update windows - internet explorer hapert constant
Deze morgen een update gedaan van windows xp pro, sindsdien hapert de internet explorer 7. Met Firefox totaal geen probleem. Hebben ze weer zitten bricoleren bij Microsoft, ze zouden niet durven. Komende dagen dus een update om hun gebricoleer aan te passen, ben er zeker van.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
En vraag je nu naar een mogelijke oplossing, of is het gewoon geklaag?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Over welke update hebben we het dan? Heb hier vandaag nog geen update zien binnen komen.monopolie schreef:Deze morgen een update gedaan van windows xp pro, sindsdien hapert de internet explorer 7. Met Firefox totaal geen probleem. Hebben ze weer zitten bricoleren bij Microsoft, ze zouden niet durven. Komende dagen dus een update om hun gebricoleer aan te passen, ben er zeker van.
-
- Elite Poster
Och de mensen begrijpen niet dat software een bug kan bevatten of problemen hebben met een ander programma. Als ze de tijd hebben om de software uit te testen dan kan ik het nog wat begrijpen. Maar dit zijn pleisters om lekken te dichten en ze hebben geen tijd om alles eerst grondig uit te testen.selder schreef:En vraag je nu naar een mogelijke oplossing, of is het gewoon geklaag?
We zouden beter klagen tegenover die lui die de oorzaak zijn van dit alles.
Kan van enkele dagen geleden zijn, want heb een kleine week mijn vaste pc niet gebruikt.nonkie schreef:Over welke update hebben we het dan? Heb hier vandaag nog geen update zien binnen komen.monopolie schreef:Deze morgen een update gedaan van windows xp pro, sindsdien hapert de internet explorer 7. Met Firefox totaal geen probleem. Hebben ze weer zitten bricoleren bij Microsoft, ze zouden niet durven. Komende dagen dus een update om hun gebricoleer aan te passen, ben er zeker van.
-
- Elite Poster
Mag ik je erop wijzen dat Selder een moderator is en deze moeten zorgen dat het forum proper blijft. En dat hij gelijk heeft met zijn uitspraak.monopolie schreef:Selder, hou op met je dwaze commentaar. Hou het on topic en constructief.selder schreef:En vraag je nu naar een mogelijke oplossing, of is het gewoon geklaag?
Als je toch zo een afkeer hebt van MS schakel dan over op linux of mac. Niemand verplicht je om windows te gebruiken.
Selder moet zijn dwaze commentaar voor zich houden en on topic posten.nonkie schreef:Mag ik je erop wijzen dat Selder een moderator is en deze moeten zorgen dat het forum proper blijft. En dat hij gelijk heeft met zijn uitspraak.monopolie schreef:Selder, hou op met je dwaze commentaar. Hou het on topic en constructief.selder schreef:En vraag je nu naar een mogelijke oplossing, of is het gewoon geklaag?
Als je toch zo een afkeer hebt van MS schakel dan over op linux of mac. Niemand verplicht je om windows te gebruiken.
-
- Elite Poster
Ik ben nu al een tijdje actief hier op het forum en ik kan je hierin geen gelijk geven.monopolie schreef: Ik zeg u dat selder hier niet te lang meer moderator zal zijn vriend, daar ga ik persoonlijk voor zorgen. Die kleuter komt hier enkel om zich interessant te maken. Verder ga ik hier echt geen woorden aan besteden. Ik hou me niet bezig met kinderen.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
roflmonopolie schreef: Ik zeg u dat selder hier niet te lang meer moderator zal zijn vriend, daar ga ik persoonlijk voor zorgen. Die kleuter komt hier enkel om zich interessant te maken. Verder ga ik hier echt geen woorden aan besteden. Ik hou me niet bezig met kinderen.
Of heb je het nog altijd niet verteerd dat je vorige account gebanned is, op "om na een tijdje maar vragen of je terug binnen mag" in mijn mail heb je in ieder geval nooit geantwoord, je hebt zelf besloten van terug te komen
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
das toch straf he ...
na rijp overleg en nog een collectie van andere moeilijke woorden heeft het IT-management van een niet nader genoemde financiele instelling besloten van een bankapplicatie over te schakelen op webbased IE 7
Nu ni beginnen janken om da een home user pc'ke stress heeft eh
my two cents
na rijp overleg en nog een collectie van andere moeilijke woorden heeft het IT-management van een niet nader genoemde financiele instelling besloten van een bankapplicatie over te schakelen op webbased IE 7
Nu ni beginnen janken om da een home user pc'ke stress heeft eh
my two cents
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Aangezien Selder moet zwijgen volgens jou, bij deze:
Zoek je nu een oplossing of is het gewoon geklaag?
Aangezien je geen details geeft, zoals welke update het betreft, denk ik het tweede.
Hier alleszins geen update zien passeren en op het werk ook niet.
Zoek je nu een oplossing of is het gewoon geklaag?
Aangezien je geen details geeft, zoals welke update het betreft, denk ik het tweede.
Hier alleszins geen update zien passeren en op het werk ook niet.
Het gaat om deze beveiligingsupdate:monopolie schreef:Deze morgen een update gedaan van windows xp pro, sindsdien hapert de internet explorer 7. Met Firefox totaal geen probleem. Hebben ze weer zitten bricoleren bij Microsoft, ze zouden niet durven. Komende dagen dus een update om hun gebricoleer aan te passen, ben er zeker van.
