Pagina 1 van 1
extreem lage snelheid dommel
Geplaatst: 01 nov 2008, 11:36
door katoke66
Sinds gisterenavond 21 u heb ik een extreem lage snelheid bij dommel.
Best wel vervelend als je die internetverbinding nodig hebt om je werk uit te voeren. Aan de binnenhuisbekabeling kan het volgens mij niet liggen, er is niks gewijzigd en de bekabeling is pas 2 jaar oud.
Iemand nog problemen regio Sint-Niklaas ???
Werken bij Belgacom ???
Straks toch es proberen reset van de router uit te voeren.
Snelheid : +/- 15 kb/sec gemiddeld, limiet is niet overschreden.
Geplaatst: 01 nov 2008, 12:46
door katoke66
Na routerreset, alles terug in orde.
Geplaatst: 01 nov 2008, 13:38
door xenne
ik had het vanmorgen ook aan mijn rekker
212 kbit/s 352kbit/s 5% 01-11-2008 11:00
na modemreset was het hier ook terug oké
Geplaatst: 08 nov 2008, 09:22
door fiestaboyke
Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor
Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ...
Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd
...
Ik hoop het snel te horen
Greetz
Geplaatst: 08 nov 2008, 10:20
door liger
fiestaboyke schreef:Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor
Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ...
Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd
...
Ik hoop het snel te horen
Greetz
kies uit 1 van de 1000 topics over dommel en ja zal het antwoord vinden.
in het kort: welcome to dommel
Geplaatst: 08 nov 2008, 10:23
door fiestaboyke
liger schreef:fiestaboyke schreef:Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor
Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ...
Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd
...
Ik hoop het snel te horen
Greetz
kies uit 1 van de 1000 topics over dommel en ja zal het antwoord vinden.
in het kort: welcome to dommel
Als je post geen toevoeging is tot dit topic, zwijg dan gewoon. Ben het beu dat er om de haverklap een of andere pipo komt lulle dat dommel slecht is en bla bla bla ... Dat het geen super provider is weet iedereen ondertussen al maar laat de mensen die toch willen proberen gebruik van deze provider te maken doen en onder elkaar hulp zoeken dan... denk dat 90% van de antwoorden ongeveer overeenstemmen met dat van jou dus laat aub de nutteloze post achterwege en laat een forum dienen waarvoor het bedoeld is, nl elkaar helpen ...
Geplaatst: 08 nov 2008, 12:57
door liger
ik heb je geholpen + je wist het zelf al.
dommel gedeelte staat vol met problemen die je beschreef
ik heb enkel geen link gegeven, sorry
hier is de
link
Geplaatst: 08 nov 2008, 13:13
door fiestaboyke
fiestaboyke schreef:Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor
Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ...
Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd
...
Ik hoop het snel te horen
Greetz