hier posten zeg.
Laatst gewijzigd door Nikon 16 nov 2008, 18:54, in totaal 2 gewijzigd.
kan je van BGC ook zeggen ... en van Telenet ... en van Tele2 ... en dxADSL ... en ... wat jij opnoemt heeft niets te maken met hun financiële toestand maar wel met hoe jij Dommel subjectief ervaart.broli schreef:Feit is dat als je geen uur in je agenda reserveert je nooit van dommel zal horen. Feit is dat dommel 0.0% organisatie heeft. Feit is dat dommel haar klanten compleet verwaarloost. Feit is da dommel allang meerdere wetten heeft verbroken en iedereen doet alsof er niets aan de hand is.
trouwens in hoeverre is een forum representatief?
Hoezo niet? Alle homeconnecters, waar mogelijk, moesten nu al op adsl2+ zitten. Dit is niet gebeurt door het simpele feit dat dommel geen 50€ wou?/kon? uitgeven aan belgacom. Terwijl dit in het product beschrijving staat.manu schreef:wat jij opnoemt heeft niets te maken met hun financiële toestand maar wel met hoe jij Dommel subjectief ervaart.
Ik heb geen enkele thread gezien waar een klant voor compensatie vroeg en die ook terug kreeg ik dommel krediet of een krediet nota. Gewoon mensen maanden voor iets laten betalen maar niet opleveren is het normaalste ding bij dommel en sommige hier.
Zie ook mijn thread waar verschillende mensen hetzelfde ervaren met hun waarborg. Dit is letterlijk 5 min werk. Maar als je baas je zegt geen krediet nota's aan te maken dan moet daar wel een goede reden voor zijn toch?
en als je in het subforum van BGC leest, zie je dat hun eigen klanten ook uit de boot vallen wat betreft die 12mbit. Gelezen dat amper 40% in aanmerking zou kunnen komen voor 12mbit. Het is en blijft BGC die de touwtjes in handen heeft.
Dommel schuift de facturatiedatum toch op? Trouwens welke operator geeft er wel compensaties? Problemen met de waarborg zijn er blijkbaar ook bij Telenet, ok een aanwijzing voor hun nakend failliet?
enfin, ik zie hier nog geen enkel bewijs van hun failliet zoals jij beweert.
Dommel schuift de facturatiedatum toch op? Trouwens welke operator geeft er wel compensaties? Problemen met de waarborg zijn er blijkbaar ook bij Telenet, ok een aanwijzing voor hun nakend failliet?
enfin, ik zie hier nog geen enkel bewijs van hun failliet zoals jij beweert.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
lijkt mij nogthans alsof ze volk bij aannemen: http://www.randstad.be/164169. zou dit voor voor dommel kunnen zijn (woon zelf in diepenbeek en zou niet weten voor welk ander bedrijf)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Alle argumenten tonen enkel aan dat Dommel niet wil/kan investeren in support/klantendienst.
Maar moesten ze schulden hebben en moeilijk hun rekeningen kunnen betalen, zou je - volgens mij - al lang berichten moeten gelezen hebben van afgeknepen/traag verkeer op drukke momenten, netconnecters die van mediumband effectief op smallband worden gezet (mediumband is FUP, ze zouden je wel degelijk op 64kbps kunnen zetten; wat ze schijnbaar nog nooit gedaan hebben), nieuwsgroepen die worden afgesloten, grootverbruikers afgesloten ...
Het zou ook nog vreemd zijn dat ze net investeringen in cityconnect hebben kunnen doen.
Maar moesten ze schulden hebben en moeilijk hun rekeningen kunnen betalen, zou je - volgens mij - al lang berichten moeten gelezen hebben van afgeknepen/traag verkeer op drukke momenten, netconnecters die van mediumband effectief op smallband worden gezet (mediumband is FUP, ze zouden je wel degelijk op 64kbps kunnen zetten; wat ze schijnbaar nog nooit gedaan hebben), nieuwsgroepen die worden afgesloten, grootverbruikers afgesloten ...
Het zou ook nog vreemd zijn dat ze net investeringen in cityconnect hebben kunnen doen.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dit kan ik uit goede bron tegenspreken. Een vriend van me werkt bij Belgacom en heeft me verteld, dat het BIPT (en de staat) beslist hebben dat Belgacom tegen 1 juli zijn ADSL2+ netwerk diende vrij te geven aan de alternatieve operatoren. Alsook allerlei prijsaanpassingen en andere zaken die BGC moest doen.broli schreef:Hoezo niet? Alle homeconnecters, waar mogelijk, moesten nu al op adsl2+ zitten. Dit is niet gebeurt door het simpele feit dat dommel geen 50€ wou?/kon? uitgeven aan belgacom. Terwijl dit in het product beschrijving staat.
