Wel na vijf maand ben ik het wachten beu , bij de helpdesk zeggen ze dat ze niets kunnen doen . Probleem is het zelfde nog als dag 1 enkel telenet nummers kunnen me degelijk bereiken en kan ik op bellen . Belgacom en mobistar kunnen mij niet bereiken .Belgacom wil ook niets doen want het zijn hun lijnen niet .
Nu sta ik hier op het punt om dommel op te zeggen en telenet XXL abbo te pakken. Maar mijn vriendin wil dat ik eerst alles probeer door derde te raadplegen voor weer te veranderen met de eventuele zever. Dus ik had gedacht om eens naar de ombudsdienst te bellen . Mits ik hier en daar gelezen heb dat het toch baat kan doen in dit geval .
Kan er iemand mij het correcte telefoon nummer geven van de juiste dienst ? Iemand die persoonlijk deze stappen al heeft ondernomen ? Zo ja hoe ben je te werk gegaan ?
Zijn er punten die nog aan te bevelen zijn ?
Telefoon van Dommel
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ga je niks mee bereikenSniffie schreef:Wel na vijf maand ben ik het wachten beu , bij de helpdesk zeggen ze dat ze niets kunnen doen . Probleem is het zelfde nog als dag 1 enkel telenet nummers kunnen me degelijk bereiken en kan ik op bellen . Belgacom en mobistar kunnen mij niet bereiken .Belgacom wil ook niets doen want het zijn hun lijnen niet .
Nu sta ik hier op het punt om dommel op te zeggen en telenet XXL abbo te pakken. Maar mijn vriendin wil dat ik eerst alles probeer door derde te raadplegen voor weer te veranderen met de eventuele zever. Dus ik had gedacht om eens naar de ombudsdienst te bellen . Mits ik hier en daar gelezen heb dat het toch baat kan doen in dit geval .
Kan er iemand mij het correcte telefoon nummer geven van de juiste dienst ? Iemand die persoonlijk deze stappen al heeft ondernomen ? Zo ja hoe ben je te werk gegaan ?
Zijn er punten die nog aan te bevelen zijn ?
ten eerste ga je eerste reactie van dommel een maand later krijgen
ten tweede gaat het een onnozele reactie zijn
en ook al zegt ombudsman dat je gelijk hebt, dommel negeert alle uitspraken.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Eigen ervaring met de ombudsdienst is net zoals je beschrijft. Maar wil het toch eens bekijken omdat ik er van overtuigd ben dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem . Dus neem aan dat ze daar al wel enkele zaken gebundeld hebben ( zou je toch denken ) .liger schreef:ga je niks mee bereikenSniffie schreef:Wel na vijf maand ben ik het wachten beu , bij de helpdesk zeggen ze dat ze niets kunnen doen . Probleem is het zelfde nog als dag 1 enkel telenet nummers kunnen me degelijk bereiken en kan ik op bellen . Belgacom en mobistar kunnen mij niet bereiken .Belgacom wil ook niets doen want het zijn hun lijnen niet .
Nu sta ik hier op het punt om dommel op te zeggen en telenet XXL abbo te pakken. Maar mijn vriendin wil dat ik eerst alles probeer door derde te raadplegen voor weer te veranderen met de eventuele zever. Dus ik had gedacht om eens naar de ombudsdienst te bellen . Mits ik hier en daar gelezen heb dat het toch baat kan doen in dit geval .
Kan er iemand mij het correcte telefoon nummer geven van de juiste dienst ? Iemand die persoonlijk deze stappen al heeft ondernomen ? Zo ja hoe ben je te werk gegaan ?
