Pagina 1 van 1
Opzegging disco line => factuur ?
Geplaatst: 30 okt 2008, 19:13
door devastator
Begin juli heb ik mijn discovery line opgezegd omwille van de fel besproken prijsstijging. De vrouw in de teleboetiek heeft me daar vriendelijk geholpen en garandeerde mij (zoals ik trouwens ook al in de algemene voorwaarden had gelezen) dat dit zonder kosten was.
Vandaag --bijna 4 maand later-- krijg ik een factuur van Belgacom met daarop een 'schadevergoeding' van zo'n 30 EUR omdat ik mijn discovery line vroegtijdig heb opgezegd.
Zijn er nog mensen die deze brief gekregen hebben ?
Gr,
Kristof
Geplaatst: 30 okt 2008, 19:28
door xenne
moet je bij opzeg omwille van prijsverhoging geen vermelding maken van artikel x?
dit gezegd zijnde, als je belgacom contacteert zullen ze wellicht wel die factuur willen klasseren
Geplaatst: 30 okt 2008, 20:31
door Zelete
Ik heb die factuur ook gekregen ja. Heb direct diezelfde dag een klacht verstuurd. Nog niets van gehoord though.
Maar prolly is het zoals de meneer hierboven zegt. Ik heb Dommel de opzeg laten doen (geswitcht van Net naar Home) en wellicht zijn zij iets vergeten te vermelden.
Of Belgacom daar nu lastig over gaat doen, hopelijk niet...
Geplaatst: 31 okt 2008, 09:42
door Kenneth
prolly
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Geplaatst: 31 okt 2008, 09:51
door Goztow
Kenneth schreef:prolly
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Probably -> waarschijnlijk
Geplaatst: 31 okt 2008, 14:14
door Zelete
Ja sorry, klopt. Slechte gewoonte
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Geplaatst: 02 nov 2008, 10:43
door stubru
Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Geplaatst: 02 nov 2008, 17:36
door Zelete
stubru schreef:Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Inderdaad, toen in de tijd met de aansluiting ook al. 130 € aansluitingskosten terwijl er duidelijk vermeld was aan de telefoon dat het gratis was. En ik had dus een Discovery lijn besteld en ze geven mij een Classic.
Geplaatst: 07 nov 2008, 12:46
door stubru
Gisteren gebeld, situatie uitgelegd, en ze hebben een kredietnota gemaakt. Aangezien ik voor eind Oktober opgezegd had moest ik geen opzegkosten betalen. Ik moet toegeven, proper afgehandeld door Belgacom, alleen jammer dat je daar weer moet voor gaan bellen en ze dat niet automatisch doen.