Iemand ervaring met adsl van Base.
Al heb ik een vermoeden dat adsl van Base en adsl van Tele2 allebei van het Nederlandse KPN zijn. De limieten zijn bij Base Adsl blijkbaar ook verdwenen. En de prijs is toch wel zeer zacht. 24,90 euro zonder vaste lijn voor het eerste jaar.
Ik zit momenteel bij Dommel. Netconnect. Buiten wat disconects nooit problemen mee gehad. Maar bijna 35 euro + een discoveryline bij belgacom van bijna 10 euro, maakt toch 45 euro en dan moet ik nog mijn belkosten bijrekenen.
Ik zit 3,3 km van de centale. Veel hogere snelheden zal ik bij andere providers niet halen dan 4mbs. Met adsl2 in het beste geval 6.
Heb vandaag alvast een 3starsnetnummer genomen.
Loopt trouwens als een lier. Veeeeeel beter dan de betamaxklonen.
Wat zou me eventueel nog kunnen tegenhouden om de overstap te wagen?
Base adsl
*BUMP*
En op ingegaan Blidi? Of andere mensen die BASE ADSL freedom hebben?
Klinkt alleszins aanlokkelijk 24,90 euro zonder copperwire of telefoonlijn en dat voor unlimited down- en upload.
Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Klinkt alleszins aanlokkelijk 24,90 euro zonder copperwire of telefoonlijn en dat voor unlimited down- en upload.
Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Achzo, enfin ik ben altijd content geweest met mijn 400 KB want 't is nu niet dat ik vaak tegen die snelheid download.Zambo schreef:Vanaf dan bieden ze 12 en 9MbitsMarauder schreef: Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan
Jij wacht tot ze de 12Mb aanbieden?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hij zit bij Telenet.Marauder schreef:
Achzo, enfin ik ben altijd content geweest met mijn 400 KB want 't is nu niet dat ik vaak tegen die snelheid download.
Jij wacht tot ze de 12Mb aanbieden?
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Op 1 november is er wel weer een andere promo. Die einddata zijn er ondermeer om uw keuze onder druk te zettenMarauder schreef: Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ah, en vanwaar de info dat de snelheden omhoog zullen gaan??Zambo schreef:Vanaf dan bieden ze 12 en 9MbitsMarauder schreef: Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hij zei het om te lachenRke schreef: Ah, en vanwaar de info dat de snelheden omhoog zullen gaan??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ben nog aan het twijfelen tussen base en dxadsl.Marauder schreef:*BUMP*
Inschrijving vanaf 1 november is wel 34,90 dus ik moet snel zijn dan
-
- Pro Member
iemand die ik ken woont in de rooigemlaan in gent
haalt 1.9 ipv de beloofde 4
En die zit bij Base ADSL?proxiboyke schreef:iemand die ik ken woont in de rooigemlaan in gent
Had trouwens een vragenlijst naar hen gestuurd en ook naar dxADSL. Heb nog geen antwoord gekregen wat geen goed voorteken is
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
- Pro Member
ja bij base
-
- Starter
weet iemand of er nieuws groepen bij zitten zag dat niet op de website staan.