Zijn er problemen met ADSL go van belgacom?
Een klant van mij krijgt een rood ledje op de linksys modem = probleem met inloggen.
Als ik naar de storingen bel krijg ik te horen dat er een probleem is op 15 oktober dat om 12h zal opgelost zijn,
iemand meer info?
algemeen skynet probleem?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
wat wil je in feite meer weten.speciall schreef:Zijn er problemen met ADSL go van belgacom?
Een klant van mij krijgt een rood ledje op de linksys modem = probleem met inloggen.
Als ik naar de storingen bel krijg ik te horen dat er een probleem is op 15 oktober dat om 12h zal opgelost zijn,
iemand meer info?
storingen heeft gezegd dat er een probleem is.
hetwelke speelt voor de klant geen enkele rol.
er is gewoonweg een probleem dat omstreeks 12h zal opgelost zijn en dat heeft storingen je netjes vertelt.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Sommige mensen weten gewoon graag welk defect het juist is. Als mijn auto niet meer rijd, moeten ze in de garage ook niet gewoonweg zeggen "er is een probleem, en tegen 12u is dat opgelost" (ook al is het garantie).
En eerlijk gezegd, als ISP medewerker kon je dit toch wel iets vriendelijker aan de man brengen ook hé.
Grtz,
Sasuke
En eerlijk gezegd, als ISP medewerker kon je dit toch wel iets vriendelijker aan de man brengen ook hé.
Grtz,
Sasuke
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Van dergelijke houding krijg ik het dus hé.hollebollegijs schreef:wat wil je in feite meer weten.speciall schreef:Zijn er problemen met ADSL go van belgacom?
Een klant van mij krijgt een rood ledje op de linksys modem = probleem met inloggen.
Als ik naar de storingen bel krijg ik te horen dat er een probleem is op 15 oktober dat om 12h zal opgelost zijn,
iemand meer info?
storingen heeft gezegd dat er een probleem is.
hetwelke speelt voor de klant geen enkele rol.
er is gewoonweg een probleem dat omstreeks 12h zal opgelost zijn en dat heeft storingen je netjes vertelt.
Voor mij, iemand die zo reageert, zegt in feite : "Je hoeft niet te weten welke stommiteit wij weer uitgehaald hebben om jouw verbinding te massacreren" ofwel "Ik verrek om toe te geven dat ik zelf niet begrijp wat er aan de hand is, maar baasje heeft gezegd dat het om 12 uur opgelost is".
Laat ik het zo stellen, jij koopt een product maar er is een defect aan, ga jij akkoord als de verkoper jou afscheept met "Er is een probleem maar vrijdag is het in orde"?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
auto's en een telefonie kan je niet met elkaar vergelijken. bij een auto wil ik het ook weten, omdat het om mijn auto gaat. alleen mijn auto. dat is iets persoonlijks.Sasuke schreef:Sommige mensen weten gewoon graag welk defect het juist is. Als mijn auto niet meer rijd, moeten ze in de garage ook niet gewoonweg zeggen "er is een probleem, en tegen 12u is dat opgelost" (ook al is het garantie).
En eerlijk gezegd, als ISP medewerker kon je dit toch wel iets vriendelijker aan de man brengen ook hé.
Grtz,
Sasuke
hier belangt het meerdere personen die problemen hebben, dus men gaat niet elke persoon individueel uitleggen wat er aan de hand is. Mocht hij nu enkel een probleem hebben, is het anders maar dat is dus niet het geval.
en ik ben heel vriendelijk geweest in mijn commentaar. ik weet niet waar ik uit de bocht ben gegaan. dat moet je me eens vertellen. ofnee, laat maar hoor.
blijkbaar zijn hier personen die snel op hun tenen getrapt zijn.
dit was dan ook mijn allerlaatste post. dus meneer de moderator, je mag mijn hier schrappen, defenitief.
salu en de kost.
natalie (wablief?, ja, dit is mijn echte naam).
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mod Edit: Gelieve geen extra aanstoot te geven, dat is voor niets nodig. En Hollebollegijs heeft zijn/haar nut meer dan eens bewezen op dit forum. Maar als hij/zij een keuze maakt dan is dat maar zo.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Tja, als je nu daarvoor Userbase al verlaat dan weet ik niet wat ik nog wel mag zeggen als moderator dan. Een PM wil je niet meer hebben ...
Langs de andere kant, als je geen info wou geven, waarom antwoord je dan nog op de post ? En dat auto's geen DSL verbinding is weet ik ook wel.
