Vragen ivm kontakteren & modem
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:36
Ik heb een netconnect abbo genomen bij Dommel en kreeg een bevestigingsmail waarin staat "U kan nu uw oude account bij een andere provider opzeggen indien u deze verbinding liet verhuizen van een andere provider naar ons."
Ik dacht dat Dommel automatisch je vorige provider kontakteert om je account op te zeggen, dus om zeker te zijn belde (070 & 011) ik naar Dommel. Ik krijg echter telkens een bezettoon te horen gedurende zo'n 10 sec en dan valt het belsignaal weg ... is dit normaal ? Moet je de bezettoon normaal niet blijven horen of een achtergrondmuziekje horen ?
Morgen is de activatie gepland, moet ik dan ook reeds mijn logingegevens van mijn modem aanpassen daarvoor of kan ik daar nog mee wachten ?
Aangezien ik nog bij Belgacom zit zou ik natuurlijk het liefst mijn inloggegevens pas veranderen ná de activatie van mijn netconnect abbo.
Ten slot: het enige dat ik dien te veranderen in de modeminstellingen is de loginnaam en paswoord ? In de email die ik kreeg is er ook sprake van een nameserver 1 & 2, maar ik vind daar geen modeminstellingen voor.
Ik dacht dat Dommel automatisch je vorige provider kontakteert om je account op te zeggen, dus om zeker te zijn belde (070 & 011) ik naar Dommel. Ik krijg echter telkens een bezettoon te horen gedurende zo'n 10 sec en dan valt het belsignaal weg ... is dit normaal ? Moet je de bezettoon normaal niet blijven horen of een achtergrondmuziekje horen ?
Morgen is de activatie gepland, moet ik dan ook reeds mijn logingegevens van mijn modem aanpassen daarvoor of kan ik daar nog mee wachten ?
Aangezien ik nog bij Belgacom zit zou ik natuurlijk het liefst mijn inloggegevens pas veranderen ná de activatie van mijn netconnect abbo.
Ten slot: het enige dat ik dien te veranderen in de modeminstellingen is de loginnaam en paswoord ? In de email die ik kreeg is er ook sprake van een nameserver 1 & 2, maar ik vind daar geen modeminstellingen voor.