Hoe kan ik mij abonneren op een forum?
Ik zie die optie niet direct staan.
Abonneren op forums?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Over hopelijk een weekje (phpBB3) zal die optie er wél zijn. Momenteel kan je het enkel op topics.
Als je dan in een forum bent kan je rechtsbovenaan op het klokje klikken om je te abonneren (you'll see it when it's there).
Als je dan in een forum bent kan je rechtsbovenaan op het klokje klikken om je te abonneren (you'll see it when it's there).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Klik gewoon onderaan op "abonneer op dit onderwerp".FredWP schreef:Hoe kan ik mij abonneren op een forum?
zie foto
- Bijlagen
-
- abonneren.png
- (45.24 KiB) 31 keer gedownload
-
- Erelid
- Contacteer:
Meon heeft je het antwoord gegeven, de mogelijkheid om op dit forum te abonneren zal binnekort beschikbaar zijn.FredWP schreef:Ik wil graag op een forum abonneren, niet op een onderwerp .
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Erelid
- Contacteer:
Men is bezig met de nieuwe site en Gent en Brugge zijn ook niet op èèn dag gebouwd hè.FredWP schreef:Ter herinnering, ik kijk er nog steeds naar uit .
"Geduld is een mooie gave"
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
De basis is eigenlijk 'publicatiewaardig' wat mij betreft, maar er zijn nog zo'n aantal kleine dingen die we nu hebben, die dan niet meer zullen werken, en nog aan gewerkt moet worden. 't Zijn van die dingen waar je pas aan denkt op die laatste momenten .
Gebrek aan goed projectmanagement eh
Gebrek aan goed projectmanagement eh
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Even ter vergelijking: voor mijn gaming community zitten we ook nog altijd op phpbb2. We zijn echter ook reeds in een ver gevorderd stadium om phpbb3 aan onze eisen aan te passen (template, functionaliteit, ...).Weetgraag schreef:Men is bezig met de nieuwe site en Gent en Brugge zijn ook niet op èèn dag gebouwd hè.FredWP schreef:Ter herinnering, ik kijk er nog steeds naar uit .
"Geduld is een mooie gave"
Greetz
Weetgraag
Aangezien dit allemaal gedurende "hobbytijd" gebeurt, gaat het allemaal net iets trager natuurlijk .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken