Boostpack vraagjes

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
mm2
Pro Member
Pro Member
Provider

Momenteel heb ik Netconnect bij dommel (ADSL 4 Mbit) maar ik overweeg om een boostpack erbij te nemen.

Kan iemand mij zegggen:
- als ik het boostpack activeer, is dat dan onmiddellijk of is er een wachttijd ?
- er staat dat je na 150 GB terugvalt naar 4 Mbit. Vermits je zowiezo al op 4 MBit zat in breedband verandert er dus niets en heb je dus eigenlijk unlimited zoals bij een homeconnect. Of waar zit daar het addertje ?
- ga je terug een contract aan voor een jaar bij activatie van een boostpack ? Ik heb mijn netconnect abonnement sinds augustus 2007 (al meer dan een jaar en kan dus momenteel indien gewenst op elk moment overstappen).

Alvast bedankt!
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Op vraag 1 en 3 kan ik niet antwoorden.:-(

Vraag twee; Je zult zeer weinig hinder ondervinden van die snelheidsreductie, als je een eindje van de centrale zit en toch al niet de volle snelheid haalt voel je, zoals ik, gewoon niets.
En ja, je hebt dus zodoende ongelimiteerd, met toegang tot de Nieuws servers.
Ik zit op 2.9 Km van de centrale en haal 460 Kb/sec download zowel normaal als op mediumband.
Laatst gewijzigd door Mahimahi 02 nov 2008, 10:01, in totaal 1 gewijzigd.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

mm2 schreef:- als ik het boostpack activeer, is dat dan onmiddellijk of is er een wachttijd ?
Er is een wachttijd. Geen idee hoe lang tegenwoordig, bij mij was dat een week.
mm2 schreef:- er staat dat je na 150 GB terugvalt naar 4 Mbit. Vermits je zowiezo al op 4 MBit zat in breedband verandert er dus niets en heb je dus eigenlijk unlimited zoals bij een homeconnect. Of waar zit daar het addertje ?
Je blijft idd op 4mbit, maar je komt op de laagste prioriteit. Als er dus veel traffiek over het netwerk gaat, kan het voor jou traag gaan. In de praktijk nooit meegemaakt dat het traag ging

Zelf heb ik het boostpack opgezegd toen de upload verhoogd is, dus hoe het nu zit kan ik je niet zeggen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

mm2 schreef:Momenteel heb ik Netconnect bij dommel (ADSL 4 Mbit) maar ik overweeg om een boostpack erbij te nemen.

Kan iemand mij zegggen:
- als ik het boostpack activeer, is dat dan onmiddellijk of is er een wachttijd ? bij mij was dit 3 weken , maar toen most BCG effectief de upload nog verhogen want niemand stond toen automatisch op 512 kbps
- er staat dat je na 150 GB terugvalt naar 4 Mbit. Vermits je zowiezo al op 4 MBit zat in breedband verandert er dus niets en heb je dus eigenlijk unlimited zoals bij een homeconnect. Of waar zit daar het addertje ?no catch , that's it , ik dacht wel dat , weeral vroeger , de usenet acces wel dan geschrapt werd
- ga je terug een contract aan voor een jaar bij activatie van een boostpack ? Ik heb mijn netconnect abonnement sinds augustus 2007 (al meer dan een jaar en kan dus momenteel indien gewenst op elk moment overstappen).je gaat zeer zeker terug een jaarcontract aan , de reden waarom ik in de clinch lig met dommel op men ander adress tot op heden (8 maand later nu al)

Alvast bedankt!
blauw getypt is van mij ;)
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”