Ik heb een tijdje geleden een "profile energy meter" gekocht (goedkoop spul), maar kan nergens vinden hoe ik deze kan resetten. Hij blijft dus steeds voort tellen wat betreft kWh en cost.
Iemand per ongelijk nog zo'n ding in gebruik ? (in de handleiding kan ik er trouwens niets van vinden)
Profile Energy meter
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb over een paar maanden terug ook één aangeschaft om van verschillende apparaten het stroomverbruik in de gaten te kunnen houden en een gedacht te krijgen wat het op jaarbasis kost.
Het apparaat heet cost control en kwam van de selfmade.
Als ik het knopje van cost een aantal seconden ingedrukt houd dan reset hij de kost. Misschien dat het bij u ook zo het geval is?
Het apparaat heet cost control en kwam van de selfmade.
Als ik het knopje van cost een aantal seconden ingedrukt houd dan reset hij de kost. Misschien dat het bij u ook zo het geval is?

-
- Deel van't meubilair
Zoiets had ik ook verwacht, maar blijkt niet te lukken. Heb trouwens enkel de knopper Mode, + en - (en het enige dat ik daarmee kan instellen is uur en tarief dag, uur en tarief nacht).nonkie schreef:Als ik het knopje van cost een aantal seconden ingedrukt houd dan reset hij de kost. Misschien dat het bij u ook zo het geval is?
Heb al gezocht achter de firma "Profile" maar kan het niet meteen vinden.
-
- Deel van't meubilair
In die van mij zitten twee printjes in, en de batterij zit blijkbaar op de andere print dat het geheugen, het draadje los maken tussen beide zorgt dus voor een reset.Sven.VdS schreef:Open vijzen en batterijtje eruit halen?