Probleem hierbij is, een instantie zoals het BIPT beslist dit vrij eenzijdig. Deadlines worden vooropgesteld, maar BGC kan die niet op tijd waarmaken (personeelstekort, teveel werk, etc.)
Gevolg ADSL2+ kan niet nationaal in één ruk vrijgemaakt worden. Toch niet tegen die vooropgesteld datum van 1 juli.
Die vriend vertelde me dat het nog maar 2 maanden geleden is, dat men de eerste abbo's op ADSL2+ kon aansluiten. Als iemand BGC TV (via VDSL) of ADSL2+ via een speedpack bestelt, is de kans vrijgroot dat heel de straat in één keer omgeschakeld wordt en je als Dommelaar daar ook van kan profiteren (mits je toevallig in die straat woont).
Een meer realisticher termijn voor een hele nationale omschakeling, zal iets binnen de 6 maanden zijn (gerekend vanad vandaag).
Dat Dommel de 12 Mbps niet kan opleveren, is dus geheel aan BGC te wijten. En heeft niets met Dommel te maken.
Dus dit idee van je klopt alvast niet.
Laatst gewijzigd door Gent32m 16 nov 2008, 21:13, in totaal 1 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
mja, bekijk ook de afgelopen jaren eens goztow ? en de stapel schulden waar ze inzitten ?Goztow schreef:Op basis van hun laatste balans, op 31.12.07, ziet het er niet zo goed uit maar toch ook niet superslecht. Solvabiliteit is heel laag, maar dat kan met de sector te maken hebben, liquiditeit is net OK. Er was wel degelijk een bedrijfswinst, dus dat is OK.
Blijkbaar was het webhosting deel ook niet bepaald erg lucratief, en als je dan kijkt hoe het eraantoe gaat met de klanten tegenwoordig.
Ik ben geen dommel fanaat, zal er zelf niet rap klant worden, maar ik wens degenen die er wel klant zijn zeker geen faillissement toe, maar iedereen moet nu wel langzaamaan beginnen inzien dat dommel nu toch wel serieuze veranderingen moet doorvoeren op allerhande vlakken ...
en gent32m, tsja, jij bent volgens mij het omgekeerde van ceurrix... hij loopt altijd tegen alle isp's te zagen, jij verdedigd dommel alsof ze je betalen per post die je doet voor hun ...
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Misschien sturen ze gewoon geen creditnota's gewoon omdat ze het niet kunnen. Ik heb voorheen bij Essent gewerkt, en jongens wat ik daar gezien heb.. We werkten daar met Axapta dat geïmplementeerd werd door Itineris. Een groot geklooi met dat systeem en toeleverancier. Met een hoop klachten van de klanten als gevolg. Het ligt niet perse altijd aan de mensen of de solvabiliteit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
@Broli als je niet graag in de problemen wil komen dan kan je beter eerst is goed nadenken voor dat je zoiets schrijft.
Denk eraan dat Sandra niet van de minste is.
@FlashBlue ceurrix is een geval appart,hij heeft overal maar dan ook overal problemen en niet alleen met isp's maar met zowat alle beschikbare diensten in Belgie.
Zoek maar is via google dan heb je genoeg leesvoer voor de eerst volgende 8 weken.
Denk eraan dat Sandra niet van de minste is.
@FlashBlue ceurrix is een geval appart,hij heeft overal maar dan ook overal problemen en niet alleen met isp's maar met zowat alle beschikbare diensten in Belgie.
Zoek maar is via google dan heb je genoeg leesvoer voor de eerst volgende 8 weken.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Veel schulden, akkoord, maar ze zitten op 460.000 € liquide middelen die daar tegenover staan...FlashBlue schreef:mja, bekijk ook de afgelopen jaren eens goztow ? en de stapel schulden waar ze inzitten ?Goztow schreef:Op basis van hun laatste balans, op 31.12.07, ziet het er niet zo goed uit maar toch ook niet superslecht. Solvabiliteit is heel laag, maar dat kan met de sector te maken hebben, liquiditeit is net OK. Er was wel degelijk een bedrijfswinst, dus dat is OK.
Blijkbaar was het webhosting deel ook niet bepaald erg lucratief, en als je dan kijkt hoe het eraantoe gaat met de klanten tegenwoordig.
