PhtootrackR sofware fout

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

Hallo

Ik heb een Gisteq phototrackR gekocht maar het lukt niet om alles te activeren ik heb de cd-rom software geïnstalleerd. als ik nu naar deze software ga vraagt hij de registratie code die geef ik in maar dan loopt het programma vast. Ik ga er vanuit dat het wel weer ligt aan vista... dus ging ik op gisteq.com op zoek naar updates die heb ik hier gevonden :

http://www.gisteq.com/program-update.html

ik heb: 06/25/07 XP/Vista Driver (Right Click and Choose Save Linik as...) gedownload en uitgepakt en als ik vervolgens op install.exe klik krijg ik volgende melding: the current language is not supported by the device driver installation wizard. contact the vendor that provided you this pakage.

en verder gebeurd er niks... heeft iemand een idee hoe ik het moet aanpakken om toch alles aan de praat te krijgen? bedankt

mvg,

Jürgen
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

memyselfandi schreef:contact the vendor that provided you this pakage.


Waarschijnlijk lust de installer geen NL systeem (wat ik wel raar vind).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

Hey

Ondertussen heeft het probleem zich zelf opgelost ik heb gewoon het vinkje : automatische updates en registraties uitgeschakeld en nu is het in orde gek he...

Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe het nu verder moet ik moet een api sleutel aanmaken via google dit lukte me na het aanmaken van een account maar ik heb geen website waar de foto's en routes op beschikbaar zijn. ik wil de kaart en foto's gewoon op mijn pc thuis bekijken niet op het net kan dat zo toegepast worden met een api sleutel want ik vind dit nergens!

thx
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

kan iemand me verder helpen aub
ik heb de oplossing nog steeds niet gevonden ik moet een api sleutel aanmaken (ik heb reeds een google regsitratie gedaan)

op:
http://code.google.com/apis/maps/signup.html

moet ik een my website URL ingeven en dan krijg ik een api code die ik via het programma van gisteq moet ingeven aan de gps tracker MAAR ik heb helemaal geen website of URL waar ik de code kan aanmaken...

wat moet ik nu doen? een url aanmaken? of is dit niet nodig? ik wil gewoon mijn route in google maps bekijken ... niet op een andere site of 'mijn' site

kunnen jullie aub helpen bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”