Zijn er punten die nog aan te bevelen zijn ?
ten eerste ga je eerste reactie van dommel een maand later krijgen
ten tweede gaat het een onnozele reactie zijn
en ook al zegt ombudsman dat je gelijk hebt, dommel negeert alle uitspraken.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
uit eigen problemen indertijd met Tele2 heb ik geleerd dat de ombudsdienst brave mensen zijn die leven bij gratie van briefkes schrijven, briefkes doorsturen, briefkes klasseren zodat ze op het einde van het jaar kunnen tellen hoeveel briefjkes ze geschreven, doorgestuurd en geklasseerd hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
amai 5 maand! vandaar dat ik ook niet voor dommel gekozen heb toen ik in augustus naar een all-in one toepassing wilde overschakelen.Sniffie schreef:Probleem is het zelfde nog als dag 1 enkel telenet nummers kunnen me degelijk bereiken en kan ik op bellen . Belgacom en mobistar kunnen mij niet bereiken .Belgacom wil ook niets doen want het zijn hun lijnen niet .
had dit ook bij Belgian Telecom, TN kon mij niet bereiken.....
BT kon daar niets aan doen....gewoon dat telenet zijn crdc database niet regelmatig updated.....
mijn zus als TN klant een ticket gestart.....
ze kreeg dit antwoord:
"Beste mevrouw ********,
U stuurde ons een mail over uw telefoonlijn.
Wij hebben een aantal testen gedaan op uw telefooninstallatie. Hieruit
blijkt dat de modem van telefonie nog registreert. Verder is er ook geen
netwerkprobleem bij u in de regio.
Voor verdere analyse hebben wij echter concrete voorbeelden nodig van
wanneer het probleem zich exact voordeed. Namelijk minimum drie
voorbeelden die niet ouder zijn dan 7 dagen. We hebben hiervan dan
datum, tijdstip en het telefoonnummer waarmee u in contact was, nodig.
Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven."
Ik heb dan zelf op een vrijdagavond gebeld om 20.35 u. naar TN met melding van crdc probleem. Dag nadien geen probleem meer om opgebeld te worden!
Test-Aankoop lid maken, en afdreigen dat ze in 'waar gebeurd' in Test-Aankoop zullen komen?Sniffie schreef:Zijn er punten die nog aan te bevelen zijn ?

- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
@satsurfer
Heb zelf al naar belgacom gebeld en ook de mensen die mij niet kunnen bereiken hebben dit ook gedaan . Resultaat is het zelfde , Belgacom zegt dat er niets aan te doen is omdat het hun lijnen niet zijn en dat alles bij hen in orde is .
Dus als het probrleem niet bij dommel zit en het echt aan belgacom ligt dan willen ze er niets aan doen . Dan vind ik dat Dommel dit moet recht zetten .
En de klant geen gebrekkige service bieden en rond de pot blijven draaien .
Plus een tegen prestatie van Dommel zou nu wel mogen gaan komen , vind je niet ?
Heb zelf al naar belgacom gebeld en ook de mensen die mij niet kunnen bereiken hebben dit ook gedaan . Resultaat is het zelfde , Belgacom zegt dat er niets aan te doen is omdat het hun lijnen niet zijn en dat alles bij hen in orde is .
Dus als het probrleem niet bij dommel zit en het echt aan belgacom ligt dan willen ze er niets aan doen . Dan vind ik dat Dommel dit moet recht zetten .
En de klant geen gebrekkige service bieden en rond de pot blijven draaien .
Plus een tegen prestatie van Dommel zou nu wel mogen gaan komen , vind je niet ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
5 maanden zonder telefonie ... kan enkel zeggen dat jij (te) veel geduld hebt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Kan zelf wel bellen hoor ! Enkel niet opgebeld worden door enkele providers.xenne schreef:5 maanden zonder telefonie ... kan enkel zeggen dat jij (te) veel geduld hebt
En ja ben van mening dat geduld beloond word

Maar januari 2009 moet het toch hersteld zijn anders ben ik ermee weg .
Ik lig er niet erg wakker van buiten het feit dat ik voor iets betaal dat niet werkt. Maar de vrienden en famillie klaagt enorm natuurlijk plus de schoon ouders kunnen ons niet bereiken en das natuurlijk iets anders hè!

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
lijkt me toch een serieus probleem waar ik geen 5 maanden zou kunnen mee leven. heb respect voor uw geduldSniffie schreef:Enkel niet opgebeld worden door enkele providers.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
De reden van men geduld heeft ook te maken dat ik tevreden ben van hun internet ( buiten het feit dat ze me voor gelogen hebben over de 12mbit mogelijkheid )xenne schreef:lijkt me toch een serieus probleem waar ik geen 5 maanden zou kunnen mee leven. heb respect voor uw geduldSniffie schreef:Enkel niet opgebeld worden door enkele providers.