Ik ben geen dommel fanaat, zal er zelf niet rap klant worden, maar ik wens degenen die er wel klant zijn zeker geen faillissement toe, maar iedereen moet nu wel langzaamaan beginnen inzien dat dommel nu toch wel serieuze veranderingen moet doorvoeren op allerhande vlakken ...
en gent32m, tsja, jij bent volgens mij het omgekeerde van ceurrix... hij loopt altijd tegen alle isp's te zagen, jij verdedigd dommel alsof ze je betalen per post die je doet voor hun ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Bij telenet wordt de waarborg terug betaald hoor! Je moet er wel achter vragen.manu schreef: Dommel schuift de facturatiedatum toch op? Trouwens welke operator geeft er wel compensaties? Problemen met de waarborg zijn er blijkbaar ook bij Telenet, ok een aanwijzing voor hun nakend failliet?
En wat betreft compensaties zit telenet ook wel snor.
Die jaren dat ik telenet klant was heb ik voor elk probleem dat bij hun lag steeds compensatie gekregen. Zelfs voor tv (problemen digibox) heb ik er niet moeten achter vragen, ik kreeg het zo aangeboden.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1129568
Zoals ik eerder zei, vervang Abel door Dommel en je merkt het verschil niet.
Zoals ik eerder zei, vervang Abel door Dommel en je merkt het verschil niet.
Je kan en mag zo'n uitspraken gewoon niet maken over een bedrijf zonder dat je het kan funderen met deftige cijfers en argumenten. Gewoon een vergelijking maken met situaties waarin andere bedrijven al over de kop gegaan zijn en dat dan maar extrapoleren naar deze situatie is gewoon fout.
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, verre van, ze gedragen zich in ieder geval niet als een gezond bedrijf. De mank lopende support en facturatie zijn onder andere al maanden gekend en een beetje manager had dit toch op enkele weken kunnen fixen dunkt me, of tenminste publiek erover communiceren oied.
Maar dat staat los van dit topic.
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, verre van, ze gedragen zich in ieder geval niet als een gezond bedrijf. De mank lopende support en facturatie zijn onder andere al maanden gekend en een beetje manager had dit toch op enkele weken kunnen fixen dunkt me, of tenminste publiek erover communiceren oied.
Misschien weet hij er genoeg van en moet jij je eens verdiepen in economie ofzo? Of is dat een belachelijk antwoord?gr4vity schreef:Broli, kan je met concrete bewijzen komen?
-
- Erelid
Helemaal niet, dit is zoals het topic bij TIK. Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus, kom met bewijzen af voor je iemand failliet verklaardtequila schreef:Misschien weet hij er genoeg van en moet jij je eens verdiepen in economie ofzo? Of is dat een belachelijk antwoord?gr4vity schreef:Broli, kan je met concrete bewijzen komen?
Anders lijkt mij dit topic niet zinvol
Altijd grappig waarover mensen ruzie maken,
ik denk trouwens al dommel ooit verkoopt dat de meeste mensen hier dan toch blij moeten zijn.
Want volgens 8/10 zuigen ze enorm en kunnen ze toch niets goed doen.
Mij intreseert de eigenaar van het bedrijf dat men internet levert niet hoor,
al was het den duivel zelf zolang het maar werkt.
Als er trouwens een overname gebeurt ga je daar toch niet veel van merken.
ik denk trouwens al dommel ooit verkoopt dat de meeste mensen hier dan toch blij moeten zijn.
Want volgens 8/10 zuigen ze enorm en kunnen ze toch niets goed doen.
Mij intreseert de eigenaar van het bedrijf dat men internet levert niet hoor,
al was het den duivel zelf zolang het maar werkt.
Als er trouwens een overname gebeurt ga je daar toch niet veel van merken.
Daar ging die reply helemaal niet over, vandaar dat ik er ook bij schreef dat het los stond van dit topic.Lord Utopia schreef:Helemaal niet, dit is zoals het topic bij TIK. Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus, kom met bewijzen af voor je iemand failliet verklaardtequila schreef:Misschien weet hij er genoeg van en moet jij je eens verdiepen in economie ofzo? Of is dat een belachelijk antwoord?gr4vity schreef:Broli, kan je met concrete bewijzen komen?
Anders lijkt mij dit topic niet zinvol
-
- Erelid
Doet er niet toe, zo kan ik ook een topic starten over Telenet omdat ze mij niet kunnen helpen met een probleem, of omdat hun helpdesk onderbemand is.tequila schreef: Daar ging die reply helemaal niet over, vandaar dat ik er ook bij schreef dat het los stond van dit topic.
