Bij verhuis wat te doen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
freazy
Member
Member

Hey,ik verhuis volgende week naar mijn nieuw huis hier beetje verder in de straat maar wat moet ik juist doen.
volgens sommige moet je gewoon hetzelfde telefoonnummer laten overdragen naar het nieuwe adres door belgacom en dan is het in orde.
contacteert belgacom dommel dan misschien.
ik ben het gaan vragen in belgacom winkel en daar zei die meneer dat je het aan dommel zelf moet vragen omdat het een andere provider is dan skynet.Ik probeer al de hele tyd dommel te bellen maar er neemt niemand op WTF
Wat moet ik doen,bedankt in ieder geval om mij te helpen
Kan er mij liefst iemand helpen die er ervaring mee heeft met verhuizen enzow.
Thx ;)
droopy
Pro Member
Pro Member

inderdaad gewoon telefoonnummer verhuizen en erbij vragen om ook het adsl signaal mee te verhuizen. Dan krijg je van Dommel een faktuur voor de verhuis.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Best bellen naar 0800/22800 en trachten door het menu te worstelen om iemand aan de lijn te krijgen. Vragen om je lijn INCLUSIEF ADSL signaal te verhuizen naar je nieuwe locatie. De operator gaat je hetzelfde antwoord geven als de BGC winkel, maar zeg dat je dat weet maar dat je dat ZEKER op je schriftelijke bevestiging wil staan dat jij dat gevraagd hebt én dat ze het mee in de extra opmerkingen moet zetten in haar/zijn systeem. Dan komt alles wel in orde (bij mij BGC+EDPNET verhuis naar andere provincie op 4 dagen tijd).

Grtz,
Sasuke

Ps: Vraag aan de lijn naar de promotie "gratis verhuizen", anders krijg je een faktuur van 135€ !!
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
freazy
Member
Member

Wij hebben gebeld naar dat nummer maar we hadden dus al gevraagd de telefoonlijn te verhuizen en die mevr. zei dat het adsl signaal automatisch mee verhuisd en dat het gratis is.Pff,in belgacom zeggen ze het anders en nu zeggen ze het zo.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

freazy,

Het is effectief zo dat niet alle operators/winkels steeds op de hoogte zijn van alle modaliteiten en informatie. Zo kan je tegenwoordig reeds Belgacom TV krijgen zonder dat je Belgacom ADSL moet hebben, maar in een BGC winkel weten ze dat nog niet (of doen ze alsof).

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”