Telefoonfactuur

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

Bel ondertussen een 3 tal maanden met Dommel, heb al iedere keer een Homeconnect factuur gekregen en betaald, maar van mijn gevoerde gsm gesprekken is niets terug te vinden.
Wanneer gaan ze mij die aanrekenen?
Is er eigenlijk al iemand die een aparte factuur voor telefonie gekregen heeft, ik weet vaste lijnen zijn gratis, ik heb het over andere gesprekken.


Een tevreden Dommelaar die alleen nog wacht op zijn domeinnaam
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Telespetter schreef:Bel ondertussen een 3 tal maanden met Dommel, heb al iedere keer een Homeconnect factuur gekregen en betaald, maar van mijn gevoerde gsm gesprekken is niets terug te vinden.
Wanneer gaan ze mij die aanrekenen?
Is er eigenlijk al iemand die een aparte factuur voor telefonie gekregen heeft, ik weet vaste lijnen zijn gratis, ik heb het over andere gesprekken.


Een tevreden Dommelaar die alleen nog wacht op zijn domeinnaam



heb je al eens rondgekeken binnen dit forum, volgens mij zijn er nog andere topics rond deze, bijvoorbeeld:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20476
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

bereid je maar voor grote shit-storm als ze binnen paar maanden alles op 1 factuur zetten.
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

fryelectro schreef:heb je al eens rondgekeken binnen dit forum, volgens mij zijn er nog andere topics rond deze, bijvoorbeeld:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20476



Word daar ook niet veel wijzer mee, mijn vraag was dan ook of er al iemand een factuur ontvangen heeft voor telefonie. Gsm gesprekken en dergelijke.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

neen.

dit systeem is nog niet op orde en gaat dus nog niet...

vraag me af hoe het dan zit met 'foutief' aangerekende telefoontjes..

maja..
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

liger schreef:bereid je maar voor grote shit-storm als ze binnen paar maanden alles op 1 factuur zetten.


idd en geef toe, onprofessioneler kan ook niet he. Als je zelfs als provider je gebruik niet kan factureren...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

fryelectro schreef:
liger schreef:bereid je maar voor grote shit-storm als ze binnen paar maanden alles op 1 factuur zetten.


idd en geef toe, onprofessioneler kan ook niet he. Als je zelfs als provider je gebruik niet kan factureren...

kan zijn dat ze het ook momenteel niet kunnen bijhouden, en dan gaan zeggen dat het cadeau is :P
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

liger schreef:
fryelectro schreef:
liger schreef:bereid je maar voor grote shit-storm als ze binnen paar maanden alles op 1 factuur zetten.


idd en geef toe, onprofessioneler kan ook niet he. Als je zelfs als provider je gebruik niet kan factureren...

kan zijn dat ze het ook momenteel niet kunnen bijhouden, en dan gaan zeggen dat het cadeau is :P


Ze houden het wel zeker bij,
maar er is nog geen systeem om het op factuur te krijgen tot bij de klant.
Dat gaat inderdaad nog héél véél zever geven als eerste factuur van voorbije 6-7-8 maanden aankomt ...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Het mag... Alleen mag het geen één jaar verjaard zijn ;-)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Cocoony
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 aug 2008, 08:44
Locatie: Lier

woete schreef:Dat gaat inderdaad nog héél véél zever geven als eerste factuur van voorbije 6-7-8 maanden aankomt ...

Hopelijk met mogelijkheid om te betalen met gespreide betalingen :wink:
HomeConnectUser: terug tevreden
VOIP: stabiliteit soms twijfelachtig
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

In feite is het toch wel een beetje schandalig. Een product op de markt gooien dat slechts 20% af is..
To download or not to download, that's the question.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

woete schreef:maar er is nog geen systeem om het op factuur te krijgen tot bij de klant.
Dat gaat inderdaad nog héél véél zever geven als eerste factuur van voorbije 6-7-8 maanden aankomt ...


Een mens zou zich beginnen afvragen of er eigenlijk wel iets werkt bij Dommel? Hun problemen lijken toch wel echt reusachtig. Ik heb meer en meer het gevoel dat dit nooit meer goed komt.

Dt wil dus zeggen dat iedereen die naar GSM belt bij dommel dit maandelijks best een beetje bijhoudt en dit voorlopig telkens apart zet op de spaarrekening om dan de eindfactuur te kunnen betalen.

Kan de wetgever hier niet ingrijpen? Bescherming van de klant? Test-Aankoop? Federale Overheid consuementenzaken of handel?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ook wel het grote sigaar factuur genaamd.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

wie gaat nog weten als er een faktuur komt na 6 maanden en er staat op 30min gebeld naar gsmnr x of het waar is of niet... Dan zal het leuk worden hoe ga je dit bewijzen en als het foutief is wordt het nog veel leuker want dommel maakt geen correctie fakturen dus ze gaan er van uit dat ze geen fouten maken... als ze het toch doen hebben ze geen manier om het te corrigeren.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

het is inderdaad een vreemde manier van werken :| maar zijn ze eigenlijk niet verplicht om binnen een bepaalde termijn die gsm gesprekken te facturen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”