Software voor download en upload limiet

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
ubremoved_10624
Member
Member

Hallo ik zoek software om de download en upload te limiteren op de computer van mijn zus. Zij zit namelijk hele tijd op de webcam en dat vertraagt mijn internet. Moest je zo een programma kennen dan zeg je het maar ;).
Mvg, Ian Desmet
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Je kan zoiets in de router instellen
Er bestaat ook een prog, netlimiter. Wel betalend (of illegaal) verkrijgbaar -.-
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Als je een linksys WRT router hebt kan je er alternatieve firmware op flashen. Er bestaat ook een betalende versie van waarmee je bvb een hotspot kan simuleren. Je zou maw de hotspot kunnen instellen dat je zus elke dag een nieuwe lease krijgt en maar x megabyte mag verbruiken.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Sven.VdS schreef:Als je een linksys WRT router hebt kan je er alternatieve firmware op flashen. Er bestaat ook een betalende versie van waarmee je bvb een hotspot kan simuleren. Je zou maw de hotspot kunnen instellen dat je zus elke dag een nieuwe lease krijgt en maar x megabyte mag verbruiken.
tsss smeerlapkes :D
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Deze informatie dient uiteraard enkel voor een POC opstelling en niet voor live omgevingen 8)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”