Irritante/Spam telefoontjes via Medionmobile

Plaats reactie
Gebruikersavatar
008
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 jun 2003, 08:03
Locatie: Ophasselt
Contacteer:

Een klein maandje geleden zijn we overgegaan naar een Aldi prepaid abonnement en kort daarna is het eigenlijk begonnen: elke werkdag wordt er 1 tot 2 keer gebeld vanaf iedere keer hetzelfde nummer, 3057604505. Het lijkt een Grieks landengetal en de paar keer dat ik wel opgenomen heb hoor je niets en wordt de verbinding na een 10-tal seconden verbroken.
Ik heb er niet echt wat over kunnen vinden en ben benieuwd of er mensen met dezelfde ervaring zijn ? Vorige week was ik over de grens op een ander netwerk en toen de gehele dag geen last gehad. Medionmobile = Base heb ik begrepen en ik vraag me echt af wat er loos is en hoe ervan af te komen ? :twisted:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Al eens contact opgenomen met de helpdesk? Heb je uw nummer meegenomen naar aldi talk of heb je een volledig nieuw nummer?
Gebruikersavatar
008
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 jun 2003, 08:03
Locatie: Ophasselt
Contacteer:

lithion schreef:Al eens contact opgenomen met de helpdesk? Heb je uw nummer meegenomen naar aldi talk of heb je een volledig nieuw nummer?

Nog niet gedaan, wilde eerst eens kijken of ik nou de enige ben die deze telefoons krijgt. Ik heb mijn nummer meegenomen van mobistar naar Aldi Talk dus daar mag het niet aan kunnen liggen (en daar heb ik er nooit last van gehad). Als je googled op het nummer vind je wat info van vnl. Deense gebruikers die hetzelfde hebben maar enige connectie zie ik niet.
Ik wilde eerst eens rondvragen alvorens de helpdesk te gaan bellen, een nieuw nummer is geen optie.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Zoiets is natuurlijk niet normaal, dus bel gewoon de helpdesk.
Gebruikersavatar
008
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 jun 2003, 08:03
Locatie: Ophasselt
Contacteer:

Hi Lithion,

Bedankt voor je reacties en idd., zal van de week de helpdesk eens contacteren en zien of ze wat weten cq. wat kunnen doen...

to be continued..
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”