Onlangs (17 juli 2008) schakelde ik over naar tele2allin.
Alles verliep vlot tot op 30 sep 2008.
Plots werkte mijn telefoon niet meer. Ik kan zelf telefoneren maar niemand kan mij bereiken. Toen ik tele2 daarvan op de hoogte bracht meldden ze mij dat ik een formulier van nummeroverdracht had moeten invullen en opsturen. Dit formulier had ik echter niet gevonden in de box.
Toen ik vroeg om mij dit formulier te bezorgen gingen ze mij dit bezorgen en ondertussen wacht ik nog steeds....... (dus reeds 14 dagen). Ondertussen kan niemand mij telefonisch bereiken. Ik heb reeds een aangetekende brief gestuurd maar tot nog toe zonder resultaat.
Wat kan ik nog meer doen????
Kan iemand mij soms een voorbeeld van een dergelijk formulier bezorgen?
Probleem met tele2
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Been there, done that. Bij mij zat het ook niet in de box. Aangezien er gevraagd wordt dit terug te sturen, had ik dit direct telefonisch besteld. Nooit zonder telefoon gezeten.francyd1 schreef:Onlangs (17 juli 2008) schakelde ik over naar tele2allin.
Alles verliep vlot tot op 30 sep 2008.
Plots werkte mijn telefoon niet meer. Ik kan zelf telefoneren maar niemand kan mij bereiken. Toen ik tele2 daarvan op de hoogte bracht meldden ze mij dat ik een formulier van nummeroverdracht had moeten invullen en opsturen. Dit formulier had ik echter niet gevonden in de box.
Toen ik vroeg om mij dit formulier te bezorgen gingen ze mij dit bezorgen en ondertussen wacht ik nog steeds....... (dus reeds 14 dagen). Ondertussen kan niemand mij telefonisch bereiken. Ik heb reeds een aangetekende brief gestuurd maar tot nog toe zonder resultaat.
Wat kan ik nog meer doen????
Kan iemand mij soms een voorbeeld van een dergelijk formulier bezorgen?
14 dagen is wel heel lang. Best ff terugbellen om te horen waar het zit. Doormailen deden ze bij mij niet. Dom, want dit zou het probleem dadelijk oplossen.
Tot mijn grote verbazing (en opluchting) stel ik vast dat het formulier waarop ik wachtte deze
morgen in mijn brievenbus zat.
De ene was verstuurd op 02 oktober en de andere op 07 oktober.
Verzendtijd dus respectievelijk 7 en 12 dagen.
Hiermee is mijn probleem echter nog niet opgelost.
Ik heb één van de formulieren ingevuld en onmiddellijk verstuurd.
Met ongeduld wacht ik op het activeren van mijn telefoon.
morgen in mijn brievenbus zat.
De ene was verstuurd op 02 oktober en de andere op 07 oktober.
Verzendtijd dus respectievelijk 7 en 12 dagen.
Hiermee is mijn probleem echter nog niet opgelost.
Ik heb één van de formulieren ingevuld en onmiddellijk verstuurd.
Met ongeduld wacht ik op het activeren van mijn telefoon.