SCARLET ADSL20 (Dringende vraag)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Cornholio
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2006, 12:33

Beste Userbasers,

Ik zit met wat vragen i.v.m. het aanbod ADSL20. Momenteel betalen we een 35€ voor ons internetabonnement bij scarlet. Ik ben woonachtig te Lier. Adsl2+ zou ik denk rond december ofzo uitgerold worden in Lier. Wij komen ook nog van een oud tiscali abonnement. Dit heet nu ADSL Unlimited. Nu vroeg ik mij af of er een manier was om zonder extra kosten over te stappen op adsl20, dit zou namelijk 10€ per maand goedkoper uitkomen voor hetzelfde abo. Momenteel zitten we toch ook nog op 'gewoon' adsl, dus eigenlijk veranderd er op dat vlak weinig. De enige optie die ik eigenlijk meteen zie staan in het admin paneel onder tabblad 'Mijn abonnement' is een upgrade naar One20. Het moet toch ook mogelijk zijn om als trouwe klant van deze promo te kunnen genieten? OF geldt dit echt enkel voor nieuwe abonnees???

Graag iemand die hierover een sluitend antwoord kan bieden, of die mss de overstap zelf al heeft gemaakt...

Alvast bedankt!
Bijlagen
screenie.JPG
(14.86 KiB) 103 keer gedownload
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

De promo is niet geldig voor bestaande klanten :wink:

Tot voor kort stond er ook een optie voor een upgrade naar adsl20 onder 'mijn abonnement'.
Ze zullen te veel klachten gehad hebben, want eenmaal in de registratie was het niet meer beschikbaar.
Terwijl als nieuwe klant dan weer wel. Vele malen voor gebeld, maar zonder resultaat.

Ze gingen me verwittigen als adsl20 beschikbaar was hier in Sint-Niklaas. Eind dit najaar was hun voorspelling.
Terwijl er hier al nieuwe klanten op adsl20 zitten :?
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Da's wel grappig want bij Scarlet ben je blijkbaar ALTIJD "nieuwe klant"

Toen ik doorvroeg wat de aanpassing naar ADSL20 inhield meldde mij men dat ik wel weer een contract voor 1 jaar aanging, vreemd, toch?
Bij mij wil dat zeggen dat ik "nieuwe klant" ben...
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

dat mag zelfs nu niet meer worden gezegd om nieuw contract aan te gaan!
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Even ter info:

Ik wou checken of adsl20 in mjin regio werkt ( niet dus, kzou 6mbit krijgen, zit nog altijd op 3,3 ).
Ik vul hun bestelformulier in ( was ingelogd onder mijn huidige adsl unlimited account ), vul mjin telefoonnr in en de rest maar breek het af voor ik bestel ( toch geen 20 mbit ).

Dag erna krijg ik telefoon waarom ik toch niet besteld heb. Ik zou wel die promo van €25 eerste jaar krijgen.
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Zelfde probleem als mij dus :? (En vele anderen)
Heb er verschillende keren voor gebeld, maar zonder resultaat.

Hopelijk komt er snel verandering in.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”