Het ging NIET over dit topic, de rest van mijn eerste antwoord bevestigd hetgeen de meesten schreven hierover. Meer bewijzen zijn nodig om zo'n uitspraken te doen.Lord Utopia schreef:Doet er niet toe, zo kan ik ook een topic starten over Telenet omdat ze mij niet kunnen helpen met een probleem, of omdat hun helpdesk onderbemand is.tequila schreef: Daar ging die reply helemaal niet over, vandaar dat ik er ook bij schreef dat het los stond van dit topic.
Het ging erom dat gr4vity eerder ook uitspraken deed en dan de discussie afsloot met hetvolgende, waar ook meerderen over uitleg vroegen, maar er nooit antwoord kwam.
Is het zo moeilijk te begrijpen als ik zeg dat iets niet over dit topic gaat of om de rest van een post te lezen?gr4vity schreef: Je moet je maar eens verdiepen in dvb-c.
Nee, ik wet heel goed over wat ik spreek
-
- Erelid
Als je het hebt over het topic over TIK, dan hebben de betrokken partijen daar voldoende info over gekregen.tequila schreef: Het ging erom dat gr4vity eerder ook uitspraken deed en dan de discussie afsloot met hetvolgende, waar ook meerderen over uitleg vroegen, maar er nooit antwoord kwam.
?
Je kan altijd een PM sturen naar gr4vity, hij zal er zeker op antwoorden.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Volgens de registratiedatum, een jaar langer dan jij. In feite al langer, lurkend.broli schreef:Zeg hoelang zit jij wel op deze forum . Misschien moet je eens je slaapmuts uittrekken en de realiteit van vandaag is aankijken.
*kuch* Ik ben bestuurslid van Tik *kuch*broli schreef:Misschien moeten jullie ridders eens beter overwegen of jullie Koning en Koningin toch niet zo goed bezig zijn.
Ik, een ridder voor Dommel? Misschien volg jij nog niet lang genoeg het forum.
Maar ik hou wél enige zin voor realiteit.
@Lord Utopia: SHUT UP!
Ge weet wat er afgesproken is.
Gravity, delete die berichten eens aub? Doet hier niets ter zake. Over tot de orde van de dag.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
@ localhost : als gravity berichten zou wissen, dan zou er weer een hele bende op zijn achterpoten staan en beginnen roepen dat gravity bevooroordeeld is e.d.
@ broli : ik lees verre van alle berichten op dit forum maar als je localhost een dommel ridder noemt, denk ik dat jij nog minder berichten leest dan ik
En over het topic in het algemeen: is weer één van de vele onzin topics (in mijn ogen é). Er is geen enkel bewijs dat Dommel failliet zou gaan.
Krijg hoe langer hoe meer het idee dat localhost wel eens gelijk zou kunnen hebben. Een poging van Dommel om zoveel mogelijk klanten binnen te halen om dan op die manier een hogere prijs te kunnen krijgen bij een eventuele overname. Maar ook dit is eigenlijk pure speculatie.
@ broli : ik lees verre van alle berichten op dit forum maar als je localhost een dommel ridder noemt, denk ik dat jij nog minder berichten leest dan ik
En over het topic in het algemeen: is weer één van de vele onzin topics (in mijn ogen é). Er is geen enkel bewijs dat Dommel failliet zou gaan.
Krijg hoe langer hoe meer het idee dat localhost wel eens gelijk zou kunnen hebben. Een poging van Dommel om zoveel mogelijk klanten binnen te halen om dan op die manier een hogere prijs te kunnen krijgen bij een eventuele overname. Maar ook dit is eigenlijk pure speculatie.
Topic gaat dicht. Een vergelijking maken met een verhaal uit een ander land heeft weinig zin mits België absoluut niet het zelfde is als Nederland.
Door dergelijke verhalen te lanceren veroorzaak je onrust, ik denk dat het verleden dat wel al bewezen heeft.
tequila, als je problemen hebt met mij persoonlijk mag je mij daar persoonlijk over contacteren. Zo maar uit het niets over mij beginnen apprecieer ik niet echt.
Door dergelijke verhalen te lanceren veroorzaak je onrust, ik denk dat het verleden dat wel al bewezen heeft.
tequila, als je problemen hebt met mij persoonlijk mag je mij daar persoonlijk over contacteren. Zo maar uit het niets over mij beginnen apprecieer ik niet echt.