Hallo iedereen,
Telenet is net alles komen installeren (HD). Ik heb reeds enkele vragen:
1. Momenteel loopt een actie waarbij de eerste 2 weken ALLES gratis te bekijken
valt. Dus ook Prime HD enzovoort. Nu vraag ik mij af: er is ook een Prime Films a la carte. Er staat daar tussen haakjes: "Gratis voor Prime HD klanten". Nu, in theorie ben ik dus 2 weken klant en kan ik alles gratis bekijken. Dus kan ik dan ook gratis films huren van Prime voor 2 weken? 'k Zou graag vanavond filmpje huren..
2. Ik heb een sony bravia w4000 tv. Nu, daar kan je dus kiezen voor analog of digital qua ontvangst. Momenteel navigeer ik voor alles met m'n telenet bakje en niet met m'n sony bakje. Als ik digitaal kies met m'n sony bakje, dan verspringt hij van input en heb ik enkel zwart beeld (dan neemt de gratis kanalen via de freeview functie van sony tv zelf). Is er een manier om alles qua telenet tv te doen via m'n sony bravia bakje en tv?
Dank bij voorbaat!
Groetjes,
Mathijs
Enkele Telenet dig tv vragen!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Prime ALC zit niet inbegrepen in de kennismakingsperiode van 2 weken. Bij Film ALC is er wel een kennismakingsfilm maar geen idee of die interessant is
Net gemist kan je wel tijdens deze 2 weken gebruiken.
Net gemist kan je wel tijdens deze 2 weken gebruiken.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Indien je TV een DVB-C tuner heeft kan je de "zeven verdwenen" zenders bekijken, al de overige zenders zijn gecodeerd en kunnen dus niet bekeken worden.Fliz schreef:Als ik digitaal kies met m'n sony bakje, dan verspringt hij van input en heb ik enkel zwart beeld (dan neemt de gratis kanalen via de freeview functie van sony tv zelf). Is er een manier om alles qua telenet tv te doen via m'n sony bravia bakje en tv?