extreem lage snelheid dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
katoke66
Starter
Starter

Sinds gisterenavond 21 u heb ik een extreem lage snelheid bij dommel.
Best wel vervelend als je die internetverbinding nodig hebt om je werk uit te voeren. Aan de binnenhuisbekabeling kan het volgens mij niet liggen, er is niks gewijzigd en de bekabeling is pas 2 jaar oud.
Iemand nog problemen regio Sint-Niklaas ???
Werken bij Belgacom ???
Straks toch es proberen reset van de router uit te voeren.
Snelheid : +/- 15 kb/sec gemiddeld, limiet is niet overschreden.
katoke66
Starter
Starter

Na routerreset, alles terug in orde.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik had het vanmorgen ook aan mijn rekker

212 kbit/s 352kbit/s 5% 01-11-2008 11:00

na modemreset was het hier ook terug oké
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor :eek: Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ... :???: Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd :roll: ...

Ik hoop het snel te horen :wink:

Greetz
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

fiestaboyke schreef:Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor :eek: Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ... :???: Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd :roll: ...

Greetz
kies uit 1 van de 1000 topics over dommel en ja zal het antwoord vinden.
in het kort: welcome to dommel :twisted:
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

liger schreef:
fiestaboyke schreef:Even in dit topic inpikken om geen nieuw te moeten openen. Sinds deze week is mijn homeconnect geactiveerd. Daarvoor had ik netconnect. Nu is mijn snelheid echter hetzelfde als daarvoor :eek: Dus ik merk echt geen verschil, heb al snelheidstest uitgevoerd en download regelmatig iets met nieuwsgroepen en ook daar is mijn snelheid exact hetzelfde ... :???: Nu denk ik dat het mss iets met de bekabeling heeft te maken die in huis komt. Hiervoor werkte ik met een splitter die telefoon en internet verdeelde dus daar is aan geknipt om draadjes van elkaar te scheiden... Kan het daar aan liggen? Want er zijn maar 2 draadjes aangesloten op de router nu ... En het geluid van de telefoon is ook echt superslecht. Gisteren hebben we zelf gewoon moeten ophangen omdat er overdreven veel ruis was en niets konden zeggen ... Nu wil ik echter eerst een beetje zekerheid dat het aan die draadjes ligt want is echt een superprutswerkje ... Draad is eigenlijk al veel te kort in huis gelegd :roll: ...

Greetz
kies uit 1 van de 1000 topics over dommel en ja zal het antwoord vinden.
in het kort: welcome to dommel :twisted:
Als je post geen toevoeging is tot dit topic, zwijg dan gewoon. Ben het beu dat er om de haverklap een of andere pipo komt lulle dat dommel slecht is en bla bla bla ... Dat het geen super provider is weet iedereen ondertussen al maar laat de mensen die toch willen proberen gebruik van deze provider te maken doen en onder elkaar hulp zoeken dan... denk dat 90% van de antwoorden ongeveer overeenstemmen met dat van jou dus laat aub de nutteloze post achterwege en laat een forum dienen waarvoor het bedoeld is, nl elkaar helpen ...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik heb je geholpen + je wist het zelf al.
dommel gedeelte staat vol met problemen die je beschreef
ik heb enkel geen link gegeven, sorry
hier is de link
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Greetz
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”