Nuja "goede morgen"!
Wat ik wou vragen langs dit draadje!
Hoelang kan een netconnect 2 cityconnect migratie op zich laten wachten ?
Ik heb eind september de stap gezet en de migratie ondergaan en metteen betaald naar goede gewoonte

Op 3 oktober krijg ik per mail bevestiging van dommel dat alles goed en wel is aangekomen en dus is betaald!
Maar nu zie ik dat nog altijd ben aangesloten bij netconnect via mijn account , en dat mijn data limiet counter is gerresetted!
Status luid nog altijd: "migration requested" !!
Heb hen gevraagd (tegen beter weten in) d.m.v een ticket te sturen op 20 okt wat ik onder "migratie" netconnect2cityconnect moet verstaan ? En dat ik niet bereid ben om nog eens een netconnect abbo op te hoesten! Maar ik krijg blijkbaar geen gehoor, geen reactie op die ticket

Ik had indertijd nochtans geen lange aanslepende problemen ondervonden wanneer ik speedpack had besteld en direkt betaald en actief dit alles in nog geen week !!
En die helpdesk is nog altijd om te wenen, wat zeg ik ..om van te huilen..tranen met tuiten !!
Heb een half uur ja meer dan 30min aan de foon gehangen om iemand te kunnen spreken daar. Niemand maar dan ook niemand nam mijn oproep aan waarna ik heb ingehaakt natuurlijk. Dit telefoontje die niet eens is beantwoord kost mij al gauw 7+ euro


Nu ja misschien maak ik me druk om nergens wat betreft die migratie !!
kabster,