Pagina 1 van 1
Dommel nuanceert problemen
Geplaatst: 16 sep 2008, 15:36
door Astralon
Op het forum van Userbase en in onze redactiemailbox duiken de laatste weken steeds meer klachten op over Dommel. De helpdesk van de internetprovider zou amper bereikbaar zijn, de beloofde snelheidsverhoging naar 12 Mbps blijft uit en nog enkele andere zaken zorgen ervoor dat klanten dreigen met klachten.
Dommel zelf is zich bewust van de problemen, maar vraagt tijd en begrip om alles op te lossen.
Bron:
ZDNET
Geplaatst: 16 sep 2008, 15:53
door Fireblade
Wat mij opvalt is dat ze niet gesproken hebben over een eventuele oplossing van de uitblijvende snelheidsverhoging van homeconnect.
Geplaatst: 16 sep 2008, 15:54
door Zuttasoxx
Fireblade schreef:Wat mij opvalt is dat ze niet gesproken hebben een eventuele oplossing van de uitblijvende snelheidsverhoging van homeconnect.
omdat het volgens hen nog altijd puur aan belgacom ligt.. En zodra belgacom het vrijsteld he took automatisch zal gebeuren werd mij al meermaals gezegd.
Geplaatst: 16 sep 2008, 15:56
door Fireblade
Wat volgens Belgacom tegen eind dit jaar zou gebeurd zijn, heb ik ergens gelezen, maar ik ben daar toch ook niet zo zeker van.
Geplaatst: 16 sep 2008, 15:58
door Yogi
toch goed dat ze openlijk de update 2.0 aankondigen, hopelijk komt hij er snel.
Geplaatst: 16 sep 2008, 16:16
door Maglor
Goed dat ze er eindelijk eens meer open kaart spelen. Zo kon het echt niet meer verder. De eerste stap (naar betere communicatie) is hierbij hopelijk gezet!
Geplaatst: 16 sep 2008, 16:16
door gr4vity