Exchange server installeren

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
MailFReAk

Dag iedereen ,

heeft er iemand ervaring met het installeren van exchange? wat moet ik allemaal instellen voor dat ik aan de installatie begin ?

ik heb exchange al geinstalleerd maar het afsluiten van de pc duurd 5 min , niet normaal dus ! , :lol:

i need some hulp..................... :idea:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb geen ervaring met exchange-servers (toch niet de server-kant), maar in het algemeen worden die dingen ook niet uit gezet eh ;-)
Lukse
Premium Member
Premium Member

Kheb da om te testen hier ook eens geinstalleerd gehad.
Duurde hier ook een paar minuten om af te sluiten.
Ik heb het er snel terug afgegooid :roll:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

OPlossing schreef:Jeff Warren" <[email protected]> wrote in message
news:OPkr#5G2CHA.1752@TK2MSFTNGP10...
> I suppose this is a common problem. It has slowed the shutdown process for
> both Windows 2000 SP3 and Windows Server 2003 post RC2 builds. Is there a
> quick fix for this, or just a problem with Exchange 2003 beta 2?
>
> Thanks,
> Jeff
>
>

I found the culprit to be:-

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\WaitToKillServiceTimeout

this was set to 600000

Changed it to 20000 and all seems well.
[mod]dit was in een nieuwe topic gezet, bij deze hier bij geplaatst.[/mod]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

KZou zeggen, gewoon effe den update draaien....

Er is idd een probleem geweest voor de Win2000 en consoorten dat e shutdown ofwel mislukte, ofwel bleef duren.. maar daar is al lang geleden nen fix voor verschenen....
I love it when a plan comes together!
C-Phest
Premium Member
Premium Member