Trouwens, de threadstarter geeft hier toch geen commentaar op de BGC storingsdienst ? Hij komt gewoon vragen of er hier meer info is, meer niet. Dat de storingen dat niet individueel aan elke persoon gaat uitleggen lijkt me meer dan normaal, dat men daarna hier meer info komt vragen lijkt me ook normaal.
Spijtig genoeg heb ik de laatste tijd wel gemerkt dat de klaagzang op UB echt zo erg aan het worden is dat je als ISP medewerker het niet makkellijk meer hebt. Mensen verwachten blijkbaar dat Userbase een officieel communicatiemiddel is naar een bepaalde ISP toe omdat er hier toevallig ISP medewerkers zijn, DAT IS DUS NIET HET GEVAL !!!
Tot slot, het is met spijt in m'n hart dat ik je zie vertrekken Natalie, en of je nu man of vrouw bent maakt voor mij helemaal niets uit.
Grtz,
Sasuke
Langs de andere kant, als je geen info wou geven, waarom antwoord je dan nog op de post ? En dat auto's geen DSL verbinding is weet ik ook wel.
Trouwens, de threadstarter geeft hier toch geen commentaar op de BGC storingsdienst ? Hij komt gewoon vragen of er hier meer info is, meer niet. Dat de storingen dat niet individueel aan elke persoon gaat uitleggen lijkt me meer dan normaal, dat men daarna hier meer info komt vragen lijkt me ook normaal.
Spijtig genoeg heb ik de laatste tijd wel gemerkt dat de klaagzang op UB echt zo erg aan het worden is dat je als ISP medewerker het niet makkellijk meer hebt. Mensen verwachten blijkbaar dat Userbase een officieel communicatiemiddel is naar een bepaalde ISP toe omdat er hier toevallig ISP medewerkers zijn, DAT IS DUS NIET HET GEVAL !!!
Tot slot, het is met spijt in m'n hart dat ik je zie vertrekken Natalie, en of je nu man of vrouw bent maakt voor mij helemaal niets uit.
Grtz,
Sasuke
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Dat kan die persoon die belt niet weten dat het een probleem is dat verschillende personen aanbelangt (blijkt ook uit zijn vraag hier), voor hem is het zijn persoonlijke connectie die niet werkt.hollebollegijs schreef:
hier belangt het meerdere personen die problemen hebben, dus men gaat niet elke persoon individueel uitleggen wat er aan de hand is. Mocht hij nu enkel een probleem hebben, is het anders maar dat is dus niet het geval.
Ik vindt het nochtans een terecht opmerking die gemaakt werd over het niet verstrekken van info/klantvriendelijkheid.en ik ben heel vriendelijk geweest in mijn commentaar. ik weet niet waar ik uit de bocht ben gegaan. dat moet je me eens vertellen. ofnee, laat maar hoor.
blijkbaar zijn hier personen die snel op hun tenen getrapt zijn.
dit was dan ook mijn allerlaatste post. dus meneer de moderator, je mag mijn hier schrappen, defenitief.
salu en de kost.
natalie (wablief?, ja, dit is mijn echte naam).
Dat van dat snel op die tenen getrapt zijn, tja wie het schoentje past, trekke het aan.
-
- Plus Member
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
In welke regio zit die klant van jouw? zone 016?speciall schreef:Zijn er problemen met ADSL go van belgacom?
Een klant van mij krijgt een rood ledje op de linksys modem = probleem met inloggen.
Als ik naar de storingen bel krijg ik te horen dat er een probleem is op 15 oktober dat om 12h zal opgelost zijn,
iemand meer info?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Geen probleem, maar ik blijf bij mijn standpunt.Maglor schreef:Mod Edit: Gelieve geen extra aanstoot te geven, dat is voor niets nodig. En Hollebollegijs heeft zijn/haar nut meer dan eens bewezen op dit forum. Maar als hij/zij een keuze maakt dan is dat maar zo.
Eerst en vooral: ik ben de laatste om te zeggen dat hbg hier zijn nut niet heeft bewezen. Met algemene of inside info en persoonlijk hulp aan mensen met problemen heeft hij (geloof er niks van dat het een 'zij' is, maar dat geheel terzijde) heel wat credit opgebouwd.