Cityconnect zou hier de oplossing zijn met dan telefoon van Telenet. Maar daar hebben ze ook al over gelogen. Het zou namelijk voor dit jaar geweest zijn ( verschillende malen vernomen van dommel zelf ) En de laatste keer dat ik er naar vroeg was het allemaal niet meer waar en Mol stond zelf nog niet op de voorziening.Dus het blijft een wirwar bij dommel.
De helpdesk is machteloos omdat ze zelf geen correcte informatie kunnen geven.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
Dat van die 12mbit komt door BGC; op hun forum kan je lezen dat ze hun eigen klanten daarover ook blaasjes hebben wijsgemaakt. Maar je moet ook rekening houden met de technische beperkingen: hoe hoger de snelheid, hoe groter de instabiliteit; liever een stabiele 4mbit dan een kwakkelende 12mbit zou zeggen.Sniffie schreef:De reden van men geduld heeft ook te maken dat ik tevreden ben van hun internet ( buiten het feit dat ze me voor gelogen hebben over de 12mbit mogelijkheid )
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
klopt wat je vermeld , maar dan moesten ze niet zeggen dat het voor mij geen probleem was om 12 Mbit te verkrijgen . En hadden ze beter open kaart gespeeld en uit gelegd hoe het wel zat . ( zoals jij nu doet )staartmees schreef:Dat van die 12mbit komt door BGC; op hun forum kan je lezen dat ze hun eigen klanten daarover ook blaasjes hebben wijsgemaakt. Maar je moet ook rekening houden met de technische beperkingen: hoe hoger de snelheid, hoe groter de instabiliteit; liever een stabiele 4mbit dan een kwakkelende 12mbit zou zeggen.Sniffie schreef:De reden van men geduld heeft ook te maken dat ik tevreden ben van hun internet ( buiten het feit dat ze me voor gelogen hebben over de 12mbit mogelijkheid )
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
misschien is de reden ook wel dat je vasthangt aan een jaarcontract ehSniffie schreef:De reden van men geduld heeft ook te maken dat ik tevreden ben van hun internet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
5 maanden wachten, daar heb ik geen respect voor. Dat is met uw voeten laten rammelen.xenne schreef:lijkt me toch een serieus probleem waar ik geen 5 maanden zou kunnen mee leven. heb respect voor uw geduldSniffie schreef:Enkel niet opgebeld worden door enkele providers.
Ik zou al van operator veranderen als het langer duurt dan 5 DAGEN!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
het is wel effectief zo dat domme ldaar niets aan kan doen.. Allesinds niet rechtstreeks..
De nummers die je niet kan bereiken, moeten dit eigenlijk melden aan de technische dienst van hun provider, en daarna gaan ze dit doorzegge naan de centrale.. Dan werkt het wel (zo ging het bij men tante)
Anyway.. Ik wil ook wel weten, welke stappen er ondernomen moet worden, om van eerste keer al die nummers toe te laten ons te bellen.
De nummers die je niet kan bereiken, moeten dit eigenlijk melden aan de technische dienst van hun provider, en daarna gaan ze dit doorzegge naan de centrale.. Dan werkt het wel (zo ging het bij men tante)
Anyway.. Ik wil ook wel weten, welke stappen er ondernomen moet worden, om van eerste keer al die nummers toe te laten ons te bellen.

- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Als dommel niet de schuldige is dan is het aan dommel om gezag af te dwingen en gerechtelijke stappen tegen de bron van het probleem op te starten in de plaats met de klant zijn voeten te rammelen.
@xenne
Jaarcontrakt is makkelijk te onderbreken nu mits ze niet leveren wat er in mijn contract staat. Dus het eerste jaar contract is geen hinder !
@xenne
Jaarcontrakt is makkelijk te onderbreken nu mits ze niet leveren wat er in mijn contract staat. Dus het eerste jaar contract is geen hinder !