punkfreak,
Niet direct zeggen dat de post van iemand anders zever is, je staaft je post immers ook met bitter weinig info. Waarom is dit nog niet van toepassing volgens jou?
Ik heb ondertussen echter duidelijkheid gevonden over hetgeen FlameBoy/All your base poste, en hoe het nu duidelijk zit met het leechen van die 36h op het einde van de maand:
Ik citeer de bijzondere verkoopsvoorwaarden van Skynet Adsl Go & Plus:
Als een internetsesie begint aan het einde van kalendermaand X en eindigt in het begin van kalendermaand Y, dan zal het volume dat tijdens de sessie wordt verbruikt gerekend worden bij het reële volume van maand X. Als het maximumvolume van maand X verbruikt is, zal de rest van het verbruikte volume tijdens die sessie gerekend worden bij het reële volume van maand Y.
Als een sessie 2 maanden overlapt en als tijdens die sessie het volume van beide maanden verbruikt wordt, dan zal de klant de maand Y starten met een volledig opgebruikt maximumvolume. De snelheid van de lijn zal dan ook worden beperkt tot 64Kbps. Het reële volume kan het maximumvolume immers niet overschrijden. Het verschil tussen beide kan nooit een negatieve waarde geven.
Ik ben akkoord dat hun limieten uit de prehistorie dateren, maar dit is de regelgeving hieromtrent en FlameBoy heeft dus gelijk. Of ze het al toepassen weet ik niet. Maar het geeft hen wel degelijk het recht dit te doen, wanneer er vb. 36 geleeched wordt - en ik vermoed dat ze dit wel zullen toepassen! -
Deze volledige
contractvoorwaarden.
(onderaan de page)