Data Rate:
Stream Type Actual Data Rate
Up Stream 640 (Kbps.)
Down Stream 6144 (Kbps.)
[Go Top]
Operation Data / Defect Indication:
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 14 dB 12 dB
Attenuation 28 dB 30 dB
Zijn die waarden goed?
Lijnwaarden
Sinds er een nieuwe update werd geïnstalleerd voor Microsoft Internet Explorer 7 werkt het zaakje niet meer vlot. Met de browser zijn er haperingen, blokkeringen, werkt trager, bla bla ... en meer van die rotzooi. Heb al aan alles gedacht wat het zou kunnen zijn, maar gebruik nu Firefox en op het eerste gezicht zijn de ongemakken weg. Alles werkt vloeiend. Zal nu de komende dagen met Firefox blijven werken. En zien of de situatie van nu zo blijft. Had ook eerst de indruk dat het probleem met IE7 was opgelost, maar niet dus. Intussen een mailtje gestuurd naar Microsoft om de problemen met hun IE7 te melden. De update was er om IE beter te beschermen tegen Active X-misbruik. Blijkbaar zijn hierdoor allerhande complicaties opgetreden. Op bepaalde momenten blokkeert te pc compleet. Nochtans is de PC voldoende krachtig om diverse bewerkingen tegelijk uit te voeren. Dit gelijkt werkelijk nergens naar met die IE7.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Achja, IE7... Ik gebruik steeds Firefox en IE6 staat als backup.
IE7 komt er niet in bij mij...
Als je met Firefox wel goed kunt surfen, zal het inderdaad niet aan je provider/lijnwaarden liggen.
IE7 komt er niet in bij mij...
Als je met Firefox wel goed kunt surfen, zal het inderdaad niet aan je provider/lijnwaarden liggen.
Even wat dagen met Firefox werken, en dan een definitief oordeel vellen. Als alles vlot blijft lopen zoals nu, dan heeft MS een dik probleem, want al die mensen die met IE7 werken en de updates hebben geïnstalleerd zitten nu met gigantische rotzooi op hun pc. Tijd dat ze hun IE weer werkbaar maken. Zo traag, al die haperingen en blokkeringen, dat is echt niet te doen.