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl
Er zijn beveiligingsproblemen vastgesteld in ActiveX-besturingselementen waardoor een kwaadwillende gebruiker kan inbreken op een systeem met Microsoft Internet Explorer en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen.
Hopelijk is hun pleister deze keer wel goed, zonder bugs, pfffff ...
Had ik het niet gedacht! Bij nader onderzoek blijken wel degelijk 2 patches te zijn aangemaakt op dezelfde dag. De tweede om uiteraard de eerst "foute" wat bij te werken. Hopelijk nu wel volledig zonder bugs. De aap komt dus uit de mouw. Zolang de tweede niet was geïnstalleerd draaide internet explorer redelijk in de soep. Of bij momenten zelfs helemaal niet meer.
Yep, tot nu toe nog niet echt problemen kunnen constateren. Met de eerste patch wel. Maar het is en blijft wel bricoleren wanneer men niet in staat is om van de eerste keer een goeie patch af te leveren.
Nu je toch over iets anders bezig bent. Kan je de procedure voor een systeemherstel eens uitleggen? Verdwijnen geen bestanden na systeemherstel?
Nu je toch over iets anders bezig bent. Kan je de procedure voor een systeemherstel eens uitleggen? Verdwijnen geen bestanden na systeemherstel?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Nee, je documenten lopen geen risico. Hij zet alleen de configuratie van je PC terug naar een 'oudere' versie. Zie het als een soort 'systeem' backup ipv een 'documenten' backup.
http://computertaal.info/2006/03/22/Sys ... gebruiken/
Vooral de laatste alinea (conclusie) is toepasselijk voor jou.
http://computertaal.info/2006/03/22/Sys ... gebruiken/
Vooral de laatste alinea (conclusie) is toepasselijk voor jou.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Update:
Schijn bedriegt, de problemen zijn helemaal niet weg na enkele dagen van verder testen. IE7 is na de patch op dit moment één grote rotzooi. Gebruik nu Firefox en alles lijkt op het eerste gezicht wél vloeiend te verlopen. De patch van MS kwam er ter bescherming tegen active X-misbruik. Blijkbaar zijn er allerhande complicaties opgetreden. IE7 werkt trager, hapert, blokkeert bij momenten, etc ... Intussen mailtje gestuurd naar MS om de problemen te melden. (Win XP SP3)
Schijn bedriegt, de problemen zijn helemaal niet weg na enkele dagen van verder testen. IE7 is na de patch op dit moment één grote rotzooi. Gebruik nu Firefox en alles lijkt op het eerste gezicht wél vloeiend te verlopen. De patch van MS kwam er ter bescherming tegen active X-misbruik. Blijkbaar zijn er allerhande complicaties opgetreden. IE7 werkt trager, hapert, blokkeert bij momenten, etc ... Intussen mailtje gestuurd naar MS om de problemen te melden. (Win XP SP3)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Hij is zeker niet de enigste. Ik vind dat sinds de laatste update internet explorer zeer veel geheugen gebruikt. Als je wat tabs hebt openstaan gaat dat vlotjes over de 100MB. Als je PC weinig RAM geheugen heeft, dan voel je dat onmiddellijk.
-
- Elite Poster
Heb juist getest en zelfs bij 10 tabbladen blijft men geheugen rond de 27 MB. En ik heb die updates ook geïnstalleerd.Uzzi schreef:Hij is zeker niet de enigste. Ik vind dat sinds de laatste update internet explorer zeer veel geheugen gebruikt. Als je wat tabs hebt openstaan gaat dat vlotjes over de 100MB. Als je PC weinig RAM geheugen heeft, dan voel je dat onmiddellijk.
Wat is je operating system? Kan mogelijks verschillen. Ik zit met XP pro SP3. Mogelijks hebben de mensen die Vista gebruiken geen problemen.
Opmerkelijk dat IE heel traag gaat, en bij Firefox alles vlotjes verloopt. Zoals dat in feite ook wel vroeger met IE zo was.
Heb IE 7 ondertussen opnieuw geïnstalleerd, same problems. Nochtans voor de patches had ik dat niet.
Opmerkelijk dat IE heel traag gaat, en bij Firefox alles vlotjes verloopt. Zoals dat in feite ook wel vroeger met IE zo was.
Heb IE 7 ondertussen opnieuw geïnstalleerd, same problems. Nochtans voor de patches had ik dat niet.
-
- Elite Poster
Ook win xp Pro sp3 NL.monopolie schreef:Wat is je operating system? Kan mogelijks verschillen. Ik zit met XP pro SP3.
En bij verschillende hier geen enkel probleem. Het enige wat we wel hebben is dat het even duurt eer IE7 geladen is. Maar of dat dat er iets mee te maken heeft weet ik niet.
-
- Elite Poster
Die traagheid ervaar ik soms ook wel maar dacht dat het met iets anders te maken zou hebben.monopolie schreef:Niet alleen dat, maar ook de pagina's worden erg traag ingeladen, bij firefox is dat niet zo. Loopt allemaal vloeiender. Nochtans is er niets aangepast geweest aan de instellingen van IE7.
Ik zal ook eens een paar dagen met FF werken om eens te zien naar het verschil. Ik hou je op de hoogte.