ik zoek een isp die je verbinding niet dagelijks reset

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

ik zoek een isp die je verbinding niet dagelijks reset

Belgacom doet het
Dommel doet het (ook turboline)
Tele2 doet het



Liefst met een deftig quota of FUP
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

edpnet
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

ja hoelang nog, als belgacom scarlet overneemt :-(

zijn er nog behalve edpnet
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Telenet. :D
ooh. shiny.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

cloink schreef:Telenet. :D


grapjas
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bij,:

http://www.dommel.com/nl/adsl/adsl2.php?cust=home

http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=ADSLMax6fix

en nog anderen kan je een abonnement met vast ip adres aanvragen.

Probeem = opgelost ? ? ( denk ik ?) :oops:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 17 okt 2008, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

j schreef:grapjas

Integendeel, het is verder de enige ISP die aan uw vereiste wat betreft disconnects voldoet en enigszins in de buurt komt van voldoende datalimiet (indien je bv. zo'n "ubershake" neemt heb je - nachtsurfen incluis - toch 200GB).

Ik zou ook nog kunnen afkomen met dingen als Clearwire, maar ja...
ooh. shiny.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

ceurrrix schreef:Bij,:

http://www.dommel.com/nl/adsl/adsl2.php?cust=home

http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=ADSLMax6fix

en nog anderen kan je een abonnement met vast ip adres aanvragen.

Probeem = opgelost ? ? ( denk ik ?) :oops:


Ik wil zeker geen static ip. Trouwens ik heb me laten vertellen dat je er met een vast adres toch afgeschopt wordt zoals iedereen.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

cloink schreef:
j schreef:grapjas

Integendeel, het is verder de enige ISP die aan uw vereiste wat betreft disconnects voldoet en enigszins in de buurt komt van voldoende datalimiet (indien je bv. zo'n "ubershake" neemt heb je - nachtsurfen incluis - toch 200GB).

Ik zou ook nog kunnen afkomen met dingen als Clearwire, maar ja...


telenet blokkeert poorten, als er iets is dat ik haat zijn het opgestoken vingertjes

clearwire is nog niet nationaal, en volgens mij gebeuren de disconnects daar toch spontaan :)

bah wat is belgië toch een apenland op vlak v breedband, kijk naar NL en FR
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

toen ik nog op Max 6 zat, had ik sessies dat ik online was van enkele weken tot maanden. Met max 24 is mijn connectie iets minder stabiel, en haal ik meestal connecties van 2-5 dagen.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

j schreef:Ik wil zeker geen static ip. Trouwens ik heb me laten vertellen dat je er met een vast adres toch afgeschopt wordt zoals iedereen.


Klopt gedeeltelijk. Bij Belgacom ADSL Pro Compact (en afgeleiden, waaronder netconnect plus van dommel) word je verbinding om de 36u nog steeds verbroken. Maar euhm, geen vast IP willen en toch nooit gedisconnect worden is wel een beetje tegenstrijdig he, voor een IP change moet je namelijk gedisconnect worden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

En dan nu de hamvraag: waarom heb je dit nodig?
ooh. shiny.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

gr4vity schreef:
j schreef:Ik wil zeker geen static ip. Trouwens ik heb me laten vertellen dat je er met een vast adres toch afgeschopt wordt zoals iedereen.


Klopt gedeeltelijk. Bij Belgacom ADSL Pro Compact (en afgeleiden, waaronder netconnect plus van dommel) word je verbinding om de 36u nog steeds verbroken. Maar euhm, geen vast IP willen en toch nooit gedisconnect worden is wel een beetje tegenstrijdig he, voor een IP change moet je namelijk gedisconnect worden.


ik wil soms een ip change
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

cloink schreef:En dan nu de hamvraag: waarom heb je dit nodig?


heb ik wat nodig ?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

j schreef:
cloink schreef:En dan nu de hamvraag: waarom heb je dit nodig?


heb ik wat nodig ?

Het feit dat je geen disconnects wil in the middle of the night.
ooh. shiny.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

cloink schreef:
j schreef:
cloink schreef:En dan nu de hamvraag: waarom heb je dit nodig?


heb ik wat nodig ?

Het feit dat je geen disconnects wil in the middle of the night.


disconnect = alle tcp sessies naar de zak he
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

j schreef:disconnect = alle tcp sessies naar de zak he

En dus blijft mijn vraag onbeantwoord.
ooh. shiny.
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

cloink schreef:En dus blijft mijn vraag onbeantwoord.


de mijne ook
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Je wilt geen Telenet, geen disconnects en geen static ip. Je wilt enkel een nieuw ip indien je zelf de verbinding verbreekt en herstelt.