Maar ik heb met hbg al eens een kleine discussie gehad over het feit dat zijn manier van communiceren voor sommigen als arrogant en soms boertig overkomt. Hij beweert natuurlijk dat hij de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelf is en dat de anderen allemaal stuk voor stuk te lange tenen hebben. Als hij zo weinig empathie aan de dag kan brengen zegt dat veel over zijn persoonlijkheid.
Als hij voor een kleine opmerking als die van Sasuke al over de rooie gaat dan is het inderdaad beter dat hij niets meer zegt. Zijn we in één klap van de hele polemiek verlost.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
- Berichten: 262
- Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
jep centrum Leuven, 016 dus,RaPMaN schreef:In welke regio zit die klant van jouw? zone 016?speciall schreef:Zijn er problemen met ADSL go van belgacom?
Een klant van mij krijgt een rood ledje op de linksys modem = probleem met inloggen.
Als ik naar de storingen bel krijg ik te horen dat er een probleem is op 15 oktober dat om 12h zal opgelost zijn,
iemand meer info?
Ik betreur het dat er hier enkele gasten zijn die compleet offtopic reageren,
Ik vind het gewoon klantvriendelijk dat men even kort uitlegt wat het probleem is.
Indien er zich later gelijkaardige problemen voordoen kan je dit nog aanhalen om een snellere oplossing te bekomen.
Ik dacht eerst dat er een groter probleem was maar misschien test belgacom nu echt lijnen na het invoeren van het telefoon nummer. ik vond het gewoon een vreemde melding dat het tegen 12h opgelost ging zijn zonder meer uitleg.
-
- Premium Member
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
- Locatie: wervik
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt iets verkeerd lees in HBG zijn (of haar) reactie. Heb het eens in een andere post gezet: het is maar hoe je ingesteldheid is op het moment dat je zo'n post leest. Op een slechte dag kan een post helemaal anders overkomen als op een goede dag.
En meer info. Tja, zie nie echt in waarom da nodig is. Belangrijkste is toch dat je weet hoe lang de panne gaat duren. Zie nie echt de meerwaarde in weten wát er nu juist mis is.
De vergelijking met een auto gaat niet echt op aangezien het je eigen persoonlijk bezit is en dat een mens wel wil weten of ie niet int zak gezet is. De herstelling van belgacom kost niets (op een paar uur internet die je verliest).
Misschien heeft er gewoon iemand de stekker uitgetrokken omdat ie de koffiemachine wou gebruiken. Gaan ze de machine wel eens moeten ontkalken als het tot 12u duurt eer ze de andere stekker weer kunnen inpluggen
Maar allé, was niets mis met de vraag en met de reactie van HBG nog minder.
Maar aangezien het al een stuk na 12hr is, is het probleem al opgelost?
En meer info. Tja, zie nie echt in waarom da nodig is. Belangrijkste is toch dat je weet hoe lang de panne gaat duren. Zie nie echt de meerwaarde in weten wát er nu juist mis is.
De vergelijking met een auto gaat niet echt op aangezien het je eigen persoonlijk bezit is en dat een mens wel wil weten of ie niet int zak gezet is. De herstelling van belgacom kost niets (op een paar uur internet die je verliest).
Misschien heeft er gewoon iemand de stekker uitgetrokken omdat ie de koffiemachine wou gebruiken. Gaan ze de machine wel eens moeten ontkalken als het tot 12u duurt eer ze de andere stekker weer kunnen inpluggen
Maar allé, was niets mis met de vraag en met de reactie van HBG nog minder.
Maar aangezien het al een stuk na 12hr is, is het probleem al opgelost?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Jep, denk ik ook. Dat baseert zich op basis van telefoonnummer. Als hij dat bandje krijgt is die regio/kvd gemarkeerd met meerdere storingen.
Spijtig dat hollebollegijs weggaat, maar ik kan het haar niet kwalijk nemen na alles wat ze hier al heeft moeten slikken. Ow, en Maglor: hollebollegijs heeft héél veel nut beweze hier. Ga in een hoekje zitten zagen dus.
Spijtig dat hollebollegijs weggaat, maar ik kan het haar niet kwalijk nemen na alles wat ze hier al heeft moeten slikken. Ow, en Maglor: hollebollegijs heeft héél veel nut beweze hier. Ga in een hoekje zitten zagen dus.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Leer lezen. Tweede zin. Voor de rest maak ik geen woorden meer vuil aan jou.Goendi schreef: Ow, en Maglor: hollebollegijs heeft héél veel nut beweze hier. Ga in een hoekje zitten zagen dus.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.