Veel blijft er dus niet over.

And can we lose the attitude now? We proberen je hier ook maar te helpen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Ik wordt nu toch ook curieus waarom het zo belangrijk is dat er geen disconnect is ????
Maar het is blijkbaar een staatsgeheim :-D
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

dxAdsl is ook via scarlet, dus in principe ook geen disconnects. Oh en scarlet natuurlijk :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

j schreef:
cloink schreef:En dus blijft mijn vraag onbeantwoord.

de mijne ook

Wise guy eh. :roll: Dan ben ik er van overtuigd dat je je probleem zelf zal kunnen oplossen. Veel plezier ermee!
ooh. shiny.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Als je bv wil dat je ipv6 tunnel niet onderbroken wordt, om maar een reden op te noemen.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

duizend schreef:Ik wordt nu toch ook curieus waarom het zo belangrijk is dat er geen disconnect is ????
Maar het is blijkbaar een staatsgeheim :-D


Voor mij omdat ik niet graag tijdens een VoIP gesprek onderbroken wordt. Ook is dit zeer storend tijdens lange downloads.

Merk op dat ik dat probleem ook vermijd door mijn router dmv een eenvoudige timer 's nachts een paar uren afzet => ik zou overdag geen disconnects hebben, zelfs indien ik niet bij EDPnet zou zitten.

De TS wil af en toe van IP adres veranderen: ik vermoed dat het dan over RapidShare-achtige toestanden gaat ? Of eventueel meerdere keren kunnen meedoen bij bepaalde wedstrijden die op IP adres checken ?
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Nog steeds geen echte reden gevonden dus. :-D
Het zou toch moeten lukken dat de disconnect plaatsheeft tijdens je gesprek :roll:
Of je reset je modem even vooralleer je voip start hé.
En downloads en tunnel gaan na de disconnect gewoon door hoor ...
Of zijn die 10 seconden dat die lange download langer duurt er dan ineens teveel aan ?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

duizend schreef:Nog steeds geen echte reden gevonden dus. :-D
Het zou toch moeten lukken dat de disconnect plaatsheeft tijdens je gesprek :roll:
Of je reset je modem even vooralleer je voip start hé.


Mijn huisgenoten weten niet eens dat ze bellen via VoIP, laat staan dat ze weten wat een modem is.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Jan_B schreef:Mijn huisgenoten weten niet eens dat ze bellen via VoIP, laat staan dat ze weten wat een modem is.
Same here, laat staan dat ze weten dat alle data van hun devices automatisch gebackupt word naar een externe server die repliceert over de hele wereld.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Ze kunnen toch het nummer opnieuw intoetsen als de verbinding eens een keer verbroken wordt ??? :roll:
Of is dat ook te moeilijk?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

duizend schreef:Ze kunnen toch het nummer opnieuw intoetsen als de verbinding eens een keer verbroken wordt ??? :roll:
Of is dat ook te moeilijk?


Voor alle duidelijkheid: ik ben de TS niet en ik heb geen disconnects aangezien: (1) ik bij EDPnet ben en bovendien (2) mijn modem elke nacht een paar uur afstaat.

Maar indien ik in een situatie zou zijn waarin de telefoon af en toe zou wegvallen door disconnects, dan zouden we meteen naar Belgacom of Telenet gaan.

Het gaat daarbij niet over moeilijk of niet, maar over mijn/onze persoonlijke voorkeur dat een telefoongesprek nooit onderbroken wordt. Ieder is natuurlijk vrij om daar anders over te denken.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

duizend schreef:Nog steeds geen echte reden gevonden dus. :-D
Het zou toch moeten lukken dat de disconnect plaatsheeft tijdens je gesprek :roll:
Of je reset je modem even vooralleer je voip start hé.
En downloads en tunnel gaan na de disconnect gewoon door hoor ...
Of zijn die 10 seconden dat die lange download langer duurt er dan ineens teveel aan ?

Geef mij een echte reden waarom er wel een 36h disconnect moet zijn ? Ik vind niet dat een gebruiker moet compenseren voor de tekortkomingen van een isp.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Jan_B schreef:Voor alle duidelijkheid: ik ben de TS niet en ik heb geen disconnects aangezien: (1) ik bij EDPnet ben en bovendien (2) mijn modem elke nacht een paar uur afstaat.

Maar indien ik in een situatie zou zijn waarin de telefoon af en toe zou wegvallen door disconnects, dan zouden we meteen naar Belgacom of Telenet gaan.

.


Als je modem elke dag een paar uur afstaat heb je inderdaad nooit last van de disconnects die om de 36u gebeuren als je bij een andere provider zou zitten.
Dus is het zinloos om daarvoor een dure provider te kiezen zoals telenet, dat is nu juist mijn punt, ook de TS kan niet echt een reden geven waarom de disconnects niet mogen voorkomen.

Mij lijkt een stabiele verbinding tegen een aanvaardbare prijs een reden om een provider te kiezen, niet het feit dat er al dan niet disconnects zijn.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

crapiecorn schreef:
duizend schreef:Nog steeds geen echte reden gevonden dus. :-D
Het zou toch moeten lukken dat de disconnect plaatsheeft tijdens je gesprek :roll:
Of je reset je modem even vooralleer je voip start hé.
En downloads en tunnel gaan na de disconnect gewoon door hoor ...
Of zijn die 10 seconden dat die lange download langer duurt er dan ineens teveel aan ?

Geef mij een echte reden waarom er wel een 36h disconnect moet zijn ? Ik vind niet dat een gebruiker moet compenseren voor de tekortkomingen van een isp.


Daar is ook geen reden voor ...
Maar om nu speciaal op zoek te gaan naar een provider die geen disconnects heeft, heb ik tot nu toe ook geen echte reden gezien.

Een te lage snelheid, een te lage limiet, onstabiele verbinding, hoge prijs vind ik veel grotere tekortkomingen van een isp.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Indien het zo belangrijk is dat een TCP connectie niet verbroken word veronderstel ik dat dit voor professionele doeleinde is. Want ik zou niet weten waarom een consument er effectief schade door loopt dat een TCP connectie verbroken word. Waarom neem je dan niet gewoon Belgacom ADSL Office via explore toegang daar zit nog een leuke SLA op, je connectie zal nooit verbroken worden of je kan een schade claim indienen, lijkt me toch wel aangewezen als het zo belangrijk is dat je 3-10 seconden niet offline mag zijn.

Als dit niet voor professioneel gebruik is zal je toch naar Telenet moeten vrees ik hoor... want zelfs scarlet verbreekt op (niet regelmatige tijdsstippen) je verbinding.

Wat betreft die 'af en toe een IP change', hier wil ik persoonlijk wel eens de reden achter weten. Want ik ken geen één reden waarom je dit zou nodig hebben zonder dat je wetten of AUP's aan je laars lapt. Rapidshare account zijn toch niet zo duur? Trouwens, dan word je TCP connectie ook verbroken he :)

Even een tip, je kan je xDSL disconnect ook mooi schedulen he (indien je een stabiele lijn hebt). Misschien moet je daar eens voor kijken.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

duizend schreef:Daar is ook geen reden voor ...
Maar om nu speciaal op zoek te gaan naar een provider die geen disconnects heeft, heb ik tot nu toe ook geen echte reden gezien.

Een te lage snelheid, een te lage limiet, onstabiele verbinding, hoge prijs vind ik veel grotere tekortkomingen van een isp.


ik ga zelfs speciaal weg bij dommel om deze reden
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

gr4vity schreef:Indien het zo belangrijk is dat een TCP connectie niet verbroken word veronderstel ik dat dit voor professionele doeleinde is. Want ik zou niet weten waarom een consument er effectief schade door loopt dat een TCP connectie verbroken word. Waarom neem je dan niet gewoon Belgacom ADSL Office via explore toegang daar zit nog een leuke SLA op, je connectie zal nooit verbroken worden of je kan een schade claim indienen, lijkt me toch wel aangewezen als het zo belangrijk is dat je 3-10 seconden niet offline mag zijn.

Als dit niet voor professioneel gebruik is zal je toch naar Telenet moeten vrees ik hoor... want zelfs scarlet verbreekt op (niet regelmatige tijdsstippen) je verbinding.

Wat betreft die 'af en toe een IP change', hier wil ik persoonlijk wel eens de reden achter weten. Want ik ken geen één reden waarom je dit zou nodig hebben zonder dat je wetten of AUP's aan je laars lapt. Rapidshare account zijn toch niet zo duur? Trouwens, dan word je TCP connectie ook verbroken he :)

Even een tip, je kan je xDSL disconnect ook mooi schedulen he (indien je een stabiele lijn hebt). Misschien moet je daar eens voor kijken.


explore, is dat geen privaat mpls netwerk ? we hebben het hier over internet
en adsl office is statisch ip dacht ik
triestig dat men dieper in de buidel zou moeten tasten om je toegang niet verbroken te zien worden,stel je voor dat electrabel dit zou doen ?
BGC is de grote schuldige in dit verhaal, die behandelt consumers als idioten
en disconnect schedulen, dit verandert niets, behalve dat ik em zelf doe ipv isp
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

j schreef:
gr4vity schreef:Indien het zo belangrijk is dat een TCP connectie niet verbroken word veronderstel ik dat dit voor professionele doeleinde is. Want ik zou niet weten waarom een consument er effectief schade door loopt dat een TCP connectie verbroken word. Waarom neem je dan niet gewoon Belgacom ADSL Office via explore toegang daar zit nog een leuke SLA op, je connectie zal nooit verbroken worden of je kan een schade claim indienen, lijkt me toch wel aangewezen als het zo belangrijk is dat je 3-10 seconden niet offline mag zijn.

Als dit niet voor professioneel gebruik is zal je toch naar Telenet moeten vrees ik hoor... want zelfs scarlet verbreekt op (niet regelmatige tijdsstippen) je verbinding.

Wat betreft die 'af en toe een IP change', hier wil ik persoonlijk wel eens de reden achter weten. Want ik ken geen één reden waarom je dit zou nodig hebben zonder dat je wetten of AUP's aan je laars lapt. Rapidshare account zijn toch niet zo duur? Trouwens, dan word je TCP connectie ook verbroken he :)

Even een tip, je kan je xDSL disconnect ook mooi schedulen he (indien je een stabiele lijn hebt). Misschien moet je daar eens voor kijken.


explore, is dat geen privaat mpls netwerk ? we hebben het hier over internet
en adsl office is statisch ip dacht ik
triestig dat men dieper in de buidel zou moeten tasten om je toegang niet verbroken te zien worden,stel je voor dat electrabel dit zou doen ?
BGC is de grote schuldige in dit verhaal, die behandelt consumers als idioten
en disconnect schedulen, dit verandert niets, behalve dat ik em zelf doe ipv isp


Je vergeet dat een ISP altijd "the big picture" moet zien, en een klant niet individueel kan behandelen. Een disconnect is NODIG omwille van het feit dat de IP adressen gereleased moeten worden. Een disconnect kan ook nodig zijn voor onderhoud, voor manuele failover naar een backup DHCP, er zijn een heleboel redenen waarom dit voor een ISP belangrijk kan zijn.

Er gaat géén enkele ISP jou garanderen dat je geen auto-disconnect krijgt op je thuis abbonnementje. En je de keuze geven gaan ze ook niet, want als ze een uitzondering maken voor 1 persoon, moet dat voor iedereen kunnen.

Aangezien het niet voor Pro doeleinden is, vermoed ik dus dat je iets wil hosten thuis. Bijvoorbeeld op een of andere dynIP host en dat je daarom geen disconnect wil omdat je dan rekening moet houden met DNS replicatie voor iedereen terug kan connecteren naar jouw dynip host. Indien ja, dan zou ik voorstellen om zelf een domeinnaam te nemen, zelf een DNS server daarvoor draaien en daarop zelf een dyndns configureren. Zodoende kan je bovenstaand probleem al eventueel vermijden of toch al een pak verminderen (TTL van record wel redelijk laag zetten).

Als het voor andere redenen is, tja ... dan zou ik toch maar eens naar een professioneel abbo gaan. Als je geen disconnect wil, maakt het toch niet uit dat je een fixed IP hebt. Of het moesten al illegale zaken zijn ?

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

Sasuke schreef:Een disconnect is NODIG omwille van het feit dat de IP adressen gereleased moeten worden.


Waarom ? :-)

Sasuke schreef:Er gaat géén enkele ISP jou garanderen dat je geen auto-disconnect krijgt op je thuis abbonnementje.


Ik kan leven met een occasionele disconnect, maar niet iedere 24 of 36 uur, dit is achterlijk

Ik heb in ieder geval 2 tips, dxAdsl en edpnet
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

j schreef:
Sasuke schreef:Een disconnect is NODIG omwille van het feit dat de IP adressen gereleased moeten worden.

Waarom ? :-)


Tja .. weet ik veel, maar ik kan veel meer redenen opgeven (lees m'n post) om het WEL te doen, dan dat jij redenen opgeeft om het NIET te doen.
j schreef:Ik heb in ieder geval 2 tips, dxAdsl en edpnet


Ik gebruik zelf EDPNET, en inderdaad, omde 24u of 36u is het niet, ik heb er meerdere per dag sinds een maand of 2 (check ook andere topics hier).

Ik kan je echter WEL verzekeren dat EDPNET géén regels daarvoor heeft. Maar bij BGC ben je tenminste zeker wanneer het gebeurt :)

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Basis DHCP... Volledig normaal.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
j
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:47

Ken schreef:Basis DHCP... Volledig normaal.


haha
Gesloten

Terug naar “